Waar moet de kruimelplaat?

23-09-2014 15:41 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een nieuwe oven gekocht (deze) en twijfelen nu over waar de kruimelplaat moet. Helemaal onder op de bodem van de oven ( en dus onder de verwarmingselementen) Bovenop de verwarmingselementen? Of nog een beetje hoger? Wie helpt deze nitwits?
Wat is een kruimelplaat?



Bedoel je gewoon de bakplaat? (dus niet het rooster)
Alle reacties Link kopieren
Nope, het is echt een kruimelplaat (volgens het boekje)
Alle reacties Link kopieren
Het is een plaat voor het opvangen van de kruimels? die zou ik onderop leggen.



Ik heb daar zelf altijd een sheet bakpapier liggen die ik 1 x per week vervang
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken onder de verwarmingselementen, anders houden ze wellicht een deel van de warmte tegen.

Staat het nergens in de gebruiksaanwijzing?
Ik zou denken boven de elementen omdat kruimels op het element verbranden en ontzettend vieze rook geven.



Maar RTFM?!
Alle reacties Link kopieren
Nee, staat niet in de handleiding. RTFM?
Alle reacties Link kopieren
Return the Fucking Mother?
RTFM, lees de handleiding.



Bij de kip wordt gesproken over het gebruik van de bakplaat om de elementen tegen vet te beschermen, maar dat is natuurlijk geen antwoord op je vraag. Het spreekt niet voor zich als je de oven vanbinnen bekijkt? Dan zou ik inventum bellen.

http://www.inventum.eu/contact/
Kruimellade hoort onderop in de Fucking Mother
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem boven de elementen houden anders verbranden alle kruimels en heb je niks aan de plaat.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 23 september 2014 @ 15:52:

Het is een plaat voor het opvangen van de kruimels? die zou ik onderop leggen.



Ik heb daar zelf altijd een sheet bakpapier liggen die ik 1 x per week vervangGoed idee! Ga ik ook doen :)! G
Alle reacties Link kopieren
Nouja, dit waren ook onze argumenten. Boven de elementen om elementen te beschermen. Maar houdt het dan niet heel veel warmte tegen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij, als ik naar het plaatje kijk, komt de kruimelplaat tegen de opening van de ventilator aan als je de plaat op "standje één" zet.

Ik zou hem helemaal onderin leggen, op de bodem onder de verwarmingselementen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Friezin71 schreef op 23 september 2014 @ 16:29:

Return the Fucking Mother?







Ik dacht bij een kruimelplaat aan iets onder de kinderstoel voor alle Rapley'ende kinderen van het forum. My god, ik ben erg





Ik zou ook voor onderin gaan, maar ik heb nog nooit gehoord van het bestaan van kruimellades/platen voor dit topic. Wat een heerlijk andijvie-onderwerp!
Alle reacties Link kopieren
Kruimelplaat is helaas te smal voor Rapley'ende kinderen, daar heb je een plaat van 2 bij 2 voor nodig



Zelfs via google kom ik bij dit topic terecht. Durf nu ook niet meer met mijn echte naam contact op te nemen met Inventum, daar gaat mijn forumanonimiteit
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 23 september 2014 @ 20:31:

Kruimelplaat is helaas te smal voor Rapley'ende kinderen, daar heb je een plaat van 2 bij 2 voor nodig



Zelfs via google kom ik bij dit topic terecht. Durf nu ook niet meer met mijn echte naam contact op te nemen met Inventum, daar gaat mijn forumanonimiteit
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je kruimellade gebruikt lukt het misschien nog wel, Friezin.

Ik heb even gegoogled en dan kom je niet hier uit.



Jammer dat je m niet voor Rapley'ende kiddos kunt gebruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 23 september 2014 @ 20:31:

Kruimelplaat is helaas te smal voor Rapley'ende kinderen, daar heb je een plaat van 2 bij 2 voor nodig



Zelfs via google kom ik bij dit topic terecht. Durf nu ook niet meer met mijn echte naam contact op te nemen met Inventum, daar gaat mijn forumanonimiteit Onder de verwarmingselementen dus. Dat plekje is lastig schoonmaken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 23 september 2014 @ 16:29:

Return the Fucking Mother?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:jusa schreef op 23 september 2014 @ 16:39:

RTFM, lees de handleiding.

Dat is dan nog de brave/vriendelijke vertaling.

Read the fucking manual!
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op 24 september 2014 @ 18:44:

[...]



Dat is dan nog de brave/vriendelijke vertaling.

Read the fucking manual!Cheers, dude

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven