Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dank je. Ga dat eens proberen. Nu lukken de smiley's weer wel. Maar was niet de eerste keer dat ze niet meer werkten (steeds op de tablet, laptop heeft er geen last van).



Kan ook aan mijn tablet liggen hoor .
quote:SuzanneSuus schreef op 23 september 2014 @ 00:48:

[...]





Volgens mij ontgaat je het grapjeEerlijk gezegd, mij ook. Maar ik zou allang in mijn bed moeten liggen alleen ik heb van die first schoolday kriebels.
quote:Marquise schreef op 23 september 2014 @ 01:05:

[...]





Eerlijk gezegd, mij ook. Maar ik zou allang in mijn bed moeten liggen alleen ik heb van die first schoolday kriebels. Ik ook . Eerst college morgen .
High five! Trusten!
Ha, goed gegokt, jullie zijn inderdaad al in deel vijf! Vertel eens, heb ik nog wat gemist de afgelopen maand?



*oeioei wat een hoop bij te lezen, moet ik eraan beginnen of beter van niet*
EN raad even een abortus aan met 20 weken



Mafklapper..
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zit dat topic ook met verbazing te lezen. Er zijn heel veel manieren om een zwangerschap te voorkomen, tijdig te stoppen. Maar ergens kom je op het punt dat dat allemaal gepasseerde stations zijn. Wat maken mensen zich het leven toch nodeloos ingewikkeld.
óu sont les neiges d'antan

Ja ik snap echt niet dat ze dat haar strot uit krijgt .
Alle reacties Link kopieren
En ik krijg ernstig jeuk van die bedwantsen. Brrrr.... 🐜
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 23 september 2014 @ 07:46:

EN raad even een abortus aan met 20 weken



Mafklapper..

Hmm, ze zegt alleen dat ze meteen een abortus had moeten ondergaan. Daarna laat ze nonchalant vallen dat het nog tot 24 weken kan. Ik denk dat dit soort to's de reden zijn dat EN op haar stokpaardje blijft zitten. Vreselijk toch dat er over een paar maanden een baby daar geboren gaat worden.

Ik vind het overigens schokkend dat in NL baby's tot 24 weken geaborteerd mogen worden. Mag toch hopen dat dit alleen gedaan wordt in gevallen van zeer ernstige afwijkingen bij het kindje en niet omdat de moeder even lekker zonder voorbehoedsmiddel rond wil neuken omdat de relatie even uit is.



edit, ik had het tabblad nog openstaan en niet niet ververst, zie nu dat ik niet de enige ben die dit zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:manmar schreef op 23 september 2014 @ 08:59:

[...]

Ik vind het overigens schokkend dat in NL baby's tot 24 weken geaborteerd mogen worden. Mag toch hopen dat dit alleen gedaan wordt in gevallen van zeer ernstige afwijkingen bij het kindje en niet omdat de moeder even lekker zonder voorbehoedsmiddel rond wil neuken omdat de relatie even uit is.Dat is inderdaad zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat dacht ik ook. Met 20 weken gaan ze een gezond kind toch niet meer aborteren vanwege spijt?
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 23 september 2014 @ 07:46:

EN raad even een abortus aan met 20 weken



Mafklapper..



Wat dacht je van die andere mafklapper die constant alle aandacht wil, die is ook maar aan het drammen over abortus.



Ga toch buiten spelen, kind...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:manmar schreef op 23 september 2014 @ 08:59:

[...]



Ik vind het overigens schokkend dat in NL baby's tot 24 weken geaborteerd mogen worden. Mag toch hopen dat dit alleen gedaan wordt in gevallen van zeer ernstige afwijkingen bij het kindje en niet omdat de moeder even lekker zonder voorbehoedsmiddel rond wil neuken omdat de relatie even uit is.





+1



Vréselijke gedachte, zelfs als het kindje om medische redenen moet worden geaborteerd. Heb in dat topic al geroepen dat je eens moet googlen op afbeeldingen van baby's van 20 weken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
.
quote:Miss.Innuendo schreef op 23 september 2014 @ 09:08:

[...]





Wat dacht je van die andere mafklapper die constant alle aandacht wil, die is ook maar aan het drammen over abortus.



Ga toch buiten spelen, kind...



Het erge is nog, dat het waarschijnlijk niet eens haar mening is...

Het is gewoon de mening verdedigen waar de grootste weerstand tegen is, is toch in ieder topic zo?



Ik doe gewoon heel hard mijn best er om heen te lezen.
quote:*lelie* schreef op 23 september 2014 @ 09:06:

Dat dacht ik ook. Met 20 weken gaan ze een gezond kind toch niet meer aborteren vanwege spijt?In de praktijk houden ze sowieso een veiligheidsmarge aan om te voorkomen dat er een levensvatbaar kind wordt geaborteerd, dus na de 21 weken komt het eigenlijk niet meer voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 23 september 2014 @ 09:11:

[...]





Het erge is nog, dat het waarschijnlijk niet eens haar mening is...

Het is gewoon de mening verdedigen waar de grootste weerstand tegen is, is toch in ieder topic zo?



Ik doe gewoon heel hard mijn best er om heen te lezen.Nou, dat is me zojuist niet gelukt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Miss.Innuendo, 5 minuten geleden:

Heb in dat topic al geroepen dat je eens moet googlen op afbeeldingen van baby's van 20 weken.



-



Dat heb ik dus net gedaan. Het is al meer kind dan ik dacht, maar ik vind het er wel eng uitzien. Kun je beter niet googelen denk ik, als je zwanger bent.
.
MissI zal ik stora even roepen?? ;)
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet, Impala?

Het zijn dus inderdaad al echt mensjes, kindjes. En als je zwanger bent dan is het toch leuk om te weten wat er dan al in je buik zit?



Zo vond ik 3D-echo's bij mijn zus ook zo'n fantastisch mooi iets.

Je ziet dan al echt een gezichtje. Het mooie was dat bij de geboorte het ook al echt een bekend gezichtje was. Prachtig.



Ik kan me wel voorstellen dat het confronterend is in het licht van (overwegen van) abortus. Maar toch niet als je zwanger bent?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 23 september 2014 @ 09:16:

MissI zal ik stora even roepen?? ;)Nou inderdaad, die ban aan haar broek staat haar beter
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Neuh, het is mijn mening. Ik vind dat het iemand haar eigen keuze is om een abortus te laten doen. Als zij ervoor kiest om met 20 weken een abortus te laten doen, dan vind ik dat haar eigen keuze en zeker niet schandalig. Het is blijkbaar nog mogelijk, dat geeft iemand aan en daar wordt dan boos op gereageerd. Jammer, want het gaat om de to.



Erger vind ik de vele reacties waarin to nog even de grond in wordt getrapt, terwijl ze heel goed weet dat ze fout is geweest.
quote:rdvv schreef op dinsdag 23 september 2014 09:21 Neuh, het is mijn mening. Ik vind dat het iemand haar eigen keuze is om een abortus te laten doen. Als zij ervoor kiest om met 20 weken een abortus te laten doen, dan vind ik dat haar eigen keuze en zeker niet schandalig. Het is blijkbaar nog mogelijk, dat geeft iemand aan en daar wordt dan boos op gereageerd. Jammer, want het gaat om de to.



Erger vind ik de vele reacties waarin to nog even de grond in wordt getrapt, terwijl ze heel goed weet dat ze fout is geweest. Ben je aan het prediken voor je eigen kerk??
Nou Rdvv ik vind het een gruwelijk gedachte.

Je laat een kind niet groeien tot 20 weken om het dan alsnog te laten verwijderen.

Het is niet zo dat ze nu pas ontdekt dat ze zwanger is en heeft tijd genoeg gehad. Ik vind het in dit geval echt een belachelijke optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven