Camping kookstel met oven in 1, ervaring?

23-09-2014 19:26 10 berichten
Hallo, kent iemand het camping kookstel met oven in 1 van een bekend camping gas merk? Het lijkt me wel wat, je schijnt de oven ook als "echte" oven te kunnen gebruiken.

Ik heb 'm al op diverse websites zien staan, maar gezien de prijs (E 189,=) ben ik wel benieuwd naar ervaringen.

Via google kom ik welgeteld 1 review tegen, en verder niets.

Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ken het niet maar het lijkt me wel handig. Als je vaak kampeert zou ik er, als ik jou was, niet lang over nadenken.
verba volant, scripta manent.
Ja, het leek mij ook wel handig

Maar als het een flutding is vind ik het wel zonde van mijn geld. Jammer dat je er geen ervaring mee hebt. Ik hoop nog op reacties van mensen die zo'n ding hebben. (Of iets dergelijks)
Alle reacties Link kopieren
Ik ken m niet, maar ik zou m niet kopen. Het leuke aan kamperen vind ik het basic prutsen. Nou ja, als man dat doet
Geen idee hoe groot deze is, maar wij hebben een klein oventje (niet met gasstel oid) en het is echt heel erg gemakkelijk.



Die van ons kostte E30,00 geloof ik (aanbieding). Past een halve pizza in of kleine quiche in. Ik vond het eerst onzin, maar na de laatste vakantie ben ik om.
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogled, wat een leuk ding!



Ik ken hem niet, maar het merk wel. Wij hebben daar verschillende dingen van en dat functioneert allemaal super goed.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het we, handig, ik kan me er niet zoveel bij voorstellen. Zou het niet heel veel brandstof kosten?

@jules, mijn google laten me even in de steek vanavond, heb je een link?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
http://www.dewitschijndel.nl/campingaz- ... tove-oven/
Alle reacties Link kopieren
jules, bedankt. De Wit, heerlijke winkel... Wat een schattig ding. Ik weet niet of het nou echt toegevoegde waarde zou hebben voor ons. Ik heb geen keuken in de tent, zoals thuis en veel ovenschotels kosten toch veel voorbereiding en werkruimte om dingen te snijden etc. Misschien om eens een pizza op te warmen, maar die haal ik net zo makkelijk af op vakantie. Ik mis in ieder geval nooit een oven op vakantie.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
De wit is inderdaad fantastisch!!! Ik kan mezelf daar echt úren vermaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven