Ongewenst zwanger?

23-09-2014 17:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,





Ik zit een beetje in de stress. Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op een lichtere pil. Heb de pil de gehele maand regelmatig geslikt. Opeens had ik blaasontsteking waarvoor ik een antibiotica heb geslikt. Week erna had ik een doorbraakbloeding. In de laatste week van mijn pilstrip heb ik onveilige seks gehad terwijl ik antibiotica had geslikt. Dag erna meteen map gehaald. Nu zou ik eigenlijk afgelopen zondag ongesteld moeten worden, maar er is nog steeds niets. Het is nu dinsdag en ik heb af en toe licht bloedverlies gehad, maar dit lijkt een beetje op die doorbraakbloeding. Heb een zwangerschapstestje gedaan vandaag maar die was negatief. Toch heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben en een buikpijn alsof ik spierpijn heb. Kan iemand me hierbij helpen of advies geven wat ik nog meer kan doen?



Groetjes xx
De map kan je menstruatie ontregelen.
Alle reacties Link kopieren
Wachten en over paar dagen weer testen he
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar weken geleden de map geslikt en mijn volgende onttrekingsbloeding (ben ook aan de pil) kwam veel later en was veel lichter dan normaal, heel licht bloedverlies gedurende 2 dagen. Ik heb voor de zekerheid afgelopen weekend, ruim 2 weken na het slikken van de map, een zwangerschapstest gedaan en die was hartstikke negatief. En ook ik was overtuigd dat ik zwanger kon zijn: moe, misselijk, buikkrampen. Ik hou het er maar op dat de map een behoorlijk zooitje heeft gemaakt van m'n hormoonhuishouding.



Kortom: ik zou me niet al te druk maken en over een paar dagen opnieuw testen.
Alle reacties Link kopieren
Niks loos.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Oke bedankt voor jullie reacties. Ja ik ga het zeker nog eens testen! Kan natuurlijk ook ontregeld zijn, omdat ik ben overgestapt op een andere pil en al meer dan een week doorbraakbloedingen heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Stond er in de bijsluiter vsn de ab dat deze de werking van de vermindert dan? De meeste ab hebben namelijk geen invloed. En de zwaarte van de pil heeft niets te maken met de werkzaamheid.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja hij bleek invloed te hebben helaas.

Ja het is meer een eng gevoel dat ik zo een rare buikpijn heb dat ik nog nooit heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij ben je niet zwanger, en je heb al wat bloedverlies gehad, door de medicijnen en de map is je lichaam even van slag denk ik
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond94 schreef op 23 september 2014 @ 17:33:

Ja hij bleek invloed te hebben helaas.





Hoe weet je dat? Van ab die gegeven wordt bij een blaasontsteking wordt de pil niet onveilig.

Of zei de apotheek van wel?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het bij de apotheek nog nagevraagd en ze zeiden dat die wel invloed had...

Terwijl ik wel een vaker heb gehoord dat die geen invloed zou moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond94 schreef op dinsdag 23 september 2014 17:33 Ja hij bleek invloed te hebben helaas.

Ja het is meer een eng gevoel dat ik zo een rare buikpijn heb dat ik nog nooit heb gehad. Als het niet in de bijsluiter staat is het niet zo. Veel assistentes moeten updaten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 23 september 2014 @ 18:25:

[...]





Als het niet in de bijsluiter staat is het niet zo. Veel assistentes moeten updaten.





Ja ik vond het ook al raar. Hopelijk zet de menstruatie nog door en is er niks aan de hand!

Toch bedankt voor alle geruststellende berichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Niet onbeleefd bedoeld, maar hoeveel weeg je?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 23 september 2014 @ 19:01:

Niet onbeleefd bedoeld, maar hoeveel weeg je?Ik weeg 68 kilo! Ik weet dat de map minder werk als je boven de 75 kilo weegt.
Alle reacties Link kopieren
De MAP is een hormonenbommetje, dus reken maar dat je daardoor lichamelijk en/of geestelijk ontregeld kunt raken.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, maar ik vind het zo raar dat ik een hele aparte buikpijn heb. Als ik me strek, heb ik ongelooflijk veel pijn in mijn onderbuik. Ook heb ik het gevoel dat ik een opgeblazen gevoel heb. Ook ben ik met name na 6 uur misselijk in vlagen en heb ik last van mijn onderrug. Iemand hier toevallig ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Pms mss? Ik heb daar iig wel altijd last van.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou het niet weten, dit is nieuw voor mij. Misschien maak ik me wel te druk dat ik daarvan buikpijn krijg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven