Entertainment alle pijlers

Pharrel Williams bij RTL Late Night

23-09-2014 22:39 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een schatje!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ja Myv dat wist ik, maar was het ook echt de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al heel lang fan maar vroeg me af of hij intussen niet naast zijn schoenen loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 24 september 2014 @ 01:15:

Ja Myv dat wist ik, maar was het ook echt de moeite waard.



Ik zag hem vandaag pas voor het eerst dus ik vond het wel verhelderend, de persoon erachter.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 24 september 2014 @ 01:13:

Heb ik wat gemist?De herhaling nu op rtl 4.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 24 september 2014 @ 01:16:

Ik ben al heel lang fan maar vroeg me af of hij intussen niet naast zijn schoenen loopt.





Nee totaal niet.

Hij is een soort Gandhi van de muziekindustrie.

Maar dan wel met hippe kleding.
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden was er een docu op de VPRO toen hij nog met Neptunes was. Is me altijd bij gebleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 24 september 2014 @ 01:23:

[...]

De herhaling nu op rtl 4.Dank je.
Aan wie doet hij me toch denken? Zit al een tijd te peinzen maar kom er niet op.

Ik vind 'm leuk maar vind het wel een beetje (te)veel "Pharrel is geweldig".
Alle reacties Link kopieren
Ook ff een voor Humberto.

Hij doet het toch wel erg goed. Hij is meelevend, presenteert goed, kan genieten, ook van zijn gasten, zich heel goed inleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 24 september 2014 @ 01:34:

Ook ff een voor Humberto.

Hij doet het toch wel erg goed. Hij is meelevend, presenteert goed, kan genieten, ook van zijn gasten, zich heel goed inleven.Ik kijk dan ook graag naar zijn programma.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 24 september 2014 @ 01:34:

Ook ff een voor Humberto.

Hij doet het toch wel erg goed. Hij is meelevend, presenteert goed, kan genieten, ook van zijn gasten, zich heel goed inleven.



Mee eens. Ik ben een groot fan van Humberto. Hij lijkt veel dingen o goed aan te voelen en ik vind het een vakman, die ook nog een stukje eigen personality erin te leggen.



Dit stukje vond ik niets met Lucky of hoe hij ook heet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Net n.a.v. dit topic de herhaling gekeken.



En wow....



Wat een prachtige pure, beheerste en open man. Mooi.
Alle vrouwen vinden hem opeens geweldig? Het feit dat hij donker is en veel geld heeft heeft er zeker niks mee te maken? Nee men valt op zijn zogenaamde puurheid
Alle reacties Link kopieren
Nou Eenzamehans, om eerlijk te zijn heb ik hem vanaf het begin al een leuke man gevonden. Dat hij bruin is zegt mij niet zoveel.

En zijn bankrekening, tja wat moet ik ervan zeggen...zijn pinpas heb ik niet dus wat heb ik eraan dat hij geld heeft?

Ik vind hem leuk omdat hij een leuke kop en een open houding heeft, energie uitstraalt, talentvol en innovatief is, muziek produceert die mij lekker in het gehoor ligt en hij geen kapsones heeft ondanks wat hij allemaal heeft bereikt.

Jay Z is ook bruin en bulkt van het geld maar die vind ik ronduit onaantrekkelijk.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eenzamehans schreef op 24 september 2014 @ 03:13:

Alle vrouwen vinden hem opeens geweldig? Het feit dat hij donker is en veel geld heeft heeft er zeker niks mee te maken? Nee men valt op zijn zogenaamde puurheid Jaloers?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al heel lang fan van Pharrel, inderdaad vanwege zijn nuchterheid en bescheidenheid. Ga het stukje straks wel even terugkijken.
Natte tosti..
Wat kunnen wij met z'n bankrekening?

Net alsof geld iemand mooier maakt, vaak juist andersom.



Zelden zo'n beheerste, pure en fijne man op tv gezien. Dat ik er echt vol bewondering naar zat te kijken.



En Humberto, ook zeker top! Geweldige presentator inderdaad. Mooi programma ook RTL late night.
Zo grappig dit dames. Hij is gewoon een rockster hoor. Ben naar zijn optredens geweest en dan zit hij gewoon blowend achter de meiden aan. Laat zijn bodyguards meisjes uit het publiek halen die op het podium tegen hem aan mogen rijen en vervolgens mee mogen naar hotelafterparties. He's not a saint.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel wat raar gewauwel af en toe hoor, idd een heel beheerst mens, en heel veel talent, maar ik kreeg een beetje Wibi Sourjadi gevoelens hierbij. Was een beetje over the top.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het geen saint en hij heeft vast en zeker een geweldige media training gehad maar ik vond het toch leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 24 september 2014 @ 07:08:

Zo grappig dit dames. Hij is gewoon een rockster hoor. Ben naar zijn optredens geweest en dan zit hij gewoon blowend achter de meiden aan. Laat zijn bodyguards meisjes uit het publiek halen die op het podium tegen hem aan mogen rijen en vervolgens mee mogen naar hotelafterparties. He's not a saint.Ik ken meer mensen die nogal losbandig zijn, maar toch heel integer en oprecht. Het een sluit het ander niet uit.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:eenzamehans schreef op 24 september 2014 @ 03:13:

Alle vrouwen vinden hem opeens geweldig? Het feit dat hij donker is en veel geld heeft heeft er zeker niks mee te maken? Nee men valt op zijn zogenaamde puurheid Ik begrijp jouw nick steeds beter.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Lekker belangrijk allemaal.

Ik vond het een mooi interview. Dat stukje met die ouders, zo mooi. Je zag dat hij oprecht was in zijn emoties. En niet alleen in dat deel.

Hij zei zinnige dingen, misschien wat te zweverig voor sommigen, kan. Het kwam neer op 'leef in het nu' en 'wees dankbaar voor je hebt'. Daar kan niemand iets op tegen hebben. ( alhoewel, je kan de mooiste, zoetste, sappigste en lekkerste perzik van de wereld zijn en dan nog staat er iemand op en zegt 'ik haat perziken')

En Happy door het concertgebouw orkest was mooi! Je zag aan zijn reactie dat ie een echte muzikant is
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik was bij zijn concert... Echt waanzinnig!



Zit nu Late Night terug te kijken. Mooie uitzending zeg!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven