Wanneer kregen jullie een relatie?

22-09-2014 10:50 58 berichten
Wijziging
Alle reacties Link kopieren
quote:Noerie schreef op maandag 22 september 2014 11:17 Duurde hier wel even. Eerst een jaar of 10 hele goede vrienden. Toen veranderde er van alles in ons beide levens. En toen werd er gezoend. Erg verwarrend allemaal, maar wel meteen smoor- en smoorverliefd. Zo'n 4 weken na de eerste zoen waren er geen mitsen en maren meer en was het dik aan.



Inmiddels weer behoorlijk wat jaren, een koophuis en 3 kinderen verder. Volgend jaar gaan we trouwen:-) Ik smelt
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de eerste date. Toen hij me naar huis bracht vroeg hij heel romantisch of ik z'n vriendinnetje wilde zijn. En nu zijn we alweer heel wat jaartjes samen.
Ooh als ik echt wil doe ik het hoor ik laat me niet afkaken yoe
In 1998 leren kennen, in 2012 verkering gekregen. Soms is het een lange, hobbelige weg om uiteindelijk bij elkaar uit te komen. Maar toen was het ook gelijk aan. Na de eerste zoen wel, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Eerste date in oktober, vanaf december officieel een relatie. Nu 4 jaar verder en inmiddels getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de eerste date hebben we tot diep in de nacht zitten kletsen/zoenen bij mij thuis. Toen het een uur of 3 was zei ik, "nou, dan kun je net zo goed blijven slapen..." Slapen inderdaad, verder niets.

Date 2, een week later, bij hem thuis, voelde gelijk zo goed dat ik bij hem ben blijven overnachten (geen seks of iets dergelijks, hebben het bij zoenen en knuffelen gehouden en dat was prima).

Derde afspraakje, weer een week later, was bij mij thuis. En op een gegeven moment vroeg ik of we het dan maar "een naam" moesten geven. En dat vond ie prima ;). Klinkt misschien niet zo heel romantisch maar ik vond het wel spannend om te vragen en was dolblij na zijn positieve reactie.
Heeft andethalf jaar geduurd. Zonder hard-to-get en andere moeilijke shit.
Op de tweede date stelde hij een vakantie samen voor, en vervolgens vroeg hij "mag ik je dan ook m'n vriendin noemen?". We zijn nu bijna zeven jaar verder. Heerlijk, dat niet ingewikkelde gedoe!



De vijfde date was overigens op Schiphol, onderweg naar die vakantie .
Wij leerden elkaar in maart ofzo kennen, online. Toen een hele tijd zitten chatten en daarna bellen. In september afgesproken voor het eerst en 2 dagen later zagen we elkaar weer. Toen was het echt aan. Inmiddels alweer 12 jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven