Entertainment alle pijlers

Lekker leuk met Pete en Manu; MKR

26-11-2013 03:41 1798 berichten
Alle reacties Link kopieren
MY KITCHEN RULES



Dit seizoen maar een eigen topic ipv half erover praten in andere kooktopics.



Wat een geweldig seizoen hebben we gehad he! Zelf heb ik het afgelopen seizoen pas echt goed gevolgd, gezellig samen met een forumster op Skype.



En wat een spektakel was er, eerst de wedstrijd van het koken thuis, toen dat er een nieuwe groep werd toegevoegd en wat was er een strijd. Ondanks dat je je rot kon ergeren aan `de bitches` en nog wat andere, het maakte het programma wel smeuig.

De latere moeilijke kookfases, wat groeide veel teams en wat zag je opeens grote verschillen. Toch bleef het tot het eind spannend.



En wat kan je nog meer vertellen over die lekkere leuke, geweldige jury Pete en Manu. Een heerlijkheid om van te genieten.



Maandag 25 november is het nieuwe seizoen weer begonnen met nieuwe kandidaten, kom gezellig hier meekijken en praten.



De jury Manu en Pete .....

Totaal aantal stemmen: 24

Goede eerlijke beoordelingen van beiden (21%)
MmmmManu (liever wel zonder baard/snor) (46%)
Perfect Pete (17%)
Nee geen goede jury (4%)
Die valse mede kandidaten doen `t voor mij (13%)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik had verwacht dat de jongens naar de eindronde moesten, te veel peper in die sla. Krijgen ze nog een kans
Alle reacties Link kopieren
Daar baal ik echt van.



Die jongens zijn zoveel slechter zo van een afstand te zien.



Dank je, ja Steph bedoelde ik, ik ben zo slecht in namen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand een plekje voor mij naast Colin morgen reserveren?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Jammer! Morgen ben ik voor het Aziatische stel.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 22 september 2014 @ 17:58:

Ik had verwacht dat de jongens naar de eindronde moesten, te veel peper in die sla. Krijgen ze nog een kansWat raar, jouw bericht is een minuut eerder geschreven achter mij, een minuut later gepost. Zie de tijden, die kloppen niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 22 september 2014 @ 17:59:

Tot morgen



Ik eet morgen bij mijn moeder en die kijkt dit niet dus ik kijk later de herhaling, dus kan niet gezellig meeschrijven.



Tot overmorgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 22 september 2014 @ 17:41:

[...]





Weet je dat of denk je datDenken, maar helaas niet uitgekomen. Ik heb nog niet gekeken wie er gaat winnen maar ook dan zou ik niets zeggen. Afgezien dat het niet mag, is het helemaal niet leuk. Ik vind het nu nog reuze spannend, denk dat ik iemand kill die het al gaat verklappen hahaahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 september 2014 @ 18:01:

[...]





Wat raar, jouw bericht is een minuut eerder geschreven achter mij, een minuut later gepost. Zie de tijden, die kloppen niet.He ja, das raar
Dit was mijn favoriete stel vorig seizoen



Alle reacties Link kopieren




Te vroeg, want nu zit ik naar dat vreselijke Libelleprogramma te kijken. Wat truttig zeg, en die voice-over is helemaal erg.
Tjezus, wat vals
ook present
Ik vind het ook vreselijk MevrJ.
Laat opa en oma maar naar huis gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 23 september 2014 @ 16:58:

Laat opa en oma maar naar huis gaan+1
Tjezus, wat vals
laat de jury maar vaak in beeld komen.
Dat brood?
Ik vind die avocadotaartjes er niet geweldig uit zien.
Die krab is ook onaantrekkelijk.
quote:upperclass schreef op 23 september 2014 @ 16:59:

laat de jury maar vaak in beeld komen.Alleen Colin dan he, de rest nah
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mika65 schreef op 23 september 2014 @ 17:18:

[...]





Alleen Colin dan he, de rest nahIdd, Colin!!!!
Colin? Nah, nee
quote:upperclass schreef op 23 september 2014 @ 17:21:

[...]



Idd, Colin!!!!Ouwe snoeperd!
quote:mika65 schreef op 23 september 2014 @ 17:24:

[...]





Ouwe snoeperd! Ik weet dat ik ouder word maar deze heb ik nog nooit gehoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven