Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal meiden!

@bewustalleenmama: heb je inmiddels al een echte knaltest gehad?

Wij 2 en 1 avond voor eisprong ons best gedaan, hopelijk is t genoeg!

NOD donderdagavond (tenminste, ei was ook 's avonds destijds dus weet niet hoe precies het komt), wil zaterdag testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben.



ahhhh ik vind t erg spannend deze ronde, ook doordat ik weet dat we het zo goed benut hebben en ik vorige week 3 dagen klein beetje bloed verloren heb...

Dit jaar wel ook al 2 miskramen gehad dus hopelijk is driemaal scheepsrecht!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jetteketet!



Bah Vlinder en kartonnendoos, ik baal voor jullie. Een om jullie een hart onder de riem te steken, op naar de volgende ronde dan maar...



Toch nog wel spannend dit weekend dus, voor weekend. Ik hoop het voor je, er zijn gekkere dingen gebeurd!



Bij mij blijft het bloedverlies aanhouden, wel heel licht. Normaal tijdens menstruatie ben ik echt heel heftig ongesteld, dus vergeleken daarbij is dit peanuts... Ik twijfel dus ook echt of dit wel menstruatie is, want afgelopen donderdag (knal) en vrijdag (licht) positieve ovutest gehad. En eigenlijk ook direct vanaf zondag verhoogde temp: 36,8 in plaats van 36,6 en 36,5 (had ik de weken ervoor). Beetje zelfde als Mijo dus...



Ik denk dat ik dus weer voorzichtig op het wachtbankje kruip, met 1 bil ofzo Zit dan nu op dag 24 van m'n cyclus, die normaal echt Max. 28 dagen duurt. Ik zet m'n NOD maar op volgende week za, 14 dagen na vermoedelijke eisprong en op dag 34 van cyclus...



Xx
Alle reacties Link kopieren
Weekend, ik zou echt wel zorgen dat ie zin heeft, als ik gebonden zou zijn! Ik snap niet dat die mannen die ene kans per maand voorbij laten gaan, ze willen toch ook graag een kindje? En anders zou ik m aftrekken en het sperma zelf naar binnen doen



Mijn donor kan gelukkig altijd, en we plannen ook vooraf omdat ik weet wanneer m'n eisprong eraan komt. Dit bevestig ik extra met de ovulatie testen zodat we zeker niet te vroeg stoppen. Meestal komt ie 2 of 3 keer. Hopelijk deze keer ook raak!
Alle reacties Link kopieren
@ kleine meid: ja, helemaal als je alles goed hebt benut is het inderdaad spannend. Ik denk steeds: kan toch niet zo zijn dat je zelfs met perfecte timing niet zwanger raakt, want waar wren al die jaren anticonceptie dan goed voor?? Pff, weet wel at het zo natuurlijk niet werkt, maar mijn hoofd is niet te allen tijde realistisch heb ik wel gemerkt deze weken :p



En ik vind het zo knap dag iedereen kan wachten met testen tot na NOD, volgens mij ga ik dat nooit halen! Respect voor jullie...
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik kom er ook maar eens bij zitten.. Mijn NOD (hihi, alle afk. zijn nog een beetje nieuw voor me hoor!) staat op de 29e, nog 6 dagen wachten dus.. Weet niet meer of ik nou positief moet zijn of dat ik er beter vanuit kan gaan dat het toch wel niet raak zal zijn.. Inmiddels een jaar bezig en eerste onderzoeken gehad.



Sowieso is meeschrijven op een forum nieuw voor mij, dus als ik af en toe een misser maak, tell me .



Vlinder, ik heb een paar pagina's terug zitten lezen maar kon niet ontdekken hoelang jullie bezig zijn?
Alle reacties Link kopieren
@Kleinemeid86, mijn testen worden nu langzaamaan donkerder. zit nu OP mn NOD, dus morgen officieel overtijd.

Het is al heel wat dat ik nu al zo duidelijk positief test vind ik.

Met mijn dochter pas een week na NOD positief, dus ik ben blij.

Nog steeds hele erge twijfels, omdat ik dus ook Action testen heb gedaan, en die was nagenoeg wit... ! brrrrr

Dus snel nar Kruidvat om nieuwe 2v5 testen... whaha.

Die was al wel een stuk donkerder dan de eerste test (3 dagen voor NOD) Dus ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit.
Je eigen geluk maak je zelf
Alle reacties Link kopieren
@ landleven, zo herkenbaar! Tijdje geen anti conceptie gebruikt en dan condooms rondom je ovulatie, en nu niet zwanger raken 😡.

Ik doe overigens ook geen testen meer voor m'n NOD, kreeg er alleen maar meer hoop van omdat ik mezelf dan wijsmaakte dat ik mss net te vroeg was. Ik wacht dus gewoon m'n menstruatie af.. En drink dan ook gewoon wijntjes hoor, zoals iemand al zei, de eerste 4 weken is er geen bloedband. En ik drink er ook niet zoveel dat het invloed heeft op m'n vruchtbaarheid 😉.
Alle reacties Link kopieren
dag dames ik kom graag eventjes op het bankje zitten, ik weet niet voor hoelang, normaal was men Nod vrijdag 19 -9 maar nog steeds niks gisteren namiddag een beetje slijm met 3 drupjes bloed, maar geen menstruatie, ik heb constant het gevoel te moeten plassen. wij zijn sinds december al bezig, al reeds eens zwanger geweest maar mk, nu eventjes afwachten,



voor iedereen succes
Alle reacties Link kopieren
@wiennie, maar geen test gedaan? Zo geduldig zou ik niet kunnen zijn geloof ik.. Ik duim voor je dat het raak is!
Alle reacties Link kopieren
@ sally volgens mij als het innestelbloed is zal ik nog een week moeten wachten denk ik .
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, lekker veel geschreven zeg! Ik heb zoveel mogelijk bijgelezen, het is voor veel mensen spannend, zie ik!

Ik duim voor iedereen!!



Morgen is mijn nod en voor het eerst voel ik geen tekenen van een naderende menstruatie (geen diarree, geen pijnlijke borsten, hoewel er wel een drietal grote puisten op zitten, bah, erg pijnlijk. En ik heb geen pijnlijke benen!). Oh, ik baal van de hoop die me dit geeft, zo kan ik mezelf niet beschermen tegen teleurstelling. En waar blijft al die positiviteit van mij, ik ben d'r koud van...
Alle reacties Link kopieren
oh my god...ik heb vanavond een ovulatietest gedaan (bij mijn eerdere zwangerschappen had ik ook gemerkt dat die ook positief aangaven en had deze nog liggen) en die is dus echt knalpositief...



Ik dacht van tevoren: 'laat ik zo'n testje doen, zul je zien dat die gewoon negatief is en dan kan ik mezelf een beetje kalmeren en me er echt op instellen dat t niet raak is'...

Maar nu dus een knapstreep...



Ben er dus wel positief over, echter, ook meteen een grote slag om de arm want vorige cyclus had ik dat dus ook en toen bleven m'n zwangerschapstesten heel licht en ging het na 5 dagen mis...

Weet dus dondersgoed dat dit nog helemaal niets zegt...maar er lijkt dus wel weer wat te gebeuren van binnen!



Sorry voor deze egopost, moest t even kwijt



@ bewustalleenmama: fijn dat je testen wat donkerder worden. Mijn ovulatietest was ook van action trouwens en voorgaande zwangerschapstesten ook altijd action gebruikt. 1e zwangerschap werden die wel ook gewoon donker, 2e niet.



Ik ga op z'n vroegst donderdag een zwangerschapstest doen maar wil t eigenlijk proberen te rekken tot vrijdag...maar weet niet of dat me nu nog lukt. haha



Spannend voor iedereen zeg! Ik leef met jullie mee!
Alle reacties Link kopieren
WAAROM WORDT IEDEREEN ONGEPLAND/ONGEWENST ZWANGER????



Behhh....



(sorry)!
Alle reacties Link kopieren
pff ja heb je er ook zo een paar in je omgeving? Ik ook! Word er gek van!
@lionlily wat duim ik toch ontzettend hard voor je !!
Erg he bam! Vriendin van me heeft vorig jaar dr 3e abortus gepleegd. Ik snap dat het een x kan gebeuren maar die laatste x ben ik goed kwaad geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:laury89 schreef op 23 september 2014 @ 22:57:

@lionlily wat duim ik toch ontzettend hard voor je !!









@Mijo, d'r 3e!! Jezus, wat onverantwoordelijk dan met de anticonceptie, zeg.



@Bam
Alle reacties Link kopieren
@ Lionlilly: veel succes vandaag, ik hoop het zo voor je!



Hier vanmorgen nog steeds hoge temperatuur, zelfs nog 0,2 hoger dan afgelopen dagen, dus zit op 37,0 nu... Geeft wel moed, en denk echt dat bloedverlies geen menstruatie is, toch...?
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp bijna niet met alle mogelijkheden van anticonceptie dat het nu in 2014 nog mogelijk is, en mensen die maanden geen anticonceptie nemen die raken dan niet zwanger, ongelofelijk het is niet te begrijpen ! ik kan me er ook kwaad om maken hoor !

ik hoop dat het meisje die 3 abortussen gedaan heeft later geen problemen heeft om alsnog zwanger te worden.

als het 1x gebeurt en het is zo verschrikkelijk zou ik toch echt oppassen, ik zou het gewoon niet kunnen, enkel als ik zou verkracht zijn of het echt misvormd zou zijn, zou ik het wel doen maar anders .
Alle reacties Link kopieren
@landleven: klinkt goed! Denk je aan een innestelingsbloeding? Succes met wachten.



@abortussen/ongewenste zwangerschappen: poeh, als je het zelf heel graag wilt, dan is dat wel verschrikkelijk confronterend zeg! Dikke knuffel voor jullie.



@kleinemeid: klinkt goed! Ovulatietests schijnen inderdaad ook positief te worden bij een zwangerschap. Wanneer is je NOD?



@lionlily: oeh, wat spannend! Moeilijk hè, dat je iedere maand weer zo vol hoop kunt zijn. Wanneer ga je testen?



@wiennie: succes met wachten, spannend!



@sallyg: gezellig hier op het bankje! Ik heb dezelfde NOD. Is er bij jullie al iets uit de onderzoeken gekomen? Ook hier gaat het niet vanzelf, heb PCOS.



Hier: iets misselijk. Zou het? Of toch van het gesnoep gisteravond.. Nog 5 dagen wachten..
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nu 7 maanden bezig. Daarvoor al ander half jaar gestopt met de nuvaring en tijdens de vruchtbare dagen condooms gebruikt!

Ben nadat ik gister weer ongesteld ben geworden echt down! Succes allemaal en tot over 2 weken!
Alle reacties Link kopieren
Balen vlindertje, lang wachten, he, elke keer? Wees maar lief voor jezelf en tot over 2 weken!
Mijn temperatuur is gedaald dus ik ga vandaag ongesteld worden. Wel mooi op tijd weer 12 dagen na eisprong net zoals vorige x
Alle reacties Link kopieren
Maar nog geen bloed toch?! Dan is er nog hoop, mijo
Alle reacties Link kopieren
dames, het is bij mij een blaasontsteking, ik mag een antibiotica nemen die niet schadelijk zou zijn voor eventuele zwangerschap, kan ook zijn dat ik daardoor, roze verlies heb, maar is echt precies slijm. ik weet niet wanneer ik kan testen normaal heb ik cyclus 30-35 dagen vandaag zit ik geloof ik op 40 dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven