Hoe noem je dit materiaal?

23-09-2014 15:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaker leer gezien met gaatjes en daarbinnen swarovskisteentjes. Heeft iemand enig idee hoe dit wordt genoemd? Ik zou graag een meubelstuk hiervan laten maken. Suggesties voor plaatsen waar dit wordt verkocht, zijn ook zeer welkom!



Voor voorbeelden, zie http://www.cialona.nl/en/marieux# (bij de bar en links/recht van de spiegel).
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 23 september 2014 @ 16:57:

kan chic zijn, maar wit met steentjes, heeft een hoog woonwagengehalte+ 1
verba volant, scripta manent.
Als jij het mooi vindt, dan is het voor jou mooi. Mooi maling hebben aan wat een ander vindt. Je opende dit topic ook niet om naar dit soort meningen te vragen, lees ze dan ook maar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 september 2014 @ 16:51:

[...]





Ik val zelfs van mijn stoel.Je hebt je toch niet bezeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 september 2014 @ 16:47:

[...]





Ja, dat vind ik ook omdat ik een goede smaak heb, ik heb een hekel aan protserig en glimmertjes.

Dus niet protserig en glimmerig is per definitie een goede smaak?

Goh, was alles maar zo eenvoudig...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 23 september 2014 @ 17:08:

[...]



Dus niet protserig en glimmerig is per definitie een goede smaak?

Goh, was alles maar zo eenvoudig...Eenvoud is het kenmerk van chique.
verba volant, scripta manent.
quote:markovic schreef op 23 september 2014 @ 17:08:

[...]



Je hebt je toch niet bezeerd?Tjonge, je moest wel heel erg lang nadenken over die snelle reactie.
Alle reacties Link kopieren
Rustig denk aan je hart Cateau



We weten nu toch dat sommigen enkel hun eigen smaak waarderen en er veel lol aan beleven de smaak van een ander af te kraken..



Het is ook niet wat ik in huis zou hoeven.. maar om nou zo af te kraken vind ik wel weer een blijk van jezelf veel beter voelen en dat vooral ook even laten weten
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 23 september 2014 @ 17:10:

[...]





Eenvoud is het kenmerk van chique.



Niet. Het is saai, spartaans, en ongezellig.



Zonder dollen, het is een persoonlijke keuze en je hebt volkomen het recht om er wat (dan ook) van te vinden. Maar ik vind het zo volkomen nutteloos om te roepen dat je het helemaal niks vindt. TO zoekt iets, of je houdt je mond of je doet een nuttige bijdrage. Kan jou het schelen of ze een bank wil met gecapitonneerde varkensoren en pimpelpaarse stippen?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Het spijt me Cateau, maar ik heb soms ook nog andere interesses....
quote:markovic schreef op 23 september 2014 @ 17:14:

Het spijt me Cateau, maar ik heb soms ook nog andere interesses....Op deze zat ik te wachten, in welke vorm dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 23 september 2014 @ 17:14:

[...]





Niet. Het is saai, spartaans, en ongezellig.



Zonder dollen, het is een persoonlijke keuze en je hebt volkomen het recht om er wat (dan ook) van te vinden. Maar ik vind het zo volkomen nutteloos om te roepen dat je het helemaal niks vindt. TO zoekt iets, of je houdt je mond of je doet een nuttige bijdrage. Kan jou het schelen of ze een bank wil met gecapitonneerde varkensoren en pimpelpaarse stippen?Mijn nuttige bijdrage staat verderop, hoe de driehoekjes erin komen. Ik zou overigens kiezen voor de pimpelpaarse stippen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:your_luck schreef op 23 september 2014 @ 16:36:

Ik begrijp nu overigens hoe men die capitonneringen erin krijgt, maar hoe krijg je die driehoekjes zoals in mijn plaatje is vermeld. Iemand enig idee? Dat geeft het namelijk wel een chique uitstraling.

Je moet er voor zorgen dat de spijkers/knopen overal dezelfde afstand hebben tov van elkaar.



"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven