Zwanger worden vanaf najaar 2014 - Nieuw

03-07-2014 11:07 2543 berichten
TABEL IS VOL :-)



Een topic voor de dames met een zwangerschapswens die zijn gestart in het najaar van 2014.



Gezelligheid ten top!

(angel, winterteen, boulu, dootjenootje; je bent uit de tabel, mocht je er weer in willen staan, laat maar weten)



NaamLeeftijdBegonnen? NOD? BijzonderhedenFreexx25 / 27 2 mrt 1e kindje, 6e/7e ronde ourea 31 / 34 +- 18-2 4e ronde; 1e kind, 38-34-32-31-44 Deni308 25 / 28 - 22-02 gezondheid man nu even op plaats 1.



Zwanger

NaamLeeftijdEcho / Uitgerekend?Bijzonderheden? Ponny 26 / 27Uitgerekend 2 april '15 Eerste kindje, dochter EvaViva32 Uitgerekend 28 mei 2015 Eerste kindje, zoon bibi86 28 / 31 Uitgerekend 14 juni 2015 / 13 november klopt, 11 december afspraak VK, 20 december geslachtsecho Eerste kindje, zoon Saraa 28 /31 Uitgerekend 27 juni 2015 / 11 november 1e echo Tweede kindje Sofietje8331 / 30 Uitgerekend 23 juli Eerste kindje Pien198727 / 29 27 september 2015 positief in ronde 6; eerste kindje Winterteen 27/31 23 september 2015 Eerste kindje! Woehoee! Myrna1504 22 / 23 10-2015 6-9 een MK gehad Zomermeiske 25 / 33 22-10-2015 positief in ronde 9, eerste kindje! Deb84 31 / 34 04-11-2015 positief in ronde 1, eerste kindje!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
2.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ eisprong: volgens mijn ene app is mijn eisprong zondag en volgens de ander woensdag. Dus voor de zekerheid maar vanaf vandaag om de 2 dagen proberen



@ deb: sterkte met je kies



@ azie: spannend, wie weet komen er twee meiden terug met aziebaby's!



@ hier: heel veel spanning rondom het huis. Onze mogelijke kopers hebben zojuist hun bod met 10.000 verhoogd, ze zitten nu nog maar 5.000 onder ons minimum. Dus heel erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ohh spannend hoor Bibi! Hopelijk kunnen jullie er samen uit komen!



Beterschap met je kies deb!!



Fijn weekend allemaal! X
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Even een korte update, we zijn vandaag verhuisd! Jeetje wat een klus. Heb 2 weken geen Internet.. ellende! Dit weekend NOD. Ik weet het niet.. wel zere botsten net als anders.. ben wel moe maar heb dan ook een enorm drukke week gehad. We zien het wel!



Liefs en een fijn weekend voor jullie allemaal..

Ik reageer later uitgebreider.
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
@ Boulu: spannend. Ik snap dat je er veel mee bezig bent, dat ben ik ook nog steeds hoor. Al ben ik l wel iets minder hysterisch dan een maand geleden en dat voelt wel fijn. Wat rustiger enzo . Geniet nog van je vakantie!!



@ deb: bleh..vervelend. Hopelijk ben je er snel van af.



@bibi: ook heel spannend! Ik hoop voor je dat jullie er uit komen!



@ zomermeiske: heftig he, dat verhuizen! En 2 weken geen internet.. das ook nogal wat haha! Maar goed, je bent nu wel aangekomen op de plek waar je wilde zijn voordat je zwanger bent, dat is ook wel weer rustgevend misschien.

En het is toch wat met die zere botsen he . Ik heb ze ook telkens dus mij hielden ze vorige cyclus ook flink voor de gek. Ze waren zelfs veel groter dan normaal! Inmiddels helaas weer helemaal terug geslonken, maar goed.



Hier: omdat ik nog steeds ongesteld ben (vandaag laatste dag) besloot ik gisteren toch ff te gaan borrelen met een vriendin na het werk. Nou kan ik al niet zo heeeul veel hebben maar nu had ik ook best al een poos niks meer gedronken. En die vriendin en ik hadden elkaar al heel lang niet gezien, dus wel heeel veeel om over bij te kletsen. Nou je raad het al 4 bier verder en ik was praktisch lam



Hahah ongelooflijk, om 22:00 naar de mac donalds gesteggeld en half zat op de fiets naar huis. Vanochtend werd ik zelfs wakker met hoofdpijn, ondanks de fles water die braaf had leeggedronken.. Ik ben écht oud aan het worden!
Alle reacties Link kopieren
Even afreageren... ben bloedchagrijnig!

Gister op Facebook moeten lezen dat een goede vriendin zwanger is en ik ben ongesteld geworden.. heb even flink zitten janken. Bah!



Op naar ronde 5....:(
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaah zomermeiske toch!
Alle reacties Link kopieren
he bah zomermeiske..
Alle reacties Link kopieren
Zoals verwacht vandaag een negatieve zwangerschapstest. En ook nog geen bloed en geen druppels meer :(.En al dag 43 van deze cyclus. Ik snap er helemaal niks meer van en ben hevig gefrustreerd. Manlief was ook teleurgesteld. :(



Zomer meiske, echt vervelend voor je :(. Sterkte meid!



Bibi, succes met het huis, inderdaad spannend!



Winterteen, haha grappig verhaal van je avondje uit. Zo te lezen was het erg gezellig in ieder geval ;).



@boulu Ook jij nog veel plezier in Azië :D
Zomermeiske wat een rotsituatie bah daar mag je best om janken



Eva, wat stom dat je zo in verwarring gebracht wordt, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in welke vorm dan ook.



@hier: ik roep tegen al mn vriendinnen dat ik en vriend binnenkort met proberen gaan starten en hoe meer ik het uitspreek, hoe spannender haha. ik heb een grote mond..
Alle reacties Link kopieren
Hej meiden!



Even een snelle reactie: ik heb echt een super drukke week gehad! Poeh! Maar ik ga een weekje op vakantie! Lekker naar Italië! Weekje zon pakken. Ik heb volgende week mijn eisprong (dins, woe of don). Op vakantie wordt et erg gezellig!



Ik duik mijn bed in, we vliegen super vroeg morgenochtend.



Mooie zondag/week allemaal! En natuurlijk veel plezier! Liefs XX
Alle reacties Link kopieren
Wat rot, rustig an Zomermeiske! ?
Alle reacties Link kopieren
Heb weer even wat bijgelezen... het is al weer een tijdje terug dat ik meeschreef. Ik had toen het gevoel dat ik al verder was omdat wij er meteen voor gingen maat ik zie nu ook dat er hier toch veel meiden zijn die bezig zijn. Leuk! Daarnaast erg druk gehad met werk, eersre periode na de vakantie altijd druk.



meiden met een lanfe cyclus hopelijk wordt deze snel normaal.



@zomermeiske gefeliciteerd met je nieuwe woning.



Ik ben inmiddels zwanger sneller dan verwacht (ronde 2) maar vind het spannender dan bij mijn eerste. De tijd gaat zo traag.



Ik kom hier af en toe meelezen en hopelijk binnenkort veeel zwangere hier
Alle reacties Link kopieren
vervelend eva. Je menstruatie kan ook uitblijven doordat je nu helemaal naar een ander continent bent gevlogen. Dit heeft ook wel een aanslag op een lichaam. sterkte.



ourea ik moet mezelf ook af en toe mijn mond snoeren wil het soms de hele wereld wel laten weten maar we houden het lekker voor onszelf.



Hierop baby vlak weinig te melden. Voornamelijk nog druk met andere dingen. Van het weekend bezig geweest met een keuken voor ons nieuwe huisje uit te zoeken en ideeen op gedaan voor onze badkamer.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook begonnen zwanger te raken

Vorige week gestopt met de pil, ik ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen. Ik heb ongeveer 13/14 jaar de pil geslikt

Ik ben 29, partner 32
Lieve iedereen!



Mijn moeder is 10 september overleden.. En heb afgelopen donderdag de begrafenis gehad.

Dus ze heeft maar een aantal dagen in het hospice gelegen en ik was er gelukkg wel samen met mijn broertje bij toen ze overleed.



Duss geen tijd gehad om op het forum te zitten.. Ik moest zoveel regelen! Als ik even rustig kan zitten, lees ik alles terug.



Nu bijna een maand gestopt met de pil, vanochtend na een cyclus van 25 dagen soort van ongesteld geworden. Had een mini bloeding , en de rest van de dag niet meer. Wel de pijn aan de baarmoeder etc. Iemand hier ervaring mee?



Hoe gaat het met jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
@Dootjenootje ; Jemig wat is dat dan snel gegaan ! Gecondoleerd.. Wel fijn dat jullie er bij waren..

Logisch dat je dan niet op het forum zit hoor !!! Heel veel sterkte..



@w002.. leuk en spannend :D 1e kindje ?



@Eva , wat rot zeg dat het nu weer uitblijft... Maar het kan inderdaad klimaatverandering zijn.

Toen ik in italie zat was ik zo hevig ongesteld dat ik na een uur al doorgelekt was.. heel bizar vond ik zelf, maar schijnt vaker voor te komen..



Maar het is vast genieten daar !!!



@Zomermeiske ; wat balen zeg... zeker omdat je er nu mee bezig bent...



@ourea ; wel heerlijk als je het zo om je heen kan roepen ;) Ik heb het hier wel aan mijn collega verteld.. die is helemaal enthousiast...



@Pien ; Geniet in Italie !!!



@Bibi ; wat spannend met jullie huis.... zijn er nog ontwikkelingen ?



@hier.. afgelopen weekend even goed losgegaan.. ben helemaal gesloopt.. dus voor nu weer even wat rustiger aan.. van het weekend vieren wij onze verjaardagen..



Ik was begonnen met ovulatietesten.. hier ben ikook weer mee gestopt.. ik wilde me er niet zo op focussen.. het voelde niet meer spontaan.. dus gewoon lekker afwachten..
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd Dootjenootje.. Logisch dat je er niet was hoor. Fijn dat jullie bij je moeder konden zijn. Heftig hoor.



Over de minibloeding.. die baarmoeders zijn zulke gekke dingen. Het kan niks zijn en het kan iets zijn. Het enige dat je verder helpt is een test of een menstruatie die doorzet.



@deni: lekker, even los! En van het er niet op willen focussen snap ik wel hoor!



@ woo2: leuk!



@ hier: alles goed, alles normaal normaal. Niks bijzonders, lekker bezig zeg maar
Alle reacties Link kopieren
@deni308 ja, eerste kindje spannend allemaal.
Dootje, gecondoleerd en heel veel sterkte, wat een naar bericht!



Eva: ik had op vakantie dus ook dat m'n cyclus ineens 10 dagen langer was (Amerika)

Kan dus idd best! Vorige x weer normale cyclus.



Deni ik ben ook weer gestopt met die testen. Ben er ook gelijk minder mee bezig in m'n hoofd, meer zo van we zien wel!
Alle reacties Link kopieren
@dootje, veel sterkte komende tijd!



Tijdje niet geweest, zit nu op de app zal later even bijlezen op de laptop.



@hier; veel gebeurd in korte tijd! Eindelijk hebben we te horen gekregen wanneer we de sleutel krijgen. Over 2 weken is het zover! Na de verhuizing gaan de condooms het huis uit!



Daarnaast kwam zus met het nieuws zwanger te zijn, superleuk ik word tante!



Vorige week pup opgehaald, al een paar nachten houd hij ons wakker, vriendlief begon na 2e nacht al te klagen. Ik ook trouwens, ben niet gemaakt om elke 2 uur wakker te worden.



Dat wordt nog wat als we een kleine krijgen
Alle reacties Link kopieren
@Eva, hii! Hoe is het daar? Jammer van die negatieve test, was leuk gewest als het op vakantie raak zou zijn!

@Deb, kies weer genezen? Ik had laatst ook ontstoken tandvlees, bleh wat een rotpijn is dat he!

@boulou, zwaaaaaai! Heb je het naar je zin daar?

@Zomermeiske, Hoe gaat het met je meis, de zwangerschap op facebook een beetje een plekje kunnen geven? Druk met verhuizen?

@Pien, fijne vakantie, geniet van de eisprong dagen :P

@Dootje, gecondoleerd . Alle begrip voor je afwezigheid op het forum. Wel mooi (lijkt me iig) dat je bij haar overlijden bent geweest. Koester de mooie momenten. Met pijn aan de baarmoeder ben ik niet bekend, geen idee wat je dan moet voelen..

@Ri, spannend, nu komt het echt dichtbij he! Leuk van je zus, gefeliciteerd tante! En die puppy, liefff! Wat voor ras is het? Wij hebben sinds begin februari ook een hond, indd even zielig is dat janken, maar binnen een week moet het over zijn. Hihi ja wat moet dat worden met kinderen, dan zul je er wel vaker uit moeten :P!

@Ovulatietesten, ik ben er niet aan begonnen en ga er (voorlopig) ook niet aan beginnen. Snap heel goed dat jullie gestopt zijn, het moet ook geen moeten worden he ;)!



@hier, heerlijk vakantie! Deze week word het weer alleen weer wat minder, maarja, wat buiten moest gebeuren is een heel eind klaar! Dus maar weer binnen het een en ander gedaan. Ons lijstje voor de vakantie is gelukkig een heel eind af! Volgende week weer aan het werk. En heb er nog echt geen zin in, 2 weken is echt té kort! (Kijk nu al uit naar zwangerschapsverlof :P).. Deze week volgens de app een vruchtbare week met vrijdag de ovulatie, dus het de komende week maar eens een paar avonden gezellig maken hihi ;) Hoe doen jullie dat als jullie vruchtbaar zijn volgens de app? De dag voor en na de ovulatie ook seks?



Fijne avond meiden!
Alle reacties Link kopieren
Oeps lang verhaal
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,online via m'n telefoon dus niet zo handig... Alleen even een tip... Vanaf morgen bij Aldi babyfoon met camera te koop. Heb je niet superveel te besteden,maar wil je toch een camera,dan heb je hier echt een koopje aan. Ik had(heb) 'm voor mijn dochtertje en is wel echt fijn
Alle reacties Link kopieren
Pff ben kleine baby grote zorgen aan het kijken. Toch wel heavy allemaal he..
Alle reacties Link kopieren
@ dootjenootje: heel veel sterkte



@ vrijen als je vruchtbaar bent: wij proberen om de dag te vrijen, volgens het internet zit je dan altijd goed. Schijnt ook de beste kwaliteit zaad op te leveren.



@ hier: het lijkt er op dat we een deal hebben met de kopers van ons huis. Wel tegen ons absolute minimum, maar goed, ik denk dat we in deze tijd heel erg blij mogen zijn dat het uberhaupt verkocht wordt. Nu lekker huisjes kijken op Funda en hopen dat alles door gaat.

Vorige week gestart met echt proberen een baby te maken. En gisteren ineens steken in mijn buik en alles ruikt raar. Volgens mij beeld ik me echt vanalles in Obsessief bezig zijn met je huis en een baby doet vreemde dingen met je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven