Uitgerekend in oktober 2014 deel 2

07-02-2014 12:09 444 berichten
Hallo dames,



Dit topic mét tabel is bedoelt om samen te kletsen over wat je meemaakt tijdens je zwangerschap! Alle dames die in Februari positief getest hebben kunnen meeschrijven!



NaamLeeftijdUitgerekendKindje?Bijzonderheden]VKBeelicious32 24 september geboren 1espoedkeizersnee na 20uur weeën overgedragen aan gyn. Noordeling230 29 september geboren 1eborstvoedingthuis bevallenicetea9? 9 oktober geboren 1eziekenhuisbevalling met eigen vkelsy? 11 oktober geboren 1eknip/scheurtje. Borstvoedingthuis bevallenJesa*26 23 oktober geboren scheurtje, ontstoken wondziekenhuisbevalling met eigen en zkh VK. Geen pijnbestrijding!Mamamie24 25 oktober geboren 2eSuusberg36 1 november geboren 1esterrenkijkertjespoedkeizersneeSoshanna28 11 november geboren 1eHeftige bevallingingeleid in ziekenhuisMyrdal33 29 oktober 1eBluum? 10 oktober 1eNoortwee30 16 oktober 1eDedetje27 20 oktober 1ein 2e zwangerschapSuuz_30 24 oktober 1eongeplant, heel gewenst.



Roze: meisje

Blauw: jongen

Groen: verrassing



Poll: Hoop je op een jongen of meisje?

Jongen

Meisje

Maakt niet uit

Tussenstand:









Poll: Ik krijg een..

Jongen

Meisje

Verrassing

Tussenstand:

Alle reacties Link kopieren
Hier voornamelijk buik rug en ribben m'n blaas houd het allemaal nog wonderbaarlijk goed. Het draaien en bewegen kan soms wel eens flink pijnlijk zijn inderdaad.

Ik ben nu inmiddels ruim 37 weken dus het mag ook op zich wel

Ik mag in elk geval thuis bevallen als het nu komt Maar heb zelf het vermoeden dat het niet voor 1 oktober komt.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot Bee! Er is je weinig bespaard gebleven.. Hoop er mee voor je dat de baby zich zelf aandient en je niet ingeleid hoeft te worden!!



De lichamelijke ongemakken komen hier ook steeds meer.

Rugpijn, ribben, blaas. Check check check..

En emotionele buien ook zeker! Pfff vreselijk, arme vriend ;-



De baby moet nog wel even wachten want ben 35 weken en moet daarnaast ook nog wat dingen doen. Geboortekaartje is uitgezocht, adressen moet ik nog schrijven! Vind ik ook wel leuk om zelf te doen

Vandaag hopelijk de laatste dingen bij de prenatal kortingsdagen scoren!



Gister begonnen met wassen en alles netjes indelen in de kasten. Ben van 10:30 tot 17:30 non stop mee bezig geweest. En nu doet mijn hele lichaam zeer, lekker slim



Jullie nog leuke of nuttige tips om te doen tijdens verlof?
Alle reacties Link kopieren
I love netflix
Baby is geboren! Water brak spontaan, toen 20 uur weeen, en uiteindelijk geboren met keizersnede en ruggeprik.



Ben bek af! Maar oh zo blij!
Alle reacties Link kopieren
Wauw bee, gefeliciteerd! Ik geloof wel dat je bekaf bent. Hopelijk gaat alles goed met jullie en herstel je snel vd keizersnede! Lekker genieten van jullie kleintje
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd @beelicious! In heb in het begin meegeschreven hier maar schrijven is toch niet echt mijn ding. Wel met jullie meegelezen, en man jij hebt het niet makkelijk gehad! Fijn dat jullie kleintje er nu eindelijk is. Geniet van je kraamtijd en hopelijk herstel je vlot!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bee wat fijn dat ze er is!! toch het werd toch een meisje? Geniet er van hopelijk knap jij snel op en ben je weer de oude!
Ja een meisje! [naam verwijderd] heet ze!

Meiden ik gun jullie geen bevalling op deze manier maar wel dit fijne gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie naam! echt super zeg! Hopelijk herstel je snel en kun je genieten van dit mooie wondertje! Zijn jullie al thuis of moeten jullie nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bee! Nu lekker genieten van je meisje.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie dochter en geniet van je kraamtijd!!!
Alle reacties Link kopieren
Bee, gefeliciteeeerd!!!!!



Als je nog iets over de bevalling wilt vertellen, ik ben heel benieuwd! Maar wat je zelf fijn vindt natuurlijk
[bevallingsverhaal]
Wow wat een verhaal Bee! Gefeliciteerd en geniet ervan!



Ik krijg er tranen van in mijn ogen hihi, maar ik ben ook wel klaar om ons meisje te ontmoeten. Pijn zal het idd zeker doen, maar goed, gaaat het om het resultaat haha.



Fijn! Enjoy!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal Bee heftig en emotioneel, fijn dat je er goed op terug kijkt! Hopelijk herstel je snel en voel je je gauw beter.



@ ik ben moe merk ik m'n lijf is behoorlijk moe aan het worden en doet zeer. En eigenlijk ben ik er wel aan toe om te bevallen. Alles is op orde alles is in huis dus kom maar op zeg maar!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, goed nieuws van mij, afgelopen maandag bevallen van een prachtige dochter! Alles is goed verlopen en nu zijn we heerlijk aan 't genieten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Noordeling!





Maare iedereen piept voor IK WIL OOK BEVALLEN :P Overal beginnen mensen te bevallen, die gelijk eerder of later uitgerekend zijn. JOEHOE mag ik ook nu bevallen aub? haha
Gefeliciteerd Noordeling!! En? Alles goed gegaan?



@elsy. 'T komt de dag na een heerlijke nacht slaap ;)
Gefeliciteerd Noordeling!!!



Vannacht heb ik goed geslapen haha, nee ik hoop nog effe 1,5 week ofzo, dan ben ik 39 weken mooi zat denk ik dan haha.



Succes met de laatste loodjes all!
Alle reacties Link kopieren
Nou dit was een drama nacht dus vandaag geen bevalling :P

Ik ben zondag 39 weken vind het wel mooi geweest
Alle reacties Link kopieren
Noordeling Gefeliciteeeerd!!!!!!



Hoe is het gegaan?



Van mij mag het ook wel met 39 weken komen hoor! Hoop in ieder geval echt niet overtijd te hoeven gaan... Ben er wel aan toe!



Jullie ook allemaal succes met de laatste loodjes

Houden jullie je een beetje rustig nu zo op jet eind? Of nog wel van alles aant doen?
Nou vandaag verveel ik me, wasmand tillen kost al teveel energie en mijn uitje naar de supermarkt duurde gewoon te lang. Alles is teveel, omdat ik te moe ben. Maar ik verveel me ook tegelijkertijd. En om nu weer die vluchtkoffer uit en in te pakken pff. Ik hang vandaag op de bank...en lees mee over hoe de laatste loodjes letterlijk zwaar zijn😳
Ik kijk elke dag of er weer een baby'tje bij is

Zet 'm op meiden!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar vandaag, ben ook zo moe ineens!

Gister nog wat laatste dingen bij babydump gehaald. Stofgezogen, gestreken.

En vandaag wil ik helemaal niks! Ja, ik heb Netflix inderdaad weer eens aangezet Elsy! Laatste seizoen van Dexter erop gekomen, perfecte timing



Hoe gaat het als kersverse moeder Bee? En hoe doet je meisje het? Geef je bv? Hoe is de kraamzorg? Hoe gaat het me je slaap? Kraamtranen? Veel visite gehad al? Vertel vertel
Haha soshanna

De kraam was fantastisch! Echt een leuk mens. We hebben veel gelachen. Ze is 8 dagen geweest.

Ons dametje is overdag een prinses, s'avonds een draak! Huilen huilen huilen s'nachts.. Heel vermoeiend!

We zijn al gaan wandelen, blokje om verder ging niet met m'n buik. En al op visite geweest.



Borstvoeding ben ik vanaf gestapt na een dag proberen. Dochterlief heeft 2 tandjes.. Ja hoe verzin je 't! De dochter van de mondhygiënist.. Dat is zeg maar minder prettig. En ik kon de pijn niet opvangen door de wond in de buik. Debaarmoeder krimpt en dat is niet fijn met hechtingen..



Kraamtranen zijn vreemd. Ik kijk naar m'n kindje en wordt dan overvallen door zo'n gelukkig gevoel dat ik er van moet huilen.. Of als ik m'n man met haar zie knuffelen of verzorgen dan gaan de sluizen open.



Visite blijft hier nog al plakken, dus ik probeer 't op 2, max 3 bezoekjes per dag te houden. Met snachts niet slapen is 't overdag al snel druk. Morgen komt 't CB bij ons kijken, heb al heel wat vragen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven