Werk & Studie alle pijlers

Goedkope zangles?

16-04-2011 13:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Omdat ik erg van zingen hou, maar er zeker nog wel het één en ander aan mijn stemgeluid schort, ben ik opzoek naar een niet al te dure zangdocent(e).Over het algemeen zijn zanglessen namelijk duur en ik vroeg me dan ook af of jullie een zangdocent(e) of muziekschool kennen in Utrecht die niet al te duur is (ik ben maar een 'arm' studentje)... Misschien geeft iemand van jullie zelf wel zanglessen?



Liefs
Wij hebben in Rotterdam het SKVR, dat is een gemeentelijke stichting waar iedereen met een kleine beurs muzieklessen kan volgen. Misschien is er ook wel zoiets in Utrecht, succes.
Alle reacties Link kopieren
Je wil privé les, geen cursus?
Alle reacties Link kopieren
Geen tip voor een docent, maar kijk in dit geval wel uit met prijskopen, want je stembanden kun je snel geweld aandoen als je verkeerde of incomplete lessen krijgt/volgt. En ja, een uurtarief zegt niet alles. Je hebt meer aan vijf goede lessen van ¤ 50,- dan aan tien slechte lessen van ¤ 25,-...
Alle reacties Link kopieren
Eens met ligeia.

Ik geef geen les in Utrecht (amsterdam) maar als je iemand hebt die je niet goed kan begeleiden (wat toch ook het geval kan zijn bij conservatoriumstudenten die het voor een lagere prijs doen) dan kan je veel verpesten.

Bij zangles is goedkoop meestal echt duurkoop. Je kunt dan beter sparen , of 1 les per 2 weken doen, die opnemen met je laptop en veel oefenen etc.
Alle reacties Link kopieren
Nee, die bestaan niet. Zangleraressen moeten per slot van rekening ook een inkomen genereren, en kwaliteit moet betaald worden.



( was getekend; zanglerares Zamirah).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen zangdocent, maar heb wel jaren zangles gevolgd en mijn ervaring is hetzelfde: goedkoop is duurkoop.



Je hebt niks aan goedkope lessen en kunt er alleen maar je stem mee verpesten.
Alle reacties Link kopieren