Help ! 17 en zwanger ?

23-09-2014 20:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik ben bang dat ik zwanger ben, ik heb namelijk 2 keer onbeschermde sex gehad . Ik slik wel de pil maar vergeet hem ook weleens. De 1e keer onbeschermd was 4,5 maanden geleden en was vlak nadat ik ongesteld was geweest en 2e keer 1,5 maand geleden, vlak voor ik ongesteld moest worden . Ik ben wel alle keren ongesteld geworden. Ik heb voor de zekerheid 2 zwangerschapstesten gedaan, met ochtendurine. Beide negatief. Ook ben ik naar de dokter geweest en die zei dat ik een spastische darm had, maar die had alleen even aan mijn buik gevoeld . Allemaal redenen om niet te geloven dat ik zwanger ben, maar mijn buik is al een maand erg opgezet, het ziet er uit of ik een aantal maanden zwanger ben en ik vind dit heel eng.



Ik weet dat dit misschien een beetje dom overkomt maar ik maak me serieus nog zorgen of ik zwanger ben

Weet iemand wat ik het best kan doen en of er echt kans is dat ik zwanger ben ?
Als je zwanger bent dan test je positief. Jij test negatief. Je bent niet zwanger. Adem in. Adem uit. En trek je lering uit de ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Als je al 4,5 maanden zwanger zou zijn zou je intussen iets van een beweging moeten voelen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Als de laatste keer onbeschermde sex 1,5 mnd geleden is, doe dan nog eens een test. Negatief is niet zwanger.



Surf eens naar de website van FIOM, lees de bijsluiter van je pil en neem in vervolg verantwoordelijkheid voor veilige sex. Of je moet deze stress elke maand willen.



Be a big girl.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is je buik opgezet en dik door je darm spasme en pilgebruik! Want idd na 4,5 maand zou je al evt leven kunnen voelen in je buik! Ik had voor ik zwanger werd ook last van een opgezette buik, toen ik stopte met de pil was dat weg.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Door een spastische darm kan je buik heel erg opzetten en rommelen van binnen. Lastig maar cker geen zwangerschap.



Misschien voortaan een regenjasje gebruiken als je gaat sexen.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Alle reacties Link kopieren
Okee bedankt voor jullie berichtjes. Ik ga voor de zekerheid nog een test doen maar voel me wel al iets geruster !
als de test negatief is dan is het eigenlijk niet waarschijnlijk dat je zwanger bent.

Heb je inmiddels wel maatregelen getroffen om veilig te vrijen? En besef je dat je ook een SOA opgelopen kan hebben?
En als je slordig bent met de pil (dan heb ik het nog niet eens over verantwoord condoomgebruik....) overweeg dan eens de prikpil of een andere vorm van anticonceptie.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga voortaan altijd condooms meenemen en heb ook een app op mn telefoon geïnstalleerd die je aan de pil herinnerd. Dan hoef ik dit niet allemaal nog eens mee te maken.



Bedankt voor alle adviezen !
Alle reacties Link kopieren
quote:104747 schreef op 23 september 2014 @ 22:15:

Ja ik ga voortaan altijd condooms meenemen en heb ook een app op mn telefoon geïnstalleerd die je aan de pil herinnerd. Dan hoef ik dit niet allemaal nog eens mee te maken.



Bedankt voor alle adviezen !Je bent 17 en nu al een slecht geheugen ... ?
quote:meelezer1984 schreef op 23 september 2014 @ 22:22:

[...]





Je bent 17 en nu al een slecht geheugen ... ?Tja, dat krijg je als je de hele dag een extern geheugen in je linkerhand meesjouwt!
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook naar ziekenhuis gaan voor een bloedtest want ik had ook bij urine test dat het negatief was maar in me lichaam was nog teweing hcg aan gemaakt ook wel genoemd zwangerschaps hormonen en in een bloedtest op hcg kunnen ze ook zien of je zwanger bent bij mij kwam er uiterraart uit dat ik zwanger was



gr
Alle reacties Link kopieren
starr18: een zwangerschapstest meet na 1,5 maand toch echt wel HCG. Een zwangerschapstest test ook op de aanwezigheid van het HCG hormoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven