psychose en opname gehad iemand tips? Deel 2

06-06-2014 00:03 2433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ruim een half jaar geleden heb ik een opname van ruim 9 maanden achter de rug omdat ik een psychose gehad heb. Nu heb ik nog steeds last van een stem in mijn hoofd en weet er niet altijd goed mee om te gaan. Dit is in het kort het verhaal in deel 1 staat meer, succes met het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hanke heb jij ervaring met dgt? Zo ff een vraag tussendoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde jou maximaal, sorry dat ik je naam kwijt was!!!!
Slaap lekker Rb en hopelijk gaat alles goed en maak je een lange, ontspannende nacht.
Hahaha, nee RB, die zie ik volgende week pas
Alle reacties Link kopieren
Ja rbc, heb ik ervaring mee. Vooral de intermenselijke effectiviteitsvaardigheden en het werken met de wijze geest zijn dingen waar ik veel aan gehad heb.



Alsnog naar de film geweest, zaal zat vol met langharige tienermeisjes. Was best leuk Hele ervaring zo´n kudde jongeren...
Alle reacties Link kopieren
Welke film Hanke? Heb ik even overheen gelezen denk ik.



niemand die niet reageert hoeft sorry te zeggen hoor! Zeker niet nu er zo veel geschreven wordt, soms heb je gewoon geen tijd of energie om op alles te reageren.



RB wat naar dat je lichaam weer zo op hol is geslagen. Ik hoop dat je vannacht goed slaapt

Mari ik hoop dat jij je ook snel beter voelt. Vind t altijd zo rot als je het zo moeilijk hebt

Istar als ik me voostel om te stoppen met Serouel bedenk ik meteen dat ik dan ws kilo's afval. Verder heb ik er nog teveel baat bij maar die kilo's zou ik niet missen

Tut doe Feeerieke ook van mij de groetjes als je wilt.



Ik met mijn eerste les van theatercursus gehad en vond het leuk! Ow wat fijn dat ik daarin dus de juiste keuze heb gemaakt.

Vorig jaar bij zangles (zelfde centrum) voelde ik me in t begin helemaal niet zo prettig, ben doorgegaan omdat ik het anders zonde van mijn geld vond maar pas op het einde ging ik het leuk vinden. Dit was anders, goede docent en hij pakte het echt goed aan om ons elkaar te leren kennen.



SPV zei laatst al dat ik wel iets leuks te doen moest hebben als familie en werk ff lastig waren. Gelukkig is dat actiepunt dus gelukt Heb ook huiswerk gekregen maar dat heb ik in de trein al bijna gedaan
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik zit alweer op mijn werk Morgen heb ik het gesprek met het reintegratiebureau. Ik hoef morgen dus niet te werken. Ik denk dat me morgen middag eens op een middagje stad ga trakteren. Ik moet uiterlijk feb 2016 weg bij mijn werk. Dan is mijn twee jaar ziektewet voorbij.

Verder gaat het best goed hier. Ik merk gewoon dat de relatieve rust me goed doe. Als ik de zaken op mijn tempo doe gaat het gewoon best goed. Alleen ligt dat tempo zo veel langer dan van een normaal werkende verwacht moet worden.



Ik heb ACT therapie. Ik zal zo wel even een wiki stuk plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
http://nl.wikipedia.org/w ... ce_and_commitment_therapy
Alle reacties Link kopieren
Toen ik stopte met het medicijn dat je noemde Moon, ben ik tientallen kilo´s afgevallen. Kan goed zonder trouwens. Alleen af en toe een oxa als ik een herbeleving schiet.



Fijne dag allemaal, ik ben een jaartje ouder, ben al telefonisch toegezongen door mijn neepje (nep-neefje)
Alle reacties Link kopieren
Flaxie, middagje stad, wat doe je dan? Winkelen, dure koffiebar in, zoiets? Of op jacht naar 2ehands kleding?
Alle reacties Link kopieren
In dit geval opzoek naar een vest voor de winter...en boekhandels in en een koffiebar in, maar geen dure hoor.... (Hema)
Lang zal je leven Hanke!



RB, hoop dat je goed geslapen hebt en er voor vandaag weer tegen kunt. Moon, wat leuk van de toneellessen. Inderdaad, tegenover alle zorgen in je leven mag ook wel iets leuks en ontspannends staan. Hoewel, is toneelspelen ontspannend...?

Fijn te horen dat het iets beter gaat met F, Tut doe je haar ook de groeten van mij? Mari, jij hopelijk ook weer beetje opgeknapt?



Pfff, het wordt een steeds langer rijtje en dan vergeet ik nog meerdere mensen. Wel heel leuk dat er zoveel schrijfsters zijn. Ondanks het moeilijke onderwerp vind ik dit echt een fijn topic.



Het nieuws van de dag hier is dat jongste zoon (6 jaar) verliefd is. Sinds gisteren is het officieel en wederzijds. Maar naast zijn geliefde is hij ook nog een beetje verliefd of twee vriendjes, vertelde hij er wel meteen bij. Hij heeft een groot hart!
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad fijn dat het beter gaat met F. Leuk dat je zoon verliefd is.



Ik vind het heerlijk om af en toe door de stad te struinen. Ik koop meestal helemaal niet veel. Maar gewoon even ergens een kopje koffie drinken met een stukje gebak erbij is voor mij een verwennerij. En aangezien ik in de buurt van de mooiste stad van Nederland woon (024) is het geen straf.



Ik ben nu voor de therapie een boel dingen aan het doen. Opschrijven waarom ik bepaalde mensen wel of niet leuk vindt. Wat ik leuk vindt in mijn werk, wat ik wil in mijn werk en wat ik kan in mijn werk.....
Alle reacties Link kopieren
Heb er mijn zomervakantie door mogen brengen Flaxie. Heerlijk. Strik een optie? Of Samson? Coffijn.. heeft zo´n mooi uitzicht en ruikt zo lekker daar. En ik houd helemaal niet van koffie! Krijg in het weekend als het goed is de beste thee van Simon Levelt. Uit Nijmegen



Super hoor, wat je aan schrijfwerk doet. Vind het zelf erg lastig om stil te staan bij wat ik wil. Wat ik als aangenaam ervaar kan ik nog wel voor uitkomen, maar doelen op de lange termijn... dan klap ik dicht en en ben ik blanco. Kennelijk ben ik meer gebaat bij de korte termijn.



Zo komt hartsvriendin ff aanwaaien met mijn petekind.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Zoem. Schattig de liefde van je zoon... groot hart. Mooi.

Hoe is het met jou?
Fijn dat het beter gaat met F.

RB, hoe was jou nacht? En Istar, mariqieta en en de rest?



Hier nog steeds zo moe. herfstdipje kan ik me haast niet voorstellen, het pas sinds twee dagen echt herfstweer. Ik denk door alle drukte hier met de kids ( de oudste vraagt veel zorg en aandacht)



RB, ik heb geen dgt gehad. Wel g- schema's enzo.



Hanke, gefeliciteerd!!
Hanke



Alle reacties Link kopieren
Thanks
foutje...
Alle reacties Link kopieren
Ik zal langzamerhand ook wel moeten, want morgen voor het eerst naar het reintegratiebureau. Leuk dat je Nijmegen kent. Ik heb er jaren gewoond. Nu niet meer maar wel in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd hanke!!!!



Het gaat hiet ff niet goed sorry dames voor weer klagen. Heb na twee zware gesprekken net een heftige herbeleving gehad!! Ik lag te slapen en op eens werdd ik bij mijn raam wakker met een natte broek. Ik draag al incontinentie materiaal en toch was mijn broed helllemaal nat. Ik schaam me zo, worden mijn ouders weer ongerust enzo. Ik neem nu eerst een ontspannend bad, das wel nodig! Voel me vies, ik voel me netals vroeger! Hij heeft me zo bang gemaakt denkt ik, ik zat weer helemaal terug in toen!
Gefeliciteerd Hanke!



Wat naar RB. Ik hoop dat het wat rustiger wordt. In ieder geval als je verhuisd bent!



Kon ik vandaag wat uurtjes slapen, is de aannemer druk bezig met herrie maken. grrr.
Wat vervelend RB. Jammer dat je ouders ongerust worden, dat is hun probleem. Jij hebt het al zwaar genoeg en als je zou mogen kiezen wist je het wel, toch.

Doe het rustig aan vanavond en ga je niet rot voelen omdat het gebeurd is. Je kan het niet terug draaien. Wat je wel kan doen is lief voor je zelf zijn
Dat is balen Istar. Misschien dat je nu heerlijk ligt te ronken. Het is je van harte gegund
Wat naar RB, ik hoop dat het bad je goed heeft gedaan en dat je weer terug bent in het hier en nu.



Eens met Tut: maak je niet druk om wat je ouders nu voelen. Het gaat nu om jou en jij kan hier ook niks aan doen. Het is allemaal al rot genoeg zonder dat je je er voor moet schamen of schuldig voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven