Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijgt Enn nu voor 5 stuivers? Kan me niet voorstellen dat zij iemand schoffeert.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik snap er ook niets van.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 september 2014 @ 23:40:

Waarom krijgt Enn nu voor 5 stuivers? Kan me niet voorstellen dat zij iemand schoffeert.Ja idioot!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Zoals ik het lees heeft Pickels er moeite mee dat vrouwen op het forum alleen maar klagen over mannen en vinden dat ze zelf niks verkeerd doen.Nu doet er eens een man lief en zijn wij saaie mutsen alsnog aan het zeiken over taalfouten en maken we andere grapjes.
Voor vijf stuivers?



Ik heb altijd al gedacht dat Enn een beetje goedkoop was, maar dit valt me tegen...



(Is dat een uitdrukking?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 23:37:

Kan iemand Pickles voor me vertalen? Ik neem aan dat het een hem is en dat hem iets dwars zit maar serieus, ik heb nog nooit zoveel woorden bij elkaar gezien zonder daar enige lijn in te ontdekken.Na loepen denk ik dat het een vrouw is, eigenlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 september 2014 @ 23:47:

[...]





Na loepen denk ik dat het een vrouw is, eigenlijk.Misschien wel de vrouw van....
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 23 september 2014 @ 23:17:

[...]





Je hebt je naam dan ook niet mee, dubbeltje
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 september 2014 @ 23:47:

[...]





Na loepen denk ik dat het een vrouw is, eigenlijk.

Na loepen bleef ik denken aan een vreemdgaande kerel die heus heus ook wel van zijn minnares houdt (mannen hebben ook gevoel) en hij benoemt meerdere malen dat wij hier geen hekel aan mannen zouden moeten hebben (jeetje, iedereen weet dat die maar goed zijn voor twee dingen: het inkomen en de kliko buiten zetten )



Maar misschien is het gewoon een vage vrouw. Maar dan zou ze wel een hekel hebben aan mannen. Dus het moet wel een man zijn.



Logica is echt mijn sterkste kant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 23:47:

Voor vijf stuivers?



Ik heb altijd al gedacht dat Enn een beetje goedkoop was, maar dit valt me tegen...



(Is dat een uitdrukking?)Voor 5 stuivers zeggen wij als iemand op zijn falie krijgt. Dacht dat t een algemeen spreekwoord was, maar volgens mij is t dan lokaal :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 september 2014 @ 23:47:

[...]





Na loepen denk ik dat het een vrouw is, eigenlijk.Het is ook een vrouw. Ook geloept en ze heeft het over haar man en haar ex die nu internationaal vrachtwagenchauffeur is en dat ze dan voor 4 kinderen had moeten zorgen of iets dergelijks.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 23 september 2014 @ 23:56:

[...]



Het is ook een vrouw. Ook geloept en ze heeft het over haar man en haar ex die nu internationaal vrachtwagenchauffeur is en dat ze dan voor 4 kinderen had moeten zorgen of iets dergelijks.Zij is gewoon homosueel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 23 september 2014 @ 23:58:

[...]



Zij is gewoon homosueel natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 september 2014 @ 23:54:

[...]



Voor 5 stuivers zeggen wij als iemand op zijn falie krijgt. Dacht dat t een algemeen spreekwoord was, maar volgens mij is t dan lokaal :-)5 stuivers is lokaal. Zeven is landelijk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor zeven stuivers krijgen

‘Een flinke uitbrander krijgen’.



http://www.meertens.knaw.nl/dubbeltje/stuiver.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Weten we al wanneer beslist wordt of napraat mag blijven? Ik vertrek morgen op vakantie en ik zou het erg vinden als dit topic er niet meer is als ik terugkom.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Jezus en daar maak je je druk om met zo'n fijn vooruitzicht???
.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 24 september 2014 @ 00:21:

Jezus en daar maak je je druk om met zo'n fijn vooruitzicht???Nee, druk maakt ik me niet. Ik dacht er net aan dat napraat gesloten kan zijn als ik terug ben.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens je een fijne vakantie toe!
Alle reacties Link kopieren
..............
Alle reacties Link kopieren
Nog altijd problemen met de laptop?



Dank je!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 24 september 2014 @ 00:24:

[...]



Nee, druk maakt ik me niet. Ik dacht er net aan dat napraat gesloten kan zijn als ik terug ben. Ik contacteer je dan wel vanuit Bermuda. Fijne vakantie Roos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven