Outletland Odijk, is dat wat?

23-09-2014 12:58 19 berichten
Ik kwam per toeval deze outlet tegen. Nieuwe collectie, meteen al afgeprijsd en dan ook oude collecties waarbij ze tot 80% korting geven. Het klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk nu twijfel ik of het de moeite waard is. Kent iemand dit? Is het de moeite waard? Is het groot? Het is voor mij niet super ver rijden, maar twijfel of het de trip waard is. Graag ervaringen dus!



Www.outletland.nl
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit geweest en of van gehoord dus sorry dat ik geen advies kan geven.

Ff gekeken en ga denk ik wel een keer kijken!

Ben dus ook benieuwd naar ervaringen
Alle reacties Link kopieren
Het is er niet heel groot. Ten minste 2 jaar geleden niet.

Als je mazzel hebt en het is je smaak, dan kun je er zeker goed slagen!
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik woon hier echt vlakbij maar ga er eigenlijk nooit heen voor mijn zoontje (14 maanden). Ik vind ze niet beleefd, ze kijken je raar aan als je niks koopt, zeggen dan ook geen gedag e.d. en ik vind het nog steeds duur. Moet wel zeggen dat ik niet van de merken ben, als je dat wel wilt is het misschien niet duur.
Ik wil graag zo'n borgvest van z8, dat is eigenlijk het enige maar klinkt nog niet echt positief helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon daar ook niet ver vandaan, maar ken het niet. Als ik de huisregels lees, lijkt het mij meer dat ze afgekeurde collecties opkopen. Ik werd in ieder geval een stuk minder enthousiast toen ik dat gelezen had.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er één keer geweest. De kleding vond ik niet zoveel, maar het is echt een kinderschoenenwalhalla. De bekende en goede merken maar dan voor de helft van de prijs.
Schoenen heb ik ook nog 1 paar nodig, dus dat komt wel mooi uit!
Alle reacties Link kopieren
Voor kleding ga ik er niet naar toe. Vind ze nog te duur en ook niet mijn smaak. Z8 heb ik er ook niet gezien.

Cars broeken hebben ze in overvloed, dus mocht dat je merk zijn.



Voor schoenen kan je er naar toe. Voor mijn dochter kan ik er echter maar moeilijk slagen.



Ik weet niet wanneer je ernaar toe wilt gaan, maar in het weekend is het er vreselijk druk. Soms tot rijen buiten aan toe. ( En nee, de schoenen zijn niet gratis).



Succes!
Vrijdag heb ik tijd op de site staat wel dat ze Z8 verkopen. Hmm, misschien dan toch maar niet gaan als ze dat niet hebben uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver woon je van Odijk af?

Zelf zou ik er niet al te veel km voor rijden.

Qua schoenen ben ik wel blij. Dat scheelt zo'n 20-30 euro.



Het hangt denk ik ook af hoeveel je normaliter uitgeeft voor kleren. Mijn ervaring is dat je alleen losse items koopt.



De winkel zlef bestaat uit 2 losse winkels voor schoenen. En een winkel met kleren. De ruimte die de winkels verbind is overdekt en in deze ruimte staan rekken met kleding.

Personeel bij de kleding geeft mij altijd het gevoel dat ze er alleen zijn om af te rekenen en om te kijken of je niets steelt. Je tas mag bv ook niet mee naar binnen, moet in een kluisje.

Het personeel van de schoenen is wel behulpzaam.



Kortom ik ben geen echte fan ;)

Maar goed ik geef ook niet zoveel geld uit aan kleren voor mijn kinderen.
Zo'n 20km er vandaan en ik geef normaal ook niet veel uit aan kleding, ben meer van h&m, c&a, hema, zeeman enz. Koop eigenlijk nooit merk, maar zou graag eens zo'n vest van Z8 willen hebben en dacht dat ze die hier misschien wel zouden hebben dan voor een leukere prijs
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met Noova.

20 km zou ik er wel voor over hebben. Wij moeten ook zoiets rijden.

Kleding kan ik vaak niet slagen. Soms hebben ze wel iets leuks. Maar er hangen ook hele lelijke dingen.

Voor schoenen kan ik daar meestal wel goed terecht. Vanaf maat 33 vind ik het weer wat minder worden.



Je moet niet op woensdagmiddag of zaterdag gaan aan het begin van het seizoen. Ik heb daar weleens staan wachten om naar binnen te mogen. 1 eruit, 1 erin.

Wat op zich weer niet zo slecht was, omdat je anders helemaal niet kunt bewegen in de winkel. Het is niet heel groot. Ze nemen steeds meer stukjes in dat centrumpje. Paar jaar geleden hadden ze een stuk minder.



Misschien kun je brllen of ze dat vest hebben?
Ach, ik rij er wel heen! Heb ik ook wat te doen op mijn vrije dag en dan zie ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er inmiddels 3x geweest. Toen zoontje eerste schoentjes kreeg, heb ik die daar gekocht. De afgelopen jaren heb ik ook heel veel online gezocht omdat we veel naar het bos gingen met de honden, en zoontje eigenlijk meer een soort casual outdoor-schoenen kon gebruiken in de winter (met gore-tex enzo).

Dit jaar merk ik dat hij veel minder in het bos komt nu hij naar school gaat, dus ik ben weer gaan kijken. Ik wilde een paar leuke hoge leren schoentjes model sportschoen. Ik ben helemaal geen merkfreak, maar wil wel graag iets dat er leuk uit ziet (gewoon naar mijn eigen smaak) en dat kwaliteit heeft.



Ik vind de prijzen de afgelopen jaren best wel opgelopen (ik weet niet of dat komt omdat de maatjes steeds groter worden). De eerste keer was ik c.a. 35 euro kwijt, nu kon ik kiezen uit modelletjes van 59 en 65 euro (maat 28). Ik wilde dus een hoog model, klittenband (geen veters of ritsen) niet al te dikke zolen en leren binnenkant. Zoontje heeft erg smalle voeten. Ik kon ter plekke uit c.a. 4 modellen kiezen die aan mijn eisen voldeden, maar het was toen medium druk (vrijdag na school) en het duurde steeds zo lang voordat de verkoopster weer ff langs kwam om te checken of de maat goed was, dat zoontje het toch wel gehad had voordat we duidelijk hadden welke modellen geschikt waren. Dus uiteindelijk 2 modellen ongepast meegenomen en later thuis rustig gepast. Ze waren allebei leuk en geschikt; later 1 paar teruggebracht. Ik denk dat ik anders snel 80 of 90 euro had moeten uitgeven aan soortgelijke schoenen, tenzij je net toevallig tegen een aanbieding op loopt (bijvoorbeeld van een webshop). Maar als je weinig uit wilt geven, en dr. Visser van Scapino ook goed vind, dan ben je daar goedkoper uit.



Ik vind het alles bij elkaar niet super goedkoop, maar ik was vooral blij dat ik zo snel een knoop kon doorhakken. Eindeloos bestellen in verschillende maten, vooruit betalen en weer terug sturen via webshops vond ik de afgelopen jaren nog veel meer gedoe. Ik vind de deskundigheid redelijk; die dame achter de toonbank steekt dagelijks zoveel vingers in kinderschoenen dat ze best goed kan inschatten of het goed zit. Op zaterdag zijn de rijen dus echt tot buiten de deur, en dat zou ik zelf mijn kind niet willen aandoen: tegen de tijd dat ze moeten passen, is alle rek (mentaal) er dan al uit. Er stond nu al een meisje hysterisch te huilen wat ik niet echt relaxed vond om zelf naast te staan.



Voor kleding moet je gewoon op marktplaats of een kinderkledingbeurs kijken. Daar vind ik soms ook kleren van goede kwaliteit of een leuk merk voor echt weinig. De merken die ze hier aanbieden zijn duur, en dus als outlet nog steeds 15 of 20 euro voor een spijkerbroekje enzo.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig afgelopen zaterdag geweest en het was echt helemaal niet druk (rond 11.00 uur). Vond het dit keer echter erg tegenvallen. Ik ging specifiek voor schoenen. De vorige keer was ik aangenaam verrast over de grote keuze en nu was er bijna niets in de juiste maat (en gewenste kleur). Het scheelt wel echt flink.

Kleding vind ik heel erg tegenvallen en ze hadden niet (of nauwelijks) de merken die ik leuk vind (Cakewalk of Mimpi enzo). Verder vind ik het ook nog erg prijzig. Ik koop ook vaak de merken die jij noemt om het te combineren met koopjes/afprijzingen van bepaalde merken.

Nu gelukkig na lang zoeken redelijk geprijsde schoenen naar wens via internet besteld. Al heeft passen wel mijn voorkeur. Voordeel was dat de voeten vers opgemeten waren

Maar een leuk uitje kan het wel zijn. Ga gewoon eens kijken en oordeel zelf zou ik zeggen. Ik ga een volgende keer weer een poging doen daar.
Ik kom er wel eens, woon er in de buurt. Voor schoenen scheelt het vaak 20/30 euro, dus dat is de moeite waard. Maar let op de voorwaarden! Er hangen briefjes met voorwaarden, o.a. dat ze geen garantie geven op ritsen. Dus toen de rits van de nieuwe schoen van mijn dochter lam bleek te zijn zodra we thuis kwamen, had ik dus pech. Uiteindelijk na wat gesteggel met de baas mocht ik ze toch omruilen maar dat kostte wel wat moeite! En ook wisselen de collecties heel erg. De ene keer kan ik uit 10 modellen kiezen voor mijn zoon, de andere keer staan er maar 2 paar schoenen in zijn maat. Het personeel is ook niet heel erg vriendelijk maar het scheelt dus wel veel geld.
@DH, ben je vrijdag nog geweest? Nog geslaagd?

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig geworden. Woon er zelf niet in de buurt, maar mijn schoonouders wel dus wil er binnenkort een keertje gaan kijken.
Ik ben geweest, maar vond het niks. Nog steeds erg duur, 30 euro voor een shirt met lange mouw was niet vreemd. En ik vond de hele uitstraling en sfeer die er hing niet prettig. Ze kijken je meteen zo na als je binnen komt. Ook stond de cassiere met een collega over vrije dagen te discussieren, niet iets wat je doet midden in de winkel met klanten erbij. En ik had gewoon het idee dat ze je constant in de gaten hielden. Verder is de winkel erg eh...ongezellig. Tl-verlichting, rekken met teveel kleding om fatsoenlijk tussen te kijken, en ik vond het niet duidelijk waar welke maat hing. Ben bv naar boven gelopen ook nog, maar daar hing alleen groot spul. Dat staat nergens met een bordje aangegeven.

Bij de schoenen ben ik niet meer gaan kijken, wilde eigenlijk vooral snel weg daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven