Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 23 september 2014 @ 02:43:

Weltruste dames, tot morgen.



[afbeelding]Lekker dan weer, laat ons maar wakker achter. hahaha
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
ZIEN JULLIE HET?
Snap je volledig!



Ik ga zelf amper naar de huisarts, maar als de kat 2 keer kucht, sta ik bij de dierenarts .
Onze kat heeft ons afgericht... wanneer zij miauwt bij de ijskast.. dan geven we haar fijn de melk ..



Keer op keer en van iedereen krijgt ze melk
IK ZIE HET
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 23 september 2014 @ 02:46:

ZIEN JULLIE HET? Lieverd, die heb je al een paar dagen, sinds je hier post over je kleine pandavriendjes heb je deze ava.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En ik vind jouw nick wel leuk

Ik vind hem Chocotof!
quote:jacq47 schreef op 23 september 2014 @ 02:50:

Onze kat heeft ons afgericht... wanneer zij miauwt bij de ijskast.. dan geven we haar fijn de melk ..



Keer op keer en van iedereen krijgt ze melk

Wees maar blij dat dat al is. Hitler had nog veel kunnen leren van mijn kitten... De kleine tiran..



*Domme grap*
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 september 2014 @ 02:51:

En ik vind jouw nick wel leuk

Ik vind hem Chocotof!Choco, wat voor nick zou je willen hebben? Je mag er ook 2 hebben he, als je maar niet samen met die nicks in 1 topic post.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Morgen werken, en dan nu de slaap niet kunnen vatten. Ik heb wel morgen een mazzeltje dat ik na het werk bij mijn moeder ga eten. En echt een heerlijke pastaschotel. Zo lekker het idee dat ik niet hoef te koken morgenavond. Denk wel dat ik morgenavond zo moe ben dat ik hier niet ben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Eentje brult de hele nacht door..alsof ze krols is...maar dat kan niet... maar toch zo hard mauwen...dat je denkt..omg..als de buren maar niet gaan klagen..







Katten zijn leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:jacq47 schreef op 23 september 2014 @ 02:50:

Onze kat heeft ons afgericht... wanneer zij miauwt bij de ijskast.. dan geven we haar fijn de melk ..



Keer op keer en van iedereen krijgt ze melk Ze heeft er nog geen diarree van opgelopen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2014 @ 03:02:

[...]





Ze heeft er nog geen diarree van opgelopen? Toevallig heeft die kat normaal zeer harde ontlasting...maar nu is het normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:jacq47 schreef op 23 september 2014 @ 03:02:

Eentje brult de hele nacht door..alsof ze krols is...maar dat kan niet... maar toch zo hard mauwen...dat je denkt..omg..als de buren maar niet gaan klagen..







Katten zijn leuk



Wel eens de homeopatische druppels van Bach geprobeerd? Een van de weinige middelen van mensen die katten ook mogen hebben, zelf met de fabriek gebeld maar staat ook op internet.



Mijn kater Bo Ghi heeft een periode gehad, en ja hij was geholpen. Ik heb hem 4 dagen druppels gegeven en het was over. Wel direct in zijn bekkie en ook in het water en voila, nooit meer last gehad. Het flesje staat hier nog stof te schieten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kitten is eindelijk in slaap gevallen (nadat ze mij nog 10 diepe schrammen op mijn handen/armen heeft gegeven, wat is ze toch lief...). Ga ook maar snel eens in bed kruipen. Binnen 3 uur en een half gaat de wekker alweer . Nog veel plezier iedereen!
Nooit geprobeerd!



Maar als mn vrouw de kat roept..dan houd ie ermee op..vreemd..



Mijn oplossing is dus..



Maak mn vrouw wakker..die brengt de kat tot rust.. werkt elke keer



En daarna zoek ik een veilig plekje op om te schuilen
Vind dat oneerlijk .

Vriend heeft de kat hier binnengehaald. Maar ik mag er voor zorgen .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de katten in huis gehaald en de kerel uit huis gezet, was een goede beslissing



Veel plezier nog hier, ik ga ook proberen te slapen want de wekker gaat hier ook vroeg.



groetjes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Slaapwel!



En ik heb een lieve kerel, ga hem niet uit huis zetten
Alle reacties Link kopieren
Naja zeg, ben ik hier, zijn jullie weer weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2014 @ 02:51:

[...]





Lieverd, die heb je al een paar dagen, sinds je hier post over je kleine pandavriendjes heb je deze ava.



Ik bedoelde...

Kijk naar de ava. Kijk naar het plaatje. En weer naar de ava. En weer het plaatje. THE SAME MUCH?



Ging jij ook niet slapen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, hoezo?



Haha, ik kon niet slapen. Vandaar dat ik hier weer even langs hop. Ik zie wel dat jij ook niet echt moe bent
Ben alles aan het klaarzetten voor morgenvroeg. Morgen weer 8 uur universiteit, na 3 maand vakantie. Gaat zwaar worden .
Alle reacties Link kopieren
Helemaal zwaar als je maar 2 uur slaap krijgt. Dus hup naar bed, nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven