Entertainment alle pijlers

Vlaamse trash tv topic

22-09-2014 12:14 34 berichten
Geen idee of dit wat wordt maar je weet het niet!



Ik ben, geloof ik, niet de enige die in België woont en alle leuke Nederlandse trash tv ontvangen wij hier niet of een heel ander seizoen dan in Nederland. Want trash hebben we hier en Vitaya en VIJF zijn de beste providers er van. We hebben af en toe zelfs John Williams!



Dus Vlaamse trashers, laat u gaan!

Gisteren heb ik verwonderd gekeken naar My Strange Addiction met de grote hoeveelheden babypoeder die mevrouw opsnoof en de man die de liefde bedreef met zijn overigens wel erg mooie auto. Op dit moment zit ik warrig naar Sturm der Liebe te kijken. Heel Duits, heel dramatisch.


Ik mis exotische liefde. Ik eis heruitzendingen!
HI! Iemand!



Exotische liefde heb ik dus gemist! En liefs uit is niet hetzelfde. Nondeju.



Spijtig genoeg ben ik verslaafd geraakt aan Sturm der Liebe en ik snap zelf ook niet helemaal waarom. :')
Mijn moeder kijkt daar ook altijd naar.



Ik mis vt4. Dat was nog eens uitlachtelevisie .



Heb ook enkel het eerste seizoen gezien van exotische liefde. Kijk nooit veel tv. Maar dat eerste seizoen was goed!
Ik probeer een huidig trash programma te bedenken, maar kom steeds uit op Nederlandse trash op vitaya .
Euh, waargebeurde verhalen: alles uit liefde. Sowieso zijn er heel veel scripted reality programma's van Belgische bodem. Wonderlijk genoeg nog slechter dan hun Nederlandse varianten.



Op dit moment is er ook niet zo heel gek veel maar ik denk dat het wel terugkomt.
Niet Belgisch, maar op dit moment staat Geordie Shore hier op de achtergrond op. Eerste keer dat ik het zie, maar vind het hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 22 september 2014 @ 19:02:

Ik probeer een huidig trash programma te bedenken, maar kom steeds uit op Nederlandse trash op vitaya .

Ik ook.



'Beschuldigd' mss? Ik heb er ooit een stukje van gezien, zo slecht geacteerd!
Life is short. Eat dessert first.
Dat is toch hetzelfde als "achter gesloten deuren", maar dan in het Vlaams .
Van welke provincie zijn jullie eigenlijk? Ben een Vlaams-brabantse die al drie jaar in Antwerpen woont (en moet me inhouden om geen dialect te gebruiken nu ).
De premiejagers vind ik echt leuk.
Vier op een rij.



Komen eten: Peter vs Iwein.



Wie is de beste presentator?
Nederlandse wonend in Oost-Vlaanderen, overduidelijk met een Randstedelijk accent. Ik ga zo Beschuldigd kijken, denk ik.



De Vlaamse Reality scripted series: Echte Verhalen [random naam],inclusief DE BUURTPOLITIE, Alles uit liefde of zoiets, De Waarheid en er is ook een soort 50 tinten grijs special geweest op Vitaya met kinky Vlamingen.



Help! Mijn man is Klusser vind ik alleen de Nederlandse versie leuk. De Belgische was saaaaaai en zonder Sjon. Sjon maakt het af.
De Waarheid is trouwens de Vlaamse Achter Gesloten Deuren. Beschuldigd is Nederlands met scripted reality semi-crimineeltjes of zo. Zeldzaam slecht. Ik denk dat Echte Verhalen: De buurtpolitie nog het meest lijkt op Beschuldigd.



Waarom weet ik hier zoveel van?
Sjon is die donkere man he? (Sorry ken zijn nationaliteit niet.)
Ik mag nog geen plaatjes posten maar hier moet je ook wel ver mee komen:

http://static3.ad.nl/static/photo/2011/ ... 855487.jpg



Reden om ruzie met je buren te krijgen, zodat ie langs komt om vrede te stichten.
Heeft Nederland geen "Tv Vlaanderen"-kloon? Familie van mij is naar Amerika verhuisd, maar kijkt via Tv Vlaanderen nog steeds Vlaamse televisie (wat ik dom vind, komaan, je zit in Amerika! ).
Nu ga je me haten, maar vind dat geen leuke presentator (Niet dat wij een leuke presentator hebben... )
Ik heb geen flauw idee wat dat is! Maar ik ben ook één van die mensen die Jan Becaus nog nooit heeft journaal heeft zien presenteren en ik kijk toch best vaak het journaal.
Dat is digitale televisie via satelliet, zodat je overal ter wereld naar Vlaamse televisie kan kijken (alsof je dat wilt ).
Sjon niet leuk? Nu, dat kan, maar wie vindt jij dan wel leuk?

Alberto Stegeman?
Jambers is en blijft de beste Belgische serie.
Alberto is die van Uitstel van executie, niet?



Nee, vind ik ook niet leuk .



(Vind maar weinig presentatoren leuk , lang leve de doorspoelknop)
Alle reacties Link kopieren
Komen eten kijk ik wel! En ik vind Iwein leuk. Ik vond het ook leuk dat hij bij de mensen in huis kwam.
Life is short. Eat dessert first.
JAMBERS! JAAAAAAAAAAA. Dat moet terug!



Nee, dat is Martijn Krabbé. Alberto is van Red mijn vakantie! en Undercover in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven