Good guy vs psychiatrisch patient

23-09-2014 11:10 131 berichten
..
Ik dacht eerst nog dat de openingspost grappig bedoeld was en vond het gewoon geen leuke humor, maar nu de laatste post te hebben gelezen van to kan ik je alleen maar een heel onsympathiek persoon vinden bbrrrrr. .
Alle reacties Link kopieren
[/[quote]soetje216 schreef op 24 september 2014 @ 09:19:



Bitchy ben ik niet altijd, kak, heb zelfs voor die idioot gekookt maar de reden waarom ik dus in me lingerie naast hem lag was omdat we ouderwets aan het klooien waren in bed. Het was laat...en ik lag al half in dromenland en toen hij dus de opmerking maakte dat de schilder vroeg zou komen kwam dat bij mij over alsof ie me weg wilde hebben..vandaar mijn reactie.



En jouw reactie was toen heel volwassen en beheerst? Of ging je wel uit je panty cq bitchbroek?

Als dat zo is kan ik me wel voorstellen dat ie er klaar mee is. Spelletjes speel je op een spelletjesmiddag, niet in een volwassen relatie....
Niks moet!
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 23 september 2014 @ 23:30:

Ben ik met je eens hoor.. een man zo testen als TO heeft gedaan is wel extreem.. maar iemand die makkelijk over zich heen laat lopen lokt dat gedrag toch een beetje uit vind ik en zal hoe dan ook harde lessen leren.. Mensen gaan nou eenmaal zo ver als een ander ze laat gaan.. en een man die een vrouw als prinses behandeld.. als ze zich als bitch gedraagt.. en het pikt dat ze in haar lingerie naast hem ligt om hem te teasen.. laat ook flink met zich sollen..



Daar hebben we een mooie term voor: victim blaming.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 23 september 2014 @ 23:52:

@ mamavk:

Ik ben het met je eens.. Good guys finish last uiteindelijk.. helaas voor de vrouwen die wel op zoek zijn naar een lieve, zachtaardige, begripvolle man..



Ik zie het om me heen zoveel gebeuren.. dat vrouwen erg lieve mannen niet respecteren en dat het loont voor een man om een eikel te zijn.. en ja dat doen wij vrouwen idd veel zelf..Dat hangt sterk af van het type waarnaar je op zoek bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem240920141049 schreef op 24 september 2014 @ 09:19:

....

Daarnaast vind ik de meeste reactie's hartstikke kinderachtig, we kunnen op een volwassen manier de communicatie/discussie met elkaar aan gaan als vrouwen onderling maar hatelijke opmerkingen die voorbij zag komen, deed me denken aan een stelletje ordinaire vrouwen in Albert Cuijp kleding met hoog-geblondeerde haren...Jammer dit!

....





Grappig, je beschrijft precies die vrouw uit de openingspost van dit topic.



Pssst, geheimpje, er zijn zelfs vrouwen die op een volwassen manier de communicatie/discussie met een man aangaan.



Had jij dat nou ooit gedacht, dat je gewoon met mannen kon communiceren in plaats van er idiote spelletjes mee te spelen waardoor je een viswijf lijkt??!
quote:anoniem240920141049 schreef op 24 september 2014 @ 09:19:

hij al vanaf dag 1 het over seks heeft, dus was reuze benieuwd of het nou om mij ging of over het feit of alleen in me slipje wil.



Bitchy ben ik niet altijd, kak, heb zelfs voor die idioot gekookt.Dus van een man die het vanaf dag 1 veel over seks heeft, ben jij benieuwd of hij in je slipje wil.

..

Nee, denk het niet. Hij wil vast schilderen met je, maar jij begreep de hints niet.



Dus als je hebt gekookt ben je geen bitch meer? Is ook een enorm offer he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven