Kun je een DNA test doen zonder dat de vader het weet.

09-06-2014 19:34 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger en heb na lang twijfelen besloten het te houden. Ik weet niet zeker of het van mijn vriend is, ik ben vreemdgegaan. Vriend weet van niks en dat wil ik zo houden. Ik zit verkeerd en denk alleen aan mezelf daar ben ik me bewust van.



De kans is groot dat het van vriend is. Met hem heb ik het op mijn vruchtbare dagen gedaan. Met degene waar ik mee vreemdgegaan ben heb ik het gedaan op laatste dag van mijn menstruatie en de dag erna. De kans dat het van hem is lijkt me heel klein/



Ik heb al op google gekeken maar kom er niet echt uit. Zou ik als het kind geboren is kunnen kijken of het van mijn vriend is zonder dat hij dat weet. Kan dat bijv door middel van haar? Graag serieuze reacties.
Komttt
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2014 10:09
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Walgelijke reacties hier... Heilige boontjes... Ik hoop dat je eruit komt TO. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalief schreef op 27 juni 2014 @ 22:51:

Walgelijke reacties hier... Heilige boontjes... Ik hoop dat je eruit komt TO. Sterkte.Lalalief, misschien is het in Lalaland normaal om vreemd te gaan, zwanger te raken, niet te weten van wie het kind is en stiekem proberen een dna test te doen om uit te vogelen wie de vader is, maar in de wereld waarin de meeste mensen leven niet hoor.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 27 juni 2014 @ 23:17:

[...]



Lalalief, misschien is het in Lalaland normaal om vreemd te gaan, zwanger te raken, niet te weten van wie het kind is en stiekem proberen een dna test te doen om uit te vogelen wie de vader is, maar in de wereld waarin de meeste mensen leven niet hoor.



Goh ik zie dit bericht nu pas. Grappig woordgrapje hoor! Ik heb volgens mij nergens staan wat ik wel of niet normaal vind. Gaat het ook niet om. Ik ben wel van mening dat een mens " fouten" kan/ mag maken. Zal iedereen op zijn/ haar beurt wel achter komen, en dan is het vast heel fijn dat er ook wat begrip is.



Overigens is juist jouw wereld misschien wel heel beperkt (lalaland?) als je denkt dat het overal altijd rozengeur en maneschijn is...
Alle reacties Link kopieren
Dom van je. Heel dom.



Enfin.. google ff naar DNA test in België. Daar doen ze het in een privé lab. In Nederland doen ze het niet zomaar.
Het leven is wat je overkomt, terwijl je andere plannen maakt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar als je seks had op de laatste dag van je menstruatie is er geen kans op zwangerschap.. Heb ruim 10 jaar seks gehad zonder voorbehoedsmiddelen... En alleen niet voor het zingen de kerk uitgegaan in de eerste week na de menstruatie en de week voor de menstruatie....





Dus maak je daar geen zorgen om....
leven en laten leven...hou van me vrouw
http://www.babymed.com/fe ... cycleLength=28&redirect=1



Volgens deze kalender ben je van 15-20 mei vruchtbaar geweest.. Hoop dat het helpt..moet je wel een cyclus voor hebben van 28 dagen..
Sorry, oud topic.. niet gezien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven