Werk & Studie alle pijlers

Comissie lid werkt mij tegen om af te studeren

21-09-2014 23:52 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij hierin kunnen helpen. Ik studeer aan een hogeschool en moest dus mijn scriptie voorstel indienen. Voor hen die het niet weten, dit gebeurt via een speciaal online systeem. De feedback die ik terugkreeg heb ik gebruikt en een nieuwe versie ingeleverd. Tot mij verbazing krijg ik nieuwe feedback op mijn eerste document. Ik heb aangegeven dat er een verkeerd document is upgeload en dat ik dus niet mijn voorstel kon verbeteren. De meneer in kwestie is een type 'ik maak geen fouten' en kon het dus ook niet waarderen dat ik de hele comissie aangaf dat het niet mijn fout was.



Vervolgens na anderhalve week waarin ik hem heb gebeld, na z'n lessen bij z'n klas bleef staan en naar z'n collega's ben geweest stuurt hij me mijn oude document waarin hij snel wat opmerkingen heeft geplaatst. Ik pas mijn voorstel toch aan en plaats het voor de deadline online.

Mijn scriptie voorstel werd goedgekeurd en ik ben inmiddels al een week aan het werk, de school heeft ook het contract al getekend en wat denk je dat hij doet. Hij stuurt een email waarin hij zegt dat het een slordige fout van hem was maar dat het door het systeem kwam(?) en dat mijn scriptie voorstel is afgewezen. Dat ik het maar bij de volgende ronde weer moet proberen.



Sorry voor de lange OP, maar het is wel nodig zodat jullie een goed beeld krijgen van de situatie. Ik voel me machteloos, hij kan dit toch niet zomaar doen?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een nieuw scriptievoorstel bij een andere docent indienen?
Alle reacties Link kopieren
Zo'n onduidelijk verhaal is het toch niet?



Ze heeft een voorstel ingediend. Naar aanleiding van de feedback hierop heeft ze een tweede versie ingeleverd. Haar commissielid stuurde haar vervolgens feedback op de eerste versie terug. TO gaf dit aan, er was onduidelijkheid en uiteindelijk heeft de docent het voorstel goedgekeurd.



Inmiddels is TO begonnen aan haar afstudeerstage. Hiervoor is een stagecontract getekend. Ze is er een week aan het werk en nu heeft de docent aangegeven dat hij een fout had gemaakt en dat het voorstel niet goedgekeurd had moeten worden. Hij stelt voor dat TO het in de volgende ronde opnieuw indient.



Je hebt de commissie gemaild zeg je. Ik zou hun antwoord even afwachten of anders contact op proberen te nemen met de voorzitter van de commissie en aangeven dat je niet zo goed weet wat je in de tussentijd moet doen (doorgaan/stoppen). Hopelijk helpt dat je dan verder.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan het stagebedrijf bemiddelen? Ik ken iemand bij wie dat gewerkt heeft (wel ook een half jaar later afgestuurd dan had gekund om die reden). Ik ken ook een bedrijf dat om die reden geen stagiaires van een bepaalde HBO meer aan neemt, omdat die altijd alles afkeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven