Good guy vs psychiatrisch patient

23-09-2014 11:10 131 berichten
..
elfquest:



Ik vind dat je zo niet met mensen omgaat (mannen zijn ook mensen). Al helemaal niet met mensen die niks anders gedaan hebben dan jou goed behandelen. Dat verdient iemand niet. Dat iemand niet over zich heen laat lopen kan je ook wel op andere manieren ontdekken.
Ben ik met je eens hoor.. een man zo testen als TO heeft gedaan is wel extreem.. maar iemand die makkelijk over zich heen laat lopen lokt dat gedrag toch een beetje uit vind ik en zal hoe dan ook harde lessen leren.. Mensen gaan nou eenmaal zo ver als een ander ze laat gaan.. en een man die een vrouw als prinses behandeld.. als ze zich als bitch gedraagt.. en het pikt dat ze in haar lingerie naast hem ligt om hem te teasen.. laat ook flink met zich sollen..



Deze kerel heeft nu gezegd.. nu is het genoeg.. en nu heeft TO weer respect voor hem gekregen.. Nu ligt de bal bij haar.. en als zij vanaf nu normaal gaat doen.. trekken de verhoudingen misschien weer recht.. maar ik denk dat deze man te soft is voor haar..
Alle reacties Link kopieren
Te soft? Waarom dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nessemeisje schreef op 23 september 2014 @ 11:12:

Doe hem een lol en gun hem een leuke vrouw. Met je 'bitchbroek'.

Gefeliciteerd, je hebt je zin, laat hem nu met rust.Precies.



Kan je nog één keertje uitleggen wat de lol is van in je lingerie in zijn bed liggen?



quote:soetje216 schreef op 23 september 2014 @ 12:10:

Dingen gaan zoals ze moeten gaan..Nee, de dingen zijn gegaan omdat jij ze zo hebt laten gaan.
quote:Enn schreef op 23 september 2014 @ 23:32:

Te soft? Waarom dan?



Hij zegt dat hij haar leuk vindt.. zij zegt dat hij op haar mag gaan wachten..

Hij behandeld haar als een prinses.. zij trekt haar bitchbroek aan.

Ze gaat bij hem in bed liggen in haar lingerie om hem uit te dagen, maar hij mag niet aanraken..

En al die tijd doet ze bitchy en afwijzend..



Ik persoonlijk zou ook een man willen die na het eerste voorval zegt.. doe jij es ff normaal.. zo'n good guy die zo over zich heen laat lopen.. daar word ik zenuwachtig van.. want dan voel ik me te verantwoordelijk voor hem... maar ik zal wel de enige zijn. ;)
quote:elfquest24 schreef op 23 september 2014 @ 23:19:

TO is door deze man op haar plek gezet. Ik zou zeggen.. Deze man laat niet over zich heenlopen en is GESCHIKT. Nu beseft ze dat hij haar gedrag niet pikt en heeft hij haar respect gewonnen.. Goed gedaan van hem.. Als ik TO was zou ik hem dat laten weten..Shakespeare wist het al: Feeksen moet je temmen.
quote:elfquest24 schreef op 23 september 2014 @ 23:42:

[...]





Hij zegt dat hij haar leuk vindt.. zij zegt dat hij op haar mag gaan wachten..

Hij behandeld haar als een prinses.. zij trekt haar bitchbroek aan.

Ze gaat bij hem in bed liggen in haar lingerie om hem uit te dagen, maar hij mag niet aanraken..

En al die tijd doet ze bitchy en afwijzend..



Ik persoonlijk zou ook een man willen die na het eerste voorval zegt.. doe jij es ff normaal.. zo'n good guy die zo over zich heen laat lopen.. daar word ik zenuwachtig van.. want dan voel ik me te verantwoordelijk voor hem... maar ik zal wel de enige zijn. ;)Of het is een hele lieve man, die weet of vermoed dat TO het niet makkelijk gehad heeft en haar oprecht leuk vindt. Door jouw antwoorden verbaas ik me ineens een stuk minder over al die vrouwen met hun luie, chagerijnige en egoïstische mannen... Die laten in ieder geval niet over zich heen lopen.
@ mamavk:

Ik ben het met je eens.. Good guys finish last uiteindelijk.. helaas voor de vrouwen die wel op zoek zijn naar een lieve, zachtaardige, begripvolle man..



Ik zie het om me heen zoveel gebeuren.. dat vrouwen erg lieve mannen niet respecteren en dat het loont voor een man om een eikel te zijn.. en ja dat doen wij vrouwen idd veel zelf..
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even wat jaren kweken dan groeit iedereen daar vanzelf over heen omdat zowel mannen en als vrouwen uiteindelijk vaak wel gaan snappen dat warmte, respect, goede seks en een juiste communicatie maakt dat men zich goed voelt bij zijn/haar partner.



Good guys finish best.



Als ik lees dat TO half aangekleed en broek-bitchend bitch-broekend op de loop gaat voor een in aantocht zijnde huisschilder dan denk ik eerlijk gezegd wel dat er voor haar nog veel werk te verzetten is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik stem bitch-broek voor het Viva woord 2014!
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 24 september 2014 @ 00:01:

Ik stem bitch-broek voor het Viva woord 2014!Ja ik ook!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.
--
Alle reacties Link kopieren
Goeie post, Pippa.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:soetje216 schreef op 23 september 2014 @ 11:10:



Ik ben iemand die altijd HET spel heel goed kan spelen. Maar heb nu werkelijk alle controle verloren en weet niet zo goed wat ik nu moet doen.



[...] Echt waar? [...]



Moet ik door het stof? Moet ik wederom mijn excuses aanbieden of moet ik maar aan de drank en mezelf voor de kop slaan dat ik goede man heb laten gaan..



Wat denk je van eens grondig bij jezelf te rade gaan waar de behoefte vandaan komt zo met anderen om te gaan? Jezelf voor je kop slaan naar aanleiding van je bevindingen kan altijd nog.



En je zelfmedelijden verzuipen wordt lastig, dat komt vanzelf weer bovendrijven; en van dagelijks zuipen worden de meeste mensen ook niet echt leuker.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 23 september 2014 @ 23:30:

Ben ik met je eens hoor.. een man zo testen als TO heeft gedaan is wel extreem.. maar iemand die makkelijk over zich heen laat lopen lokt dat gedrag toch een beetje uit vind ik en zal hoe dan ook harde lessen leren.. Mensen gaan nou eenmaal zo ver als een ander ze laat gaan.. en een man die een vrouw als prinses behandeld.. als ze zich als bitch gedraagt.. en het pikt dat ze in haar lingerie naast hem ligt om hem te teasen.. laat ook flink met zich sollen..



Deze kerel heeft nu gezegd.. nu is het genoeg.. en nu heeft TO weer respect voor hem gekregen.. Nu ligt de bal bij haar.. en als zij vanaf nu normaal gaat doen.. trekken de verhoudingen misschien weer recht.. maar ik denk dat deze man te soft is voor haar..



Dus spelletjes spelen met iemand waar je serieus interesse in hebt is normaal? Goh, ik dacht dat dit bij de pubertijd hoorde.

Zelf dacht ik dat het na een bepaalde leeftijd zo werkt dat je je vooral van je goede kant laat zien wanneer je iemand leuk vindt.

Doen we het toch allemaal verkeerd! Waar kunnen we die bitch-broek kopen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
@ Pippa:

Wijze post idd.. Je relatie moet ook zeker niet bestaan uit continu over een ander zijn grenzen heen gaan.. of testen.. Ik zeg ook niet dat het iets is om na te streven.. ik zeg alleen dat er machtsverhoudingen zijn in iedere relatie.. Die worden vaak in het begin al bepaald...en vaak gaat dat geheel onbewust.. en dat is niet iets om te veroordelen denk ik.. want het is gewoon iets menselijks..



Je kunt hooguit kijken naar jezelf als dat iets is waar je heel veel mee bezig bent, waarom dat zo belangrijk voor je is.. misschien voelt TO zich wel onzeker.. probeert ze zo zijn bevestiging te krijgen. en moet ze daarom juist aan zichzelf werken.. ik vul nu in he.. maar het veroordelen.. of slecht vinden.. helpt niet denk ik, want we doen het volgens mij allemaal in meer of mindere mate..



Ik persoonlijk wil geen liefdesrelatie met een man die niet voor zichzelf op kan komen, omdat ik dan op mijn tenen ga lopen om hem te ontzien en dan wordt het een heel beladen contact.. en ga ik me uiteindelijk tegen hem afzetten.. Betekent niet dat ik geen rekening kan houden met een ander in een kwetsbaar moment.. ik ben daar juist heel gevoelig voor.. alleen dat ik het beste reageer op een assertieve persoonlijkheid.. is dat manipulatief of onvolwassen? ik denk het niet. Dan moet je gewoon bedenken dat zo iemand niet bij je past..
Ik zou ook afknappen op je gedrag.



Maar ook op je schrijfstijl en woordkeuzes.
Alle reacties Link kopieren
Vermoeiend, zulk gedrag. En als hij je dan eindelijk niet meer wil bedenk je dat hij toch wel leuk is. Zo word je vanzelf telkens gekwetst en je veroorzaakt het helemaal zelf.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:elfquest24 schreef op 23 september 2014 @ 23:19:

Huh? Ben ik dan de enige die denkt dat ALLE vrouwen hun mannen soms testen? Wat een oordelen.. Ik heb ook weleens een man een hard time gegeven.. puur om te kijken of hij sterk in zijn schoenen stond.. is dat zo'n drama? Er is een verschil tussen je als een aansteller gedragen en op je plek gezet worden en iemand zijn hart breken.. Volgens mij zijn alle vrouwen op zijn tijd dramaqueens..



TO is door deze man op haar plek gezet. Ik zou zeggen.. Deze man laat niet over zich heenlopen en is GESCHIKT. Nu beseft ze dat hij haar gedrag niet pikt en heeft hij haar respect gewonnen.. Goed gedaan van hem.. Als ik TO was zou ik hem dat laten weten..Sorry, wat???
Alle reacties Link kopieren
TO reageert niet meer.
Cum non tum age
Ff voor de goede orde..



We hebben geen relatie, we zijn elkaar aan het leren kennen en de rede mbt geen seks is omdat hij al vanaf dag 1 het over seks heeft, dus was reuze benieuwd of het nou om mij ging of over het feit of alleen in me slipje wil.



Daarnaast is het ook niet zo dat ik hem godganse dag aan het testen ben, ik ben voorzichtig in het uiten van mijn gevoel naar hem toe, laat een man eerst ff moeite doen alvorens ik mijn hele hebben en houwen op tafel leg. We weten allemaal dat vele mannen na het seks opeens niets meer van zich laten horen. Hij is absoluut harstikke lief maar is ook een womanizer met tig vrouwen om hem heen.



Bitchy ben ik niet altijd, kak, heb zelfs voor die idioot gekookt maar de reden waarom ik dus in me lingerie naast hem lag was omdat we ouderwets aan het klooien waren in bed. Het was laat...en ik lag al half in dromenland en toen hij dus de opmerking maakte dat de schilder vroeg zou komen kwam dat bij mij over alsof ie me weg wilde hebben..vandaar mijn reactie.



Daarnaast vind ik de meeste reactie's hartstikke kinderachtig, we kunnen op een volwassen manier de communicatie/discussie met elkaar aan gaan als vrouwen onderling maar hatelijke opmerkingen die voorbij zag komen, deed me denken aan een stelletje ordinaire vrouwen in Albert Cuijp kleding met hoog-geblondeerde haren...Jammer dit!



P.s idd bitch- broek is een leuk woord! Als ik echt tekeer ga dan noem ik het bitch-jumpsuit;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:soetje216 schreef op 24 september 2014 @ 09:19:

Ff voor de goede orde..



We hebben geen relatie, we zijn elkaar aan het leren kennen en de rede mbt geen seks is omdat hij al vanaf dag 1 het over seks heeft, dus was reuze benieuwd of het nou om mij ging of over het feit of alleen in me slipje wil.



Daarnaast is het ook niet zo dat ik hem godganse dag aan het testen ben, ik ben voorzichtig in het uiten van mijn gevoel naar hem toe, laat een man eerst ff moeite doen alvorens ik mijn hele hebben en houwen op tafel leg. We weten allemaal dat vele mannen na het seks opeens niets meer van zich laten horen. Hij is absoluut harstikke lief maar is ook een womanizer met tig vrouwen om hem heen.



Bitchy ben ik niet altijd, kak, heb zelfs voor die idioot gekookt maar de reden waarom ik dus in me lingerie naast hem lag was omdat we ouderwets aan het klooien waren in bed. Het was laat...en ik lag al half in dromenland en toen hij dus de opmerking maakte dat de schilder vroeg zou komen kwam dat bij mij over alsof ie me weg wilde hebben..vandaar mijn reactie.



Daarnaast vind ik de meeste reactie's hartstikke kinderachtig, we kunnen op een volwassen manier de communicatie/discussie met elkaar aan gaan als vrouwen onderling maar hatelijke opmerkingen die voorbij zag komen, deed me denken aan een stelletje ordinaire vrouwen in Albert Cuijp kleding met hoog-geblondeerde haren...Jammer dit!



P.s idd bitch- broek is een leuk woord! Als ik echt tekeer ga dan noem ik het bitch-jumpsuit;-)Leg me eens uit wat er volwassen is aan deze reactie? Practice what you preach.
Cum non tum age
quote:soetje216 schreef op 24 september 2014 @ 09:19:

We weten allemaal dat vele mannen na het seks opeens niets meer van zich laten horen.



Gek, dat heb ik nou nooit! Zal het aan mijn houding liggen?



Daarnaast vind ik de meeste reactie's hartstikke kinderachtig



Je zaait wat je oogst, meid. Misschien eens iets om over na te denken? Zou maar zo kunnen helpen bij het beginnen van relaties ook!
Alle reacties Link kopieren
Nu ga je hem zelfs al een idioot noemen? Het is werkelijk te hopen dat deze man voorgoed genezen is van jou.

Wat mij betreft heeft hij het al verbazend lang met jou uitgehouden, ikzelf zou zoveel geduld echt niet gehad hebben.
En nou is het afgelopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven