Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Scheelt dat je er niet nog een kat bij hoeft te nemen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De tweede is al onderweg . Kat van 1 jaar en 3 maand. Haar baasje is terminaal ziek. Ze blijft zo lang mogelijk daar (zodat het baasje ook nog een beetje gezelschap heeft), maar we spreken om de drie dagen af om de beestjes aan elkaar te laten wennen.
.
Alle reacties Link kopieren
Oh die is ook mooi. Wat ouder he. Gaat het al goed samen?

Wat triest dat het baasje niet lang meer leeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ze spelen samen, en eten en drinken gelijktijdig uit dezelfde bak.



De hond speelt ook met hen beide.

(Maar is ook nog jong, en denkt al dat hij een kat is, hij wilt ook in de krabpaal kruipen ).
Laat alweer veel te veel foto's zien
.
Alle reacties Link kopieren
Ahh, heb ik poes 2 gemist. Maar wel een leuke hond zeg. Wat voor ras is dat?
Alle reacties Link kopieren
Oh lijken wel op elkaar idd.



Ongelooflijk he dat mensen hun dieren zo snel weg doen. Heb ik het niet over kat nr 2 he!



Vandaag moest ik echt op mijn handen zitten om niet iets te schrijven wat minder aardig klinkt over een situatie, iemand net 2 maanden kennen en dan je kat de deur uitdoen. En dan niet mogen oordelen volgens OP. Nou ik ben netjes gebleven maar er klopte heel veel dingen niet in het verhaal dus maar even laptop uitgezet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Is een Collie.
Ben je er nog, Chocolol? (Leuke nick trouwens )
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 september 2014 @ 02:31:

Ben je er nog, Chocolol? (Leuke nick trouwens )



Dank je



Ik ben er nog, maar sta op het punt om naar bed te gaan.Maaaar, als jij hem nog even plakt, blijft ik nog wel even op hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2014 @ 02:28:

Oh lijken wel op elkaar idd.



Ongelooflijk he dat mensen hun dieren zo snel weg doen. Heb ik het niet over kat nr 2 he!



Vandaag moest ik echt op mijn handen zitten om niet iets te schrijven wat minder aardig klinkt over een situatie, iemand net 2 maanden kennen en dan je kat de deur uitdoen. En dan niet mogen oordelen volgens OP. Nou ik ben netjes gebleven maar er klopte heel veel dingen niet in het verhaal dus maar even laptop uitgezet.

Heb het ook gelezen. Was ook gefrustreerd. Het is dat ik echt geen tijd heb voor een vierde beestje, of ik was hem/haar gaan halen.



Snap het niet, je weet toch dat je, als je een hond of kat als huisdier neemt, er MINSTENS 10 jaar "aan vast zit".



Het klinkt zo dom maar die beestjes zijn mijn kindjes, mijn beste vrienden, mijn familie, en zoveel meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2014 @ 02:28:

Oh lijken wel op elkaar idd.



Ongelooflijk he dat mensen hun dieren zo snel weg doen. Heb ik het niet over kat nr 2 he!



Vandaag moest ik echt op mijn handen zitten om niet iets te schrijven wat minder aardig klinkt over een situatie, iemand net 2 maanden kennen en dan je kat de deur uitdoen. En dan niet mogen oordelen volgens OP. Nou ik ben netjes gebleven maar er klopte heel veel dingen niet in het verhaal dus maar even laptop uitgezet.Haha, weet precies welk topic jij bedoelt. En ik hoop dat TO een verstandige keus maakt. Heb zelf niet boos gereageerd, maar wat tips gegeven in de hoop dat als je aardig blijft ze misschien luistert en er wat binnen komt.
Ik ga hem plakken
.
Hoop dat dramaqueend de kat kan overnemen. Lijkt me een goed baasje, en ze was al langer op zoek naar een tweede kat.
Alle reacties Link kopieren
Ahh, fluffy monster. Schattig koppie ook zeg.

Lijkt op mijn kat, maar die heeft kortere haartjes.
Maar MV, jouw kat is toch ook wel beeldmooi! Ben jaloers .
Alle reacties Link kopieren
BTW, vergeten te zeggen, maar ik vind deze nick niet leuk. haha. Maarja, eenmaal gekozen, blijft gekozen, hier op Viva.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 september 2014 @ 02:36:

[...]



Heb het ook gelezen. Was ook gefrustreerd. Het is dat ik echt geen tijd heb voor een vierde beestje, of ik was hem/haar gaan halen.



Snap het niet, je weet toch dat je, als je een hond of kat als huisdier neemt, er MINSTENS 10 jaar "aan vast zit".



Het klinkt zo dom maar die beestjes zijn mijn kindjes, mijn beste vrienden, mijn familie, en zoveel meer.



Ja hier idem hoor, wel de ruimte en mogelijkheid tot een kat erbij maar ik vind niet financieel. Mijn jongste kat is heel erg ziek geweest en ook een operatie gehad. Toen hebben veel forummers mij kunnen helpen want zo uit het niets had ik het niet. Nu is hij gezond maar als hij weer ziek wordt, wat altijd kan, dan moet zijn piemeltje geamputeerd worden voor 400 euro.



Dus tenzij ik de loterij win of een rijke kerel tref, dan hou ik het bij deze katten, je moet ook altijd denken dat het anders kan gaan lopen, of bijv. mijn oudste kat heeft ook niet het eeuwige leven. Daar denk ik nu al aan. Kan nog jaren duren hoor, hoop ik, maar dus ondanks dat ik zo graag zon kat zou willen helpen, is het geen wijsheid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Weltruste dames, tot morgen.



Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 23 september 2014 @ 02:40:

BTW, vergeten te zeggen, maar ik vind deze nick niet leuk. haha. Maarja, eenmaal gekozen, blijft gekozen, hier op Viva.



Je kan toch deze nick anonimiseren, en dan een nieuwe nick aanmaken?



Ik zou geen nick houden waar je niet helemaal blij mee bent.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik zie nu mijn avatar naast het plaatje. En ja dat vond ik zo leuk dat ik dat wilde delen en hier dus speciaal nog een post aan wijdt. Dus allemaal ff kijken he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 september 2014 @ 02:40:

Maar MV, jouw kat is toch ook wel beeldmooi! Ben jaloers .Oh ik heb zulke leuke katten. 2 kittens die verwaarloosd waren en met 6 weken huisloos waren, nou die ene nog eerder. Dus ook zelf opgevoed. Maar ze zijn zo leuk samen, spelen, slapen, wassen, alles doen ze samen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven