Nieuw in de winkel, is het wat?

14-06-2009 14:52 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.



Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?



Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:blueeyes*3 schreef op 06 september 2014 @ 16:03:

Trouwens, welke Raad de Smaak van Lay's is aan te bevelen?Ik vind de groene erg lekker. Op de zak staat een afbeelding van erwtensoep. Aangezien we de smaak moeten raden is het dus géén erwtensoep, maar daar vind ik het wel op lijken. Lekker hartig, boerenkool met draadjesvlees of zo.
You don't have to fit into the format
Er is ook een nieuwe thee van pickwick: karamel-vanille, hij lijkt me lekker.



En een magnum limited edition, romig vanille-ijs met stukjes pure chocolade en pistachenootjes, omhuld met witte chocolade.
Alle reacties Link kopieren
Zonnatura Quinoa met olijf en tomaat. Heerlijk met wat groene paprika en komkommer, maakt een perfecte koude salade. O ja, en wat munt
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Bente- schreef op 07 september 2014 @ 20:05:

Er is ook een nieuwe thee van pickwick: karamel-vanille, hij lijkt me lekker.Van Lipton hebben ze zoiets al en die is erg lekker.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Lipton:



Pickwick:





Ik zie zo weinig verschil, ik voel een gevalletje reclame-code-commissie aankomen, of welke commissie er dan ook maar gaat over het namaken van elkaars producten.



Overigens, voor wie het graag wil weten: mijn favoriete vanille-thee!





(en wie graag theetips wil, kan bij mij terecht!)
Toevallig die van lipton heb ik gisteren gekocht bij de AH. Ik ga hem vanavond proberen!



Verder drink ik vaak losse thee en heb al een behoorlijke verzameling.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren ergens een advertentie voor een nieuwe thee van Lipton, Lemon Macaron. Kan geen plaatje vinden, maar zal nog even zoeken.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 06 september 2014 @ 20:50:

Van duyvis borrelnoten met kaassoufflet



[img]http://2.bp.blogspot.com/-oZd-AFRGcHo/U ... AACgmf.jpg[/img]



Had er meer van verwacht. Hebben de andere nieuwe de pittige loempia ook liggen ben benieuwd.Ik vind die kaassoufflé smaak anders erg lekker.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 11 juli 2014 @ 17:08:

Johma kruidentuintje salade is wel lekker, heeft niet echt een uitgesproken eigen smaak, maar is best ok.



.Een betere variant van de naar mijn mening altijd te natte komkommer salade.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
quote:pepexx schreef op 14 september 2014 @ 09:53:

Ik vind die kaassoufflé smaak anders erg lekker.Ik ook!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:dikkegans schreef op 29 augustus 2014 @ 22:39:

Van Tony's Chocolonely is er ook een nieuwe chocoladereep, pecannoten en marshmallow.Ik heb deze smaak van de week geprobeerd maar vond hem erg tegen vallen. Lang niet zo lekker als de zeezout/karamel, die is voor mij echt ultiem lekker!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Die Lipton Lemon Macaron is 'mwah'.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Valess heeft ook wat nieuws: vegetarische ragoutbroodjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Bente- schreef op 20 september 2014 @ 21:06:

Valess heeft ook wat nieuws: vegetarische ragoutbroodjes



Lijkt me opzich best lekker, maar lijkt wel erg op de saucijzenbroodjes misschien.

Als ik het tegenkom ga ik het testen!
quote:snowy2 schreef op 20 augustus 2014 @ 17:03:

Voor 2,29 koop je bij de etos een leeg sprayflaconnetje van 200 ml, als je die vult met olie heb je precies hetzelfde effect!



Ik heb dat een keer geprobeerd, maar dat lukt niet met mijn sprayflacon. De olie was te dik om te kunnen sprayen, dus zal die van Bertolli wel anders zijn.



Ik maak wel eens de spinazietaart met filodeeg van Jamie en dan moet je elke laag deeg invetten met olie. Als je een kwastje gebruikt, dan gaat er heel veel olie op die taart, met een spray leek met het beter verdeeld en minder olie.




Deze zag ik net liggen en gelijk gekocht. De melkversie heb ik regelmatig en vind ik lekker. Deze is ook erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
Heksenkaas heeft een nieuwe tijdelijke variant: Sweet Chili Koriander.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Sailos drop met chili, niet te eten!
Alle reacties Link kopieren
Deze nieuwe drop van Haribo is echt heel erg lekker:







Salmiak, maar niet TE zout. Beetje zoethoutachtig ook.
You don't have to fit into the format
Ik heb die drop gisteren ook geprobeerd, maar vond hem niet lekker. Rare structuur en geen lekkere salmiak/dropsmaak.
Alle reacties Link kopieren
Het blijft toch bijzonder hè, hoe smaken kunnen verschillen
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
De Sallos met pepermunt daarentegen is té lekker....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Die Haribo vrolijke drop salmiak vond ik wel lekker maar niet echt heel bijzonder en je eet ze veel te makkelijk weg



Oeh die sallos met pepermunt klinkt lekker. Moet ik maar eens proberen



Ik weet niet of deze in de categorie nieuw valt:





Maar ik vind hem heel lekker. Aan de buitenkant zit pittige salmiak dan een heel dun laagje drop en binnenin zit een salmiakvulling. Ben gek op drop en op salmiak

Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 27 september 2014 @ 15:36:

Ik weet niet of deze in de categorie nieuw valt:

[afbeelding]



Maar ik vind hem heel lekker. Aan de buitenkant zit pittige salmiak dan een heel dun laagje drop en binnenin zit een salmiakvulling. Ben gek op drop en op salmiak

[afbeelding]

Oooh, waar heb je die?

Ik WIL ze!
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven