Mijn vriend doet niks.....

23-09-2014 13:29 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
anoniem_207837 wijzigde dit bericht op 28-09-2014 10:21
Reden: ...
% gewijzigd
Hij past trouwens niet op als het zijn eigen kind betreft, hij vervult dan gewoon de gedeelde zorgtaak. Het is geen gunst naar jou toe.



Ik snap trouwens prima dat hij je dingen beloofd die hij niet na komt. Hij heeft het namelijk goed voor elkaar. Hij heeft een inkomen, een dak boven zijn hoofd en een sloofje dat zijn sokken wast. Waarom zou hij dat willen veranderen als er toch geen consequenties zijn?
Alle reacties Link kopieren
Kind of niet, bij mij had hij al lang buiten gestaan.
verba volant, scripta manent.
Dus geld is de enige reden om in deze situatie te blijven? Wat een slecht verhaal.



Als je hem de deur uit schopt, hou je geld over. Wat denk je dat het kost, zo'n volwassen vent de hele dag in huis? En bovendien kom je dan waarschijnlijk in aanmerking voor meer toeslagen, dat kost hij jou nu dus ook.



Ik zeg er uit en nooit meer erin.
quote:Captain_Obvious schreef op 23 september 2014 @ 13:55:

[...]



Van iemand zonder inkomen? Hij kan alimentatie eisen... Maar dan moet hij wel "oppassen"Hij krijgt een uitkering, hij heeft een inkomen. Hij is bezig met schuldsanering, maar ik lees nergens dat hij al in het traject zit.
quote:Captain_Obvious schreef op 23 september 2014 @ 13:54:

[...]



sorry maar wat een mietje.



Waarom die hele OP daarvoor quoten?
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen vriend, dat is een parasiet van het ergste soort.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een extra kamer in huis die je kan verhuren? Kan je zelf gastouder worden en dan ruilen met jouw werkdagen om je kind door een ander op te laten vangen? Ik zou alles op alles zetten om hem eruit te zetten. Het scheelt je in de boodschappen, schoonmaakwerk en frustratie. Hij heeft nog schulden en een huis te koop ook. Hoe langer je hier aan vast blijft zitten, hoe meer zijn problemen door jou opgelost moeten worden.

Trouwens, als hij in zijn te koop staande huis woont, kan hij jullie kind daar toch ook verzorgen?
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Hoe hebben jullie dingen eigenlijk geregeld? Is het kind erkend, heeft hij voogdij, hebben jullie een samenlevingscontract? Waarom vraag jij zijn deel van de vaste lasten niet zodra zijn uitkering gestoord wordt? Voor hij het zelf opmaakt?



Waarom was je zijn kleren nog en koop je ook boodschappen voor hem?
quote:Bieb2.0 schreef op 23 september 2014 @ 13:59:

[...]



Waarom die hele OP daarvoor quoten?Luiheid. Last van?
OMG zijn we soms weer in de jaren '50 beland ?

GA WEG, je hebt hem nergens voor nodig.



'hij past op je zoon' volgens mij passen ouders niet op hun eigen kinderen, ze zorgen voor hun kinderen.



Ik snap hier echt niets van...
Ik zoek nog een gratis werkster trouwens, en ik ben vast aardiger dan je vriend. Betere arbeidsomstandigheden, toch?
Alle reacties Link kopieren
Je bespaart alvast een beetje op gas water en licht als je hem eruit gooit, op boodschappen enzo waarschijnlijk ook....
Lorem Ipsum
Oh, als we zo gaan beginnen...



Als het huishouden de taak van een vrouw is, is geld binnen brengen dus de taak van een man!



In welk eeuw heeft een man lui op z'n reet gezeten terwijl de vrouw EN voor inkomen zorgt EN het huishouden doet EN voor het kindje zorgt?

Volgens mij ga je al een hoop kunnen besparen op deze man als je hem eruit trapt en kom je ook nog 'ns in aanmerking voor toeslagen.



Ik zeg doen!
Alle reacties Link kopieren
Hij is een sukkel en jij bent een watje dat je dit laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet helemaal. Hij heeft een eigen huis, past op jullie zoontje in jouw huis.. werkt niet, zit in hulpverlening en doet niets in jouw huishouden.. Nee, want hij heeft een eigen huis toch?



of woon je samen? Nou, dan is hij ook zo weer weg, hup naar z'n eigen huis, omgangsregeling voor je kind. Deel van het probleem opgelost.



Klinkt veel te simpel, maar om een klaploper in huis te hebben, die ook nog een eigen huis heeft, en die niets wil of doet of wat dan ook..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier weet je toch zelf wel het antwoord op?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sorry hoor, maar moet je dit echt nog vragen?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2014 14:52
Reden: trollhinten
% gewijzigd
quote:chocolol schreef op 23 september 2014 @ 14:39:

[...] Geloof jij nou werkelijk dat deze situatie niet voorkomt hier? Dat is pas echt naïef. En bovendien kun je dat troll jagen ook wel voor je houden en is het niet toegestaan hier.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2014 14:53
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
TO, zoals al gezegd is kan je beter goed gaan onderzoeken wat daadwerkelijk de (financiële) gevolgen zijn als jullie uit elkaar gaan. Het gaat zo te lezen niet beter worden met deze man, eerder zonder deze man.



Hoe is jullie band met jullie kind geregeld?
Ik hoop toch dat je geen gebruik maakt van opvangtoeslag!



Anders mag je straks een heel flink bedrag gaan terugbetalen aan de belastingdienst.



Verder: wat een lapzwans
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 23 september 2014 @ 14:44:

[...]





Geloof jij nou werkelijk dat deze situatie niet voorkomt hier? Dat is pas echt naïef. En bovendien kun je dat troll jagen ook wel voor je houden en is het niet toegestaan hier. Ibi
Alle reacties Link kopieren
Laat mij raden, Voor de rest is het een schat van een man ?



Ik zou zorgen dat ik heel erg snel onafhankelijk wordt van deze man.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees, is ze onafhankelijk, wat zíj werkt en hij niet. En ze hebben allebei een huis, hij zit in de schuldsanering (dus woont niet bij haar in) hoezo is er dan nog sprake van een relatie?

Niet dat je niet kunt latten met een kind, maar je laat zo'n man er toch gewoon niet meer in en dan is het over? Omgangsregeling voor kind, zodat ze geen oppas nodig heeft op de dagen dat kind bij hem is.

Alle ingrediëten zijn er toch al?
Later is nu
Ongelofelijk. Waarom ben je in de eerste plaats met zo'n lamzak in zee gegaan?



En hoe kan iemand in de schuldhulpsanering zitten als ie een eigen huis heeft?

Maag toch aannemen dat dat niet mogelijk miet zijn??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven