Geld & Recht alle pijlers

Producten uit de action kopen

22-09-2014 16:06 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie ervaring met spullen kopen uit de action? Miskopen? aanraders?



Ik kom er regelmatig en ben tevreden over:

wasmiddel, kaarsen, onderbroeken, drop, printpapier, nagellak, douchegel,deo en soms speelgoed.



Maar ik heb ook al miskopen gedaan zoals een knoflookpers die niet doorperst zeg maar, magneetjes waarvan je er zes moet gebruiken om iets op de koelkast te hangen en het ergste was nog mijn vleesetende plant die uiteindelijk goed groeide maar geen vleesetendeplant bleek te zijn. Had daarover nog verschillende mensen op internet gevonden die hetzelfde voorhadden en niemand weet uiteindelijk wat voor soort plant het is.
Ik heb er ooit een heul mooi notitieboek gekocht.

Iedereen dacht dat het een heel duur boek was. Kostte maar ¤ 1,39 of zo.



Ik begrijp ook niet goed waarom mensen niét naar de Action willen. Je kunt daar namelijk juist ook merkartikelen kopen, ik denk dan aan bijv mijn favoriete rexona deo die echt stukken goedkoper is dan bij de kruidvat of etos, zelfs als die daar in de aanbieding ben ik bij de Action nog goedkoper uit.
Alle reacties Link kopieren
Hier zit er geen een in de buurt. Maar goed ook, mijn man is enorm fan van de Action. Ik vind het meestal troep en hij sleept altijd veel mee als hij er toevallig ergens een binnenstapt.
..
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op maandag 22 september 2014 21:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Suze02 in "Producten uit de action kopen"" class="messagelink">Suze02 schreef op 22 september 2014 @ 16:10</a>:</b>

Ik snap werkelijk niet waarom iedereen er zo lyrisch over is. Het is gewoon Troep wat die tent verkoopt. Dat kan gezien de prijzen natuurlijk ook niet anders.</div></blockquote>Heel erg mee eens!! Lees je eens in. Overstock? Zoals de merkdrogistspullen? Teveel geproduceerd in andere landen? Producent kan kiezen tussen vernietigen? (Kost geld) of voor een habbekrats aan de Action verkopen (komt er dus iets geld binnen en de boel hoeft niet vernietigd).
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Quote: Antivries is iets anders en eigenlijk verouderd. Het is een vloeistof die je toevoegt aan water, om bevriezing te voorkomen. Tegenwoordig wordt het koelsysteem van een auto gevuld met koelvloeistof, een kant en klaar product dat niet meer met water wordt gemengd



-



Antivries gaat in je ruitensproeier, niet in de motorkoeling.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 22 september 2014 @ 22:52:

[...]





Lees je eens in. Overstock? Zoals de merkdrogistspullen? Teveel geproduceerd in andere landen? Producent kan kiezen tussen vernietigen? (Kost geld) of voor een habbekrats aan de Action verkopen (komt er dus iets geld binnen en de boel hoeft niet vernietigd).

Daarom vind ik het zo'n pokkewinkel. Ik kan er nooit iets vinden, en als ik eens iets gezien heb wat wel ok was is weer uit het assortiment.

En ik knutsel niet en doe ook niet aan decoratie met mandjes en andere prullaria.
Fame, ik zei het eerder al, een beetje bewust shoppen bij Kruidvat en Etos brengt je echt dezelfde prijzen of goedkoper. In mijn ogen heb je bij Action vooral veel Makro en douane effect: het lijkt allemaal goedkoper maar uiteindelijk betaal je voor het meeste spul gewoon de volle mep of zelfs wat meer. Al was het maar omdat je (en vooral de mensen hier zo te lezen ) steeds teveel koopt "omdat het allemaal zo goedkoop is".
Alle reacties Link kopieren
Ik koop er het volgende regelmatig:

- Neutral douchegel

- Make-up doekjes

- Motorolie voor de auto

- Onderbroeken

- Wc papier

- Keukenrol

- Notitieblokken

- Schuursponsjes en vaatdoekjes
Decoratie verf, en verf spullen, knutselrommel voor mij en kinderen, keuken spullen en poncho's voor festivals. Geen kleding, zie nooit wat leuks ertussen.. en geen decoratie kant en klaar, anders lijkt je huis op het leenbakker/action huis.
De Action stond absoluut niet vooraan bij het uitdelen van sfeer, maar dat lijkt me tamelijk logisch gezien de prijzen.

De winkel heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij vanwege de snuisterijen, stikkervellen, klei, gekleurd papier, mijn zoon is nog steeds verrukt over zijn straaljager en lamborghini, en ja het voorwiel van de straaljager is afgebroken, maar ja, het ding kostte dan ook 2,50.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben dol op de action. Ik gooi mijn servies om de haverklap stuk, dus daar koop ik regelmatig weer goedkoop wat bordjes en glazen bij.



Ik ga er meestal heen voor de mee-eter verwijder strips. Lekker goedkoop! Berg telefoonoplaadkabeltjes, van die handige kleine oprolbare. Gedroogde abrikozen neem ik ook altijd mee.



In het voorjaar goedkoop kruidenzaadjes. En natuurlijk de cocopeat blokken, scheelt weer zeulen met zakken aarde. En goedkope bloempotten. Niet die in de hysterische kleuren.



En inderdaad het klus en keukenspul. Die schattige pannetjes, ik heb ze in alle vormen en maten gekocht. Evenals de ceramische messen.



De inecto douche-en verzorgingslijn, echt nergens goedkoper te vinden.



Mandjes en bakjes om allerlei troep in op te bergen. En dan inderdaad nog de riempjes, hempjes, en de ziki boxers (deze week weer in de aanbieding!).



Sokken zijn wel van slechte kwaliteit helaas. Maar goed, alsnog goedkoop en ik koop toch altijd gelijk meerdere dezelfde paren om weessokken te voorkomen. Voor de winter straks maar weer naar de hema of v&d voor dikkere sokken.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop er vooral knutselspullen voor de kinderen.



Stickers, verf, stoepkrijt (29ct), notitieboekjes, papier, karton, lijm, stempeltjes, vouwblaadjes etc.

Motorolie en ruitenwisservloeistof.

Babydoekjes, a merk shampoo en douchespul. Opblaasspeelgoed voor in de zomer in het zwembad.

Ik heb er ook wel eens Lego Friends, technisch lego en Playmobil gehaald.

En een toverstafje met geluid voor mijn kleine buurmeisje zo blij als ze ermee is.



De haarelastiekjes zijn niks, die knappen heel snel.
Ab imo pectore
Suze : ik koop vloeibare vitamines van Dagravit bij action voor 2 euro per flesje. Bij de drogist zijn ze 10 euro per flesje. Ik heb nog nooit de actie 5 halen, 1 betalen gezien daar hoor. Dus met slim shoppen red ik het nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest wel lachen om mezelf. Had universele stekker gekocht voor iets van 2.50. Was ook te mooi om waar te zijn, mijn NL stekker paste gewoon niet in het gat. Gelukkig had ik nog een back-up plan. Had er al niet zoveel vertrouwen in.
Alle reacties Link kopieren
ik koop ook super veel daar.kijk vaak op woensdag naar de weekaanbiedingen en 100 nieuwste ,daar haal je ook voordeel mee.favoriet die blauwe 30 liter vuilniszakken voor in hoge vuilnisbak.supersterk.ontevreden over de aardappelschilmesjes.slappe dingen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en van de boeken met blanco pagina's erin. Vinden mijn dochters leuk, gaan ze een boek schrijven en voelen zich heel wat dat ze in hun fantasie echte schrijvers zijn
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Lamineerapparaat en lamineerfolie. Supergoed en goedkoop !



Thermoleggings.

Geodriehoeken (die heb je nooit genoeg met een brugpieper).

Gummen

Pennen

Schrijfblokken

Brievenbakjes

Tablethoezen

Telefoonhoesje

Cupcake frutsels

Vakantieboeken

Zwemspeelgoed (opblaasbal, duikspulletjes, waterpistool).

Maskers

Shampoo

Zonnebrandmiddel

Fietslampjes

Fietsbellen

Schilderstape



Geen kaftpapier meer. Dun spul.

Weet iemand waar dat ouderwetsche, vezelige bruine of zwarte kaftpapier nog te koop is ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Bodylotion

Maansverband

Ondergoed voor jongens/man

Sokken

Bak spullen

Kantoorbenodigheden

Makeupreiniger

Kaarten

Theelichten

Mandjes

Tuinmeuk

Schoonmaakspullen

Etc
Ik koop er a-merk toiletartikelen met Russische tekst voor stukken minder. Ondergoed en sokken voor de kinderen, soms wat keukenspul en schoolartikelen.

Ik heb er ook wel mindere koopjes tussen hoor. Een dekbedovertrek dat zo dun was dat je er dwars doorheen keek, handdoeken die heel snel verkleurden, regenlaarzen die lekten, t-shirts waar de gaten na een keer dragen in vielen.
Snoes, ik koop dat bruine papier bij de ouderwetsche kantoorboekhandel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog nooit iets gekocht dat je kunt aantrekken, dat zal ik ook nooit doen. Overigens zijn de raamwissers ook geen aanrader, met een bobbelige strip krijg je strepen. Die belandde dus al meteen in de vuilnisbak.
verba volant, scripta manent.
Vooral schoolspullen. Niks mis mee.



Laatst een koekenpan gekocht, das een miskoop. Bakt gewoon niet op een stuk van 5 vierkante cm.
Ik koop er van alles. De enige miskopen tot nu toe zijn idd de koekenpannen. Midden van de pan brand aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna alleen maar miskopen gedaan bij de Action, terwijl ik er niet eens zo vaak kom. Een plaid wat op de eerste dag ontzettend ging pluizen en nu maar voor de sier in een hoekje ligt. Printpapier wat zogenaamd geschikt zou zijn voor laser en inktjet, liep mooi vast in beide printers. Een soort plantensproeier voor terrasreiniger was uiteraard lek, dus overal chemische rotzooi: op mijn kleding, op de vloer etc. Wasknijpers die spontaan uit elkaar vallen. Sokken die na 1x dragen kapot zijn, zelfde geldt voor een pyjamabroek. Rexona met een Russisch label kreeg ik uitslag van, gebeurt met de gewone drogist versie niet. Batterijen die lekken etc.



Als je alle miskopen bij elkaar optelt dan heb ik toch een aardig bedrag in de prullenbak gegooid. Het is dan wel goedkoop, maar er zit veel rotzooi tussen. Uiteindelijk betaal ik dan liever een euro meer bij een andere winkel, dan dat ik weer iets weg kan gooien.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog nooit slecht printpapier gekocht daar en mn zus heeft er ook nog nooit over geklaagd..Sokken koop ik er ook altijd. Nog nooit gaten gehad na 1 dag.
Kantoorartikelen en schoolspullen zijn er inderdaad ook fijn, al hebben de notitieboekjes wel dun papier.



Voor onze budget-bruiloft zijn we er gaan shoppen: taart en hapjes wilden we op leuke papieren bordjes serveren, scheelt afwas, en die hadden ze daar. Mooie servetten erbij, een paar van die aluminium schalen, papieren tafellopers, crêpepapier ... je wilt niet weten hoe leuk bruiloft-achtig je een ruimte aan kan kleden voor een paar euro, en dat zijn allemaal van die dingen waar je niet snel een buil aan valt (boeiend als het binnen een dag verkleurd is of zo, dan zijn de gasten al naar huis )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven