Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 23 september 2014 @ 19:22:

[...]





Met die nick. Het woord in een andere taal was haar oude nickHet kwartje valt.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 23 september 2014 @ 19:12:

[...]





Larf schat, ik weet niet of je dit nog leest aangezien er intussen alweer talloze pagina's van gezellige, fijne, terzake doende posts tussenzitten, maar ik ga je missen!

Mocht je terugkomen, doe je dan ff een seintje?

Zo niet, veel succes met het afronden van de dingen waar je mee bezig bent! Vind je? Er is veel gediscussierd laatste tijd.
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 23 september 2014 @ 19:23:

[...]





In het niet blij met zwanger zijm topic vermoed ik?

Lees ik maar niet. Ik moet om mijn bloeddruk denken.Klopt.
Ik vind dit zo'n warm bad, dit topic.
Ik begrijp niet dat mensen zo voorbij kunnen gaan aan een TO. Én ik begrijp niet dat de mods niet ingrijpen i.v.m. off topic. Nog buiten dat ik de inhoud van sommige posts te ver vind gaan. Maar goed, dat is alleen mijn mening.
Ik kom even uit de meelees stand, maar larva had geen bannen, las ik gister of eergister in dit topic alleen een keer een waarschuwing voor een parodie topic (wat dat mogen zijn?)
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 19:28:

Ik vind dit zo'n warm bad, dit topic.



Ik heb m'n best gedaan.

En de mods gevraagd nog 's naar het topic van Maut te kijken.
quote:LadyZiva schreef op 23 september 2014 @ 19:29:

Ik begrijp niet dat mensen zo voorbij kunnen gaan aan een TO. Én ik begrijp niet dat de mods niet ingrijpen i.v.m. off topic. Nog buiten dat ik de inhoud van sommige posts te ver vind gaan. Maar goed, dat is alleen mijn mening.Als niemand staft dan valt het de mods niet zo snel op denk ik?
quote:redhothead schreef op 23 september 2014 @ 19:31:

[...]





Ik heb m'n best gedaan.

En de mods gevraagd nog 's naar het topic van Maut te kijken.





en voor de mod-actie
Nieuwe Larva ook alweer een anonimisatie gevraagd.
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 19:28:

Ik vind dit zo'n warm bad, dit topic.



Je hebt gelijk.



Alleen jammer dat de bubbels een voor een uit elkaar spatten.
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 19:28:

Ik vind dit zo'n warm bad, dit topic.Ik heb liever een koude douche
quote:LadyZiva schreef op 23 september 2014 @ 19:32:

[...]







en voor de mod-actie Dank!
quote:ThunderassMan schreef op 23 september 2014 @ 19:32:

[...]





Je hebt gelijk.



Alleen jammer dat de bubbels een voor een uit elkaar spatten.Ach, niet allemaal toch? Het geeft een hoop inzicht hoe forummers in elkaar steken. Ik vind het wel verhelderend.
quote:mamavk schreef op 23 september 2014 @ 19:32:

[...]





Als niemand staft dan valt het de mods niet zo snel op denk ik?Je hebt gelijk. Ik vind het topic ook niet meer. Ik hoop dat de mods het aan het bekijken zijn en dat het niet aan mijn geweldige zoekmethode ligt
quote:redhothead schreef op 23 september 2014 @ 19:38:

[...]





Ach, niet allemaal toch? Het geeft een hoop inzicht hoe forummers in elkaar steken. Ik vind het wel verhelderend.



Eens.



Ik bemoei me er allemaal ook gewoon niet zo mee
Topic is er nog, hoor.
quote:LadyZiva schreef op 23 september 2014 @ 19:40:

[...]





Je hebt gelijk. Ik vind het topic ook niet meer. Ik hoop dat de mods het aan het bekijken zijn en dat het niet aan mijn geweldige zoekmethode ligt Het ligt aan jou
Ik zie dat Dubbeltje aan het gummen is geweest daar.
quote:redhothead schreef op 23 september 2014 @ 19:38:

[...]





Ach, niet allemaal toch? Het geeft een hoop inzicht hoe forummers in elkaar steken. Ik vind het wel verhelderend.

Dat is het zeker.



Ik vind het overigens wel opvallend dat Maut in haar vorige topics volledig met de grond gelijk gemaakt mocht worden. En dit gaat nu te ver? Dat de discussie niet heel chic is vind ik ook, maar ik lees ook geen ontoelaatbare dingen eigenlijk. En haar vorige topics verliepen heel wat minder mild .
quote:Bieb2.0 schreef op 23 september 2014 @ 19:44:

Ik zie dat Dubbeltje aan het gummen is geweest daar.Dubbele postings.
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 19:44:

[...]



Dat is het zeker.



Ik vind het overigens wel opvallend dat Maut in haar vorige topics volledig met de grond gelijk gemaakt mocht worden. En dit gaat nu te ver? Dat de discussie niet heel chic is vind ik ook, maar ik lees ook geen ontoelaatbare dingen eigenlijk. En haar vorige topics verliepen heel wat minder mild .Er is veel offtopic en voor iemand die haar kindje wil houden is het toch helemaal niet nodig om aan te komen zetten met pro en contra-abortusverhalen. Eerdere topics van Maut ken ik niet.
Ach ja, onnodig is het zeker. Maar ze reageert zelf niet meer, dus dan lopen dingen wel vaker anders. En het is niet netjes, maar ook niet ingrijpwaardig toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 23 september 2014 @ 19:44:

Ik zie dat Dubbeltje aan het gummen is geweest daar.

Dat zie je dus fout.

Ik heb een nieuwe laptop en het ding is zo gevoelig dat posts er vaak 2 tot 3 keer verschijnen.



En die haal ik dan weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven