Handen (goed) gebruiken bij beffen

24-08-2014 12:35 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan de dames:



Wat heb je het liefst dat een man doet met zijn handen bij het beffen? (ik snap dat het persoonlijk is, maar ben toch benieuwd of er " gemene delers" zijn.)
quote:hans66 schreef op 31 augustus 2014 @ 00:33:

[...]





[...]



Ik heb nooit begrepen waarom je tegen een vagina of clit moet slaan, ongeacht of dat voor de vrouw pijnlijk is. Het slaat gewoon nergens op.Je moet niks Hans, maar geef jij nooit eens een tik tegen een bil? Of knijp je nooit in een tepel? Dat zijn vergelijkbare dingen. Sommige vrouwen willen misschien alleen ge-aaid worden, prima. Maar er zijn er genoeg die wat meer dan dat willen, dus die moet je wel bedienen anders vinden ze het maar gepoezel en saai. Zeker nadat half NL vijftig tinten grijs heeft gelezen, willen ze soms wat kinky. Of ze denken dat ze het willen. Alleen een beetje fantaseren en merken dan bij het proberen dat het ze toch niet zo ligt. Die kunnen weer terug naar aaien.
Nou Globe, ik hoop dat ik jou nooit tref in bed, sjeezuscrisis zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:aardbeitje89 schreef op 31 augustus 2014 @ 01:19:

Nou Hans66, het slaat wel degelijk "ergens" opJa, inderdaad!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 31 augustus 2014 @ 15:59:

Je moet niks Hans, maar geef jij nooit eens een tik tegen een bil? Of knijp je nooit in een tepel?

Nee, ik doe niets wat mogelijk pijn kan doen, omdat ik dat onhandig doe. Ik geef inderdaad nooit een tik tegen een bil, en ik knijp ook nooit in een tepel. De tepel wordt misschien hard, maar niet van opwinding maar van pijn, en een verkeerde interpretatie ligt dan op de loer.



quote:Dat zijn vergelijkbare dingen. Sommige vrouwen willen misschien alleen ge-aaid worden, prima. Maar er zijn er genoeg die wat meer dan dat willen, dus die moet je wel bedienen anders vinden ze het maar gepoezel en saai.Ze hebben een mond en kunnen ook aan mij vragen om ruwer te zijn in mijn handelingen. Of ze geven zelf een voorbeeld.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op 24 augustus 2014 @ 20:37:

Wat je moet met je handen, niets.

Beffen is beffen, alleen dat graag dus.



Dit!



Al gebeurt het wel eens dat ik een hand op haar onderbuikje duw om ze wat te controleren bij heftige spasmen of een orgasme.



Soms dijbenen of schaamlipjes mee open houden om praktische redenen... Als vrouw zelf haar lipjes open houdt, betekent meestal dat ze flink zin in heeft. "kom nou" en extra diep tong wil voelen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan echt persoonlijk, want als je me klaar wilt beffen zul je er wel bij moeten vingeren. En alsjeblieft geen zachte tong die heen en weer gaat, gewoon een stevige tong rond de clit, vingers erbij en klaar.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lekker om mijn vrouw te beffen en zij geniet er ook van. Voor haar is het niet voldoende om klaar te komen, dus moeten mijn vingers het werk meestal afmaken. Geen enkel probleem natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Alleen een hand op mijn onderbuik, meer dan genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Vingeren tijdens bheffen is mijn favoriet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven