Mode & Beauty alle pijlers

Waar koop jij je sportbeha cupmaat A?

23-09-2014 08:52 26 berichten
Ik zoek een sportbeha voor cup A zonder beugels voor intensief sporten en liefst met een sluiting. Een uur zoeken op internet heeft nog niets opgeleverd... hellup!
Alle reacties Link kopieren
Naar een sportzaak?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van de sportbeha van de h en m. Ik heb er meerdere met gekruiste bandjes, geen beugel en optionele voering. Ze hebben geen sluiting, maar ik vind dat eigenlijk wel prettig.
Ik zit al te kijken online, maar sportzaken beginnen vaak vanaf cup B en als je wel iets vindt, heeft het geen sluiting of is het niet voor intensief sporten.
Alle reacties Link kopieren
Er staat geloof ik licht gebruik bij, maar ik heb absoluut geen zwabbergevoel.
Bij de H&M kun je niet op cupmaat zoeken.
Alle reacties Link kopieren
http://www.puursport.nl/#



Vanaf cup A.
Alle reacties Link kopieren
http://www.decathlon.nl/s ... beautiful-id_8207836.html



Hier staan ze ook in maat A, volgens mij zonder beugels en met sluiting. De recensies zijn goed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sport ... aat-a.html
@Desperate Housewive, bij die site zijn de ervaringen niet zo goed. Die staat zelfs op opgelicht op internet.



@Groenebroek & Himalaya, daar ben ik nu aan het kijken. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je een sluiting?



Ik heb ook een a cup. Heb mijn sport bh's van Nike, Adidas en Reebok. Zitten heerlijk. Ik crossfit en niks beweegt ;)
If destiny speaks, I don't ask questions..
@Dinobaby, ik ben na mijn operatie nog niet lenig genoeg om in zo'n beha te klimmen
Alle reacties Link kopieren
Hema, zijn best goed, neem er een paar mee en probeer thuis rustig uit.
Alle reacties Link kopieren
gewoon bij de Hema
Bij de Action hebben ze comfortbra in S. Ik heb ze gekocht toen ik onderweg was. Die geven best wel steun en je kan er mee slapen. Ik geloof dat ze bij Esprit of anders Hünkemoller, Livera ook in de winkel hebben. Die trek je aan alsof het een deel van een shirt is. Ze zijn niet zo stevig als een echte BH. Het knelt niet zoals corrigerend ondergoed. Je hoeft je niet druk te maken dat het niet goed blijft zitten er onder. Ze kosten net zoveel als een hemd bij de Hema. Maar ik geloof niet dat ze daar de kleinere maten hebben. Ze hadden wel voor jonge meisjes bh's. Maar ik kan er voor sport-bh's niet slagen.

Van de action heb ik er 4 liggen en daar kan je ook gewoon mee slapen.



Bij Wehkamp hebben ze die ook.

http://www.wehkamp.nl/Win ... VIEW=Grid&Ntt=comfort+bra

Ook van Sloggi, maar die heeft geen kleine maten.
bh blokker, is t iets?

Hier is ook een topic over de comfortbra.
Action, daar zou ik nooit op zijn gekomen.

Die van de Hema vind ik niet fijn.



Ik heb inmiddels besteld bij Livera. Morgen passen!



Wel irritant dat heel veel winkels maten hanteren als S, M, L voor beha's. Dan weet je toch niet hoe het past? Ik heb een grote onderwijdte (80-85) en een heel kleine cup, moet ik dan juist S hebben vanwege de cup of L vanwege de onderwijdte?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Tenzij schreef op 23 september 2014 @ 15:20:

Ik heb een vraagje. En ik bedoel dit echt niet lullig, ben gewoon benieuwd. Met cup A beweegt er toch niet veel tijdens het sporten? Is een sportbh dan echt nodig? Nogmaals; ik bedoel dat op geen een manier lullig maar ik kan me niet voorstellen dat een stevige kleine a cup nou echt veel beweegt met sporten. Als ik het helemaal fout heb dan hoor ik het graag!

tja er beweegt natuurlijk minder dan bij een flinke cupmaat.

Maar daarom kan het nog wel een rotgevoel zijn (of anderszins vervelend)
@Tenzij, ik heb kortgeleden siliconen laten verwijderen en de komende weken moet ik daarom nog een zeer stevige sportbeha aan.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Tenzij schreef op 23 september 2014 @ 15:39:

[...]



Oh dat lijkt me best heftig, siliconen laten verwijderen. Psychisch gezien dan bedoel ik. Lichamelijk ook wel maar ik denk dat de impact op je psyche groter is. Succes ermee! Daar moet ik je 100% gelijk in geven.
Die vna de Action kosten iets van 3,95 (geloof ik) en die zijn (of waren zeker) er in meerdere kleuren. Ik heb een grijze, witte en zwarte en een lila. Ik denk dat je het best M kan proberen.

Ik zou het niet weten, maar voor dat geld. Als ze die nog hebben.

Maak je er een open en breng je de rest terug wat niet past. Ongeopend kan dat daar ook binnen 8 dagen. Bewaar je die niet past voor als er visite komt die ondergoed is vergeten.



N.B.: Hier was ooit een topic over of m/v hun eigen ondergoed zouden uitlenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tenzij schreef op 23 september 2014 @ 15:20:

Ik heb een vraagje. En ik bedoel dit echt niet lullig, ben gewoon benieuwd. Met cup A beweegt er toch niet veel tijdens het sporten? Is een sportbh dan echt nodig? Nogmaals; ik bedoel dat op geen een manier lullig maar ik kan me niet voorstellen dat een stevige kleine a cup nou echt veel beweegt met sporten. Als ik het helemaal fout heb dan hoor ik het graag!



Ik heb ook een A cup, en zeker als ik menstrueer moet ik met hardlopen echt een sport bh aan. Mijn borsten zijn behoorlijk pijnlijk rond die tijd en dat doet echt zeer met rennen. De boel beweegt toch echt mee. Buiten mijn menstruatie wil ik nog wel eens zonder rennen, maar met sport bh voelt het toch beter.



Ik heb er een paar van nike en adidas, online besteld. Aardig aan de prijs, maar prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven