Rammen offerfeest gestolen.

23-09-2014 01:10 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=138983



Heeft iemand ergens 54 rammen gesignaleerd ??



Is het Dierenbevrijdingsfront herrezen ?



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Weinig kans dat er een dierenbevrijdingsfront mee te maken heeft. Gewoon een ordinaire diefstal waarschijnlijk. Gebeurd elk jaar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het offerfeest is iets walgelijks. Dus je zou idd willen dat de dieren bevrijd zouden zijn door een dierenbevrijdingsfront.

Maar ik ben bang dat de dieven er net zoiets vreselijks mee doen en ze ook levend de keel doorsnijden.

Arme, arme dieren.

Vind het ongelofelijk stuitend dat halal-slachten hier nog steeds is toegestaan.
quote:Taralina schreef op 23 september 2014 @ 02:48:

Het offerfeest is iets walgelijks. Dus je zou idd willen dat de dieren bevrijd zouden zijn door een dierenbevrijdingsfront.

Maar ik ben bang dat de dieven er net zoiets vreselijks mee doen en ze ook levend de keel doorsnijden.

Arme, arme dieren.

Vind het ongelofelijk stuitend dat halal-slachten hier nog steeds is toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk...
Ach ter compensatie van alle schapen die uit de wei worden gestolen rondom dat feest...
quote:jo-elise schreef op 23 september 2014 @ 07:46:

[...]





Mee eens. Het Is inderdaad walgelijk. Ik heb een keer de "meiden van halal" gezien , en die aflevering ging het over een geit slachten. Zocht die meid er een uit, pakt de slager dat beest en legt hem op de rug in een ijzeren bak. Beest kon geen kant meer op. Dat dier raakte helemaal in paniek, doodsangst, zegt die trut tegen dat beest. : Rustig, rustig. Bah, , je maag draait om als je dan weet wat er met die geit gaat gebeuren en hoe bang dat dier was. [...].



Je beseft wel dat je hier aan ordinair haatzaaien aan het doen ben?

Walgelijke opmerking.



En verder eet smakelijk, kipfilet vanavond? Of toch maar iets uit de zalmkweekvijver? Want onze georganiseerde efficientiemachine, waarbij dieren tot een maximum worden uitgebuit en doorgefokt tot hun dier-zijn volstrekt onherkenbaar is geworden, en aan het einde wederom zo prachtig efficient massaal vergast, geëlectrokuteerd, verdronken of gefileerd worden (maar dat alles grotendeels onzichtbaar), dát is natuurlijk pas een teken van een gezonde samenleving.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2014 12:38
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En dat alles ter meerdere eer en glorie, ach, laat ook maar, je kunt protesteren tot je groen ziet maar daarmee kwets je weer tere zieltjes. Probeer eens een rookworst mee te nemen naar Saudi Arabië, je verdwijnt meteen achter de tralies.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wij Nederlanders zijn gewoon zelf een stelletje schapen, die alles maar tolereren. En dat zegt vooral mijn man , die zelf van buitenlandse komaf is. En diegene die nog steeds durft te ontkennen dat we een probleem hebben heeft zelf een probleem, die heeft een bril nodig. Wat Manusvanalles zegt ben ik het eens met het onderste gedeelte.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op 23 september 2014 @ 07:46:

[...]





Mee eens. Het Is inderdaad walgelijk. Ik heb een keer de "meiden van halal" gezien , en die aflevering ging het over een geit slachten. Zocht die meid er een uit, pakt de slager dat beest en legt hem op de rug in een ijzeren bak. Beest kon geen kant meer op. Dat dier raakte helemaal in paniek, doodsangst, zegt die trut tegen dat beest. : Rustig, rustig. Bah, , je maag draait om als je dan weet wat er met die geit gaat gebeuren en hoe bang dat dier was. [...] Ga je weer lekker?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2014 12:38
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben het er mee eens dat ook hier in Nederland helaas veel te veel dieren op een gruwelijke manier behandeld worden. Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Gelukkig hebben we hier dan altijd nog een "partij die zich hiervoor hard maakt om veel dierenleed te bestrijden". Ben ook heel benieuwd wie die dieren gestolen heeft. Hoop een dierenliefhebber, die die beesten wil beschermen , maar ben bang van niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:manusvanalles schreef op 23 september 2014 @ 09:33:

[...]En verder eet smakelijk, kipfilet vanavond? Of toch maar iets uit de zalmkweekvijver? Want onze georganiseerde efficientiemachine, waarbij dieren tot een maximum worden uitgebuit en doorgefokt tot hun dier-zijn volstrekt onherkenbaar is geworden, en aan het einde wederom zo prachtig efficient massaal vergast, geëlectrokuteerd, verdronken of gefileerd worden (maar dat alles grotendeels onzichtbaar), dát is natuurlijk pas een teken van een gezonde samenleving.Eens. Hoe hypokriet is het toch allemaal.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
quote:jo-elise schreef op 23 september 2014 @ 07:46:

[...]





Mee eens. Het Is inderdaad walgelijk. Ik heb een keer de "meiden van halal" gezien , en die aflevering ging het over een geit slachten. Zocht die meid er een uit, pakt de slager dat beest en legt hem op de rug in een ijzeren bak. Beest kon geen kant meer op. Dat dier raakte helemaal in paniek, doodsangst, zegt die trut tegen dat beest. : Rustig, rustig. Bah, , je maag draait om als je dan weet wat er met die geit gaat gebeuren en hoe bang dat dier was. [...] vind jou zeer misplaatse laatste zin walgelijker.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2014 12:39
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:manusvanalles schreef op 23 september 2014 @ 09:33:

[...]





Je beseft wel dat je hier aan ordinair haatzaaien aan het doen ben?

Walgelijke opmerking.



En verder eet smakelijk, kipfilet vanavond? Of toch maar iets uit de zalmkweekvijver? Want onze georganiseerde efficientiemachine, waarbij dieren tot een maximum worden uitgebuit en doorgefokt tot hun dier-zijn volstrekt onherkenbaar is geworden, en aan het einde wederom zo prachtig efficient massaal vergast, geëlectrokuteerd, verdronken of gefileerd worden (maar dat alles grotendeels onzichtbaar), dát is natuurlijk pas een teken van een gezonde samenleving.Ik begrijp dit soort reacties nooit zo goed. Er wordt iets besproken, namelijk het onnodig laten lijden van dieren omwille van een geloof. Waarom dáár dan niet op reageren, in plaats van te schermen met een "ja maar hullie doen het ook" verhaal....
quote:manusvanalles schreef op 23 september 2014 @ 09:33:

[...]





Je beseft wel dat je hier aan ordinair haatzaaien aan het doen ben?

Walgelijke opmerking.



En verder eet smakelijk, kipfilet vanavond? Of toch maar iets uit de zalmkweekvijver? Want onze georganiseerde efficientiemachine, waarbij dieren tot een maximum worden uitgebuit en doorgefokt tot hun dier-zijn volstrekt onherkenbaar is geworden, en aan het einde wederom zo prachtig efficient massaal vergast, geëlectrokuteerd, verdronken of gefileerd worden (maar dat alles grotendeels onzichtbaar), dát is natuurlijk pas een teken van een gezonde samenleving.De dieren op het slachtfeest worden ook (in industirële hoeveelheden) op industriële wijze gedood, het mes gaat door de keel, in nog ergere gevallen komt de akelige kantelmachine erbij kijken en next.

Debiel dat Nederland dit tolereert, want het is bewezen dat het dier langer pijn lijdt bovendien is het nog een duur "feestje" ook omdat er dierenartsen worden aangesteld om te kijken of het wel op de juiste manier gebeurt.



En veel "halal"vee komt uit de bio-industrie, dus dat is dan een leven vol leed en aan het einde van de rit een langzame pijnlijke slachting.
quote:novasky schreef op 23 september 2014 @ 10:38:

[...]





Ik begrijp dit soort reacties nooit zo goed. Er wordt iets besproken, namelijk het onnodig laten lijden van dieren omwille van een geloof. Waarom dáár dan niet op reageren, in plaats van te schermen met een "ja maar hullie doen het ook" verhaal....ik snap de reactie juist heel goed. Er werd nl heel overtrokken en ongepast gereageerd. En dierenleed vanwege geloof? In nederland is genoeg dierenleed , zonder enig excuus.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand die discriminerende opmerkingen van jo elise even melden.

Walgelijke opmerkingen.
quote:Zusenzoo schreef op 23 september 2014 @ 10:45:

Kan iemand die discriminerende opmerkingen van jo elise even melden.

Walgelijke opmerkingen.ze kan hem natuurlijk ook zelf even weghalen.
quote:Zusenzoo schreef op 23 september 2014 @ 10:45:

Kan iemand die discriminerende opmerkingen van jo elise even melden.

Walgelijke opmerkingen.We worden dagelijks geconfronteerd met deze handelingen op TV en in de rest van de media.. En nu mag ik het niet zeggen?? Doe niet zo hypocriet.
Alle reacties Link kopieren
Je discrimineert, dat is bij de wet verboden. Ik zou het dus weghalen, aangezien het wel al gemeld is bij het meldpunt discriminatie.

Of de moderators verwijderen het, kan ook.
quote:Zusenzoo schreef op 23 september 2014 @ 12:23:

Je discrimineert, dat is bij de wet verboden. Ik zou het dus weghalen, aangezien het wel al gemeld is bij het meldpunt discriminatie.

Of de moderators verwijderen het, kan ook.Ik heb het verwijderd? En weet je waarom?? Ik heb geen zin in gezeik. Iedereen mag zeggen wat hij vindt, behalve als het ten koste van die ene groep is. Ongelooflijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet het Meldpunt Discriminatie met de melding van een Nederlander die wordt gediscrimineerd?
verba volant, scripta manent.
quote:jo-elise schreef op 23 september 2014 @ 12:31:

[...]



Ik heb het verwijderd? En weet je waarom?? Ik heb geen zin in gezeik. Iedereen mag zeggen wat hij vindt, behalve als het ten koste van die ene groep is. Ongelooflijk.



Lekker anoniem durf je wel, maar zo gauw er iemand boe roept begin je te bibberen.



Zo'n beetje alle walgelijke opmerkingen op deze peiler gaan altijd ten koste van die ene groep, waarover al lang geen normaal gesprek meer mogelijk is en die zich blijkbaar eindeloos de meest domme en discriminerende hatelijkheden moet laten welgevallen.

Dat vind ik eigenlijk eerder ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dan meld je het ook? War heeft het een met het ander te maken dan?

Discrimineren is nou eenmaal bij wet verboden. Shoot me.

Als jij je gediscrimineerd voelt dan moet je daar wat mee doen.



Sorry voor de offtopics, terug naar de vermiste rammen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 23 september 2014 @ 10:44:

[...]





ik snap de reactie juist heel goed. Er werd nl heel overtrokken en ongepast gereageerd. En dierenleed vanwege geloof? In nederland is genoeg dierenleed , zonder enig excuus.Ja en? Mag je er daarom niets over zeggen? Waarom kan daar niet gewoon een discussie over gevoerd worden? Als iemand tegen mij zou zeggen, belachelijk dat jullie duizenden kuikens door de versnipperaar gooien, dan zou ik zeggen ja inderdaad. Niet gaan roeptoeteren JA MAAR JULLIE DOEN NOG VEEL ERGERE DINGEN!! Dat was toch de hele discussie niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven