Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!



Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar en dan zal ik ophouden met dit topic vol spammen.



3 verschillende ontbijtjes

Quinoa salade (vegetarisch)

Ei pizza muffins

Choco ontbijt ;-)



En mijn favoriete gezonde chocolademousse: http://www.voedzaamensnel ... gezonde-chocolade-mousse/
Alle reacties Link kopieren
Meiden, het lukt mij even niet om mee te doen.

Vanaf zaterdag ging mijn dochtertje weer enorm achteruit en ligt nu sinds zondag opnieuw in het ziekenhuis.

Heb nu de iPad mee en internet, dus voor mezelf wel wat afleiding hier. Maar wat duren de dagen lang.....



Ik zag trouwens in de tabel X2 bij mij staan.

Kijk maar of ik eventueel op pauze kan en anders moeten jullie mij er maar uithalen.

Zoals het er nu naar uitziet ligt ze nog wel een tijdje hier en lukt wegen mij gewoon niet.
Hatse: succes!
Alle reacties Link kopieren




Deze thee is af en toe te koop bij Sostrene Grene in Groningen.

Vraag me niet hoe ik de moeilijke leestekens moet maken, geen idee.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Succes Hatse!
Don't know, don't care
Paulien: sterkte en lijkt me geen probleem dat even op "pauze" word gezet. Lijkt me verschrikkelijk om je kind in het ziekenhuis te hebben. Waarvoor is ze opgenomen?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Paulien !



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 22 september 2014 @ 23:36:

Gaan jullie morgenochtend duimen? 9:30 solli voor een tijdelijke baan!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 23 september 2014 @ 00:32:

Paulien: sterkte en lijkt me geen probleem dat even op "pauze" word gezet. Lijkt me verschrikkelijk om je kind in het ziekenhuis te hebben. Waarvoor is ze opgenomen?



Ze is geboren met een immuunstoornis waardoor ze eigenlijk altijd wel sukkelt met haar gezondheid.

Maar nu is ze opgenomen vanwege een dubbele longontsteking.

Krijgt nu antibiotica via infuus en het lijkt nu sinds vanavond gelukkig iets te verbeteren.
Alle reacties Link kopieren
Ach, arm meiske.

Hopelijk knapt ze snel weer op.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Paulien veel succes. Hopelijk is morgen een betere dag!



Hatsetats: zeer veel succes, laat je weten hoe het ging? Heb vertrouwen in jezelf. Ik zal zeker voor je duimen.
Alle reacties Link kopieren
Paulien veel sterkte! Ik heb je gelijk even op pauze gezet, kunnen we dat niet vergeten volgende week.



Hatse, veel succes!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 22 september 2014 @ 23:36:

Gaan jullie morgenochtend duimen? 9:30 solli voor een tijdelijke baan!!Succes!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Pailien
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Paulien!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren vind ik goed gegaan! Normaal is de maandag altijd heel magertjes, maar ik heb mijn best gedaan en dat is wel aardig gelukt. De 3 positieve dingen van gister:



+ 2 porties fruit gegeten

+ Een normaal formaat lunch gehad

+ De 5 kg eraf gehaald!



Mijn eetlijstje van gisteren:



O 2 volkoren beschuiten met halvarine en bosvruchtenhagel + glas verse jus

T banaan

L 2 bruine boterhammen met halvarine en gebakken ei + kop thee met 2 zoetjes

T worteltjes + kop thee met 2 zoetjes

D gekruide panga, gekookte aardappels met margarine en sperziebonen

T worteltjes, kop thee met 2 zoetjes en 2 granen biscuits



1 Glas water

1323 kcal totaal



Nu zit ik lekker te genieten van mijn ontbijtje: yoghurt met spaanse sinaasappel en straks moet ik de hele dag aan het werk. Vanavond ben ik met het eten alleen, dus nog even kijken wat het gaat worden en daarna lekker series kijken op de bank met thee en een geurkaarsje!
En vannochtend was ik gewoon weer 97 ! Heb niet de neiging om op te geven maar denk wel ff wtf aaaaah!!!



Ga vanmiddag weer boodschappen doen en wil dan wat van die salades proberen waar hier linkjes voor zijn gezet.



Nu ff lekker ontbijten
Balen schorpioen!



Haste, succes he vanmorgen, zet hem op.



Paulien, wat naar van je dochter. Fijn dat je nu op pauze zet. Heel veel sterkte.



Bedankt weer voor de lekkere recepten allen.
Sterkte Paulien!
@hatse: succes vandaag!



@paulien: sterkte en veel beterschap voor je dochter! Lijkt me verschrikkelijk om je kind zo ziek te zien. Hopelijk knapt ze snel verder op en mag ze weer mee naar huis.



@schorpioen: laat je niet gek maken hoor! Ik was gisteren 95, vanmorgen 93.9. Gewicht is ren raar gegeven. Probeer te kijken naar het grote plaatje, ik weet hoe moeilijk dat is. Maar misschien merk je het al een beetje aan je kleding? Of aan dat je nu makkelijker nee zegt tegen ongezonde dingen?



Ik heb al een aantal dagen dat ik me de hele tijd heel misselijk voel. Ben niet aan het spugen, maar voel me heel weeïg. Irritant, want dan wil ik alleen maar op de bank liggen. Iemand huis, tuin of keukenmiddeltjes tegen misselijkheid? En nee, ik ben niet zwanger haha.
Lizzie: cola drinken helpt vaak tegen misselijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 22 september 2014 @ 23:36:

Gaan jullie morgenochtend duimen? 9:30 solli voor een tijdelijke baan!!Hoe is het gegaan???
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Paulien!!! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je dochtertje!
Lizzie: voelde het ook al aan mijn kleding met 97. Snap het alleen niet want ben geeneens naar Mac geweest of vet gegeten. Gister wel gesport dus misschien wat extra vocht aan het vasthouden. En gewicht is idd raar.



Ga nu maar lunchen met tomatensoep dit keer. Nog over van gister. Vanavond gewoon aardappelen, groente en vlees.
Schorpioen

klote is dat he. Knuffel



Paulien. Dat is me wat zeg. Sterkte



Lizzie beterschap. Er heerst vanalles hoor ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven