Dagje alleen op stap

25-09-2014 06:46 11 berichten
Nou vraag ik me af wat de mensen hier zoal leuk vinden om in hun eentje te doen als ze een dagje erop uit gaan (met de trein of zo). Buiten winkelen dan. Misschien doe ik nog goede ideeën op. Ik wil gewoon ergens een hapje eten,rondkijken, winkelen.. Wat vinden jullie ervan om alleen dagje weg te gaan? Doen jullie dat weleens? En vooral tips graag. Dank!
quote:sjampa schreef op 25 september 2014 @ 06:46: Ik wil gewoon ergens een hapje eten,rondkijken, winkelen..Nou dan doe je dat toch?
Ik wil best mee
Ik zou die geweldige vent van je meenemen sjampa stel je voor dat die geile buuf haar kansen neemt als jij lekker een dagje op stap bent.
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de goedkope treinkaartjes...



Ik check waar er iets te doen is en stem mijn plannen daar op af. Hoeft niet altijd iets cultureels te zijn, gewoon koopzondag is ook goed of afspreken met een vriendin ergens in het land. Hardstikke leuk.



Ben laatst in Maastricht geweest (shoppen), Valkenburg (gewandeld/toerist gespeeld), Leiden (toerist gespeeld) maar ook Groningen, Middelburg, Haarlem, Hoorn en Enkhuizen waren leuke uitstapjes.
Snjókorn falla, á allt og alla
Museum bezoeken, stadswandeling maken, eventueel o.l.v. een gids of gewoon alleen.
Alle reacties Link kopieren
Quote:

diamond-gloss, 25 minuten geleden

Ik zou die geweldige vent van je meenemen sjampa stel je voor dat die geile buuf haar kansen neemt als jij lekker een dagje op stap bent.



-



Doe ff normaal zeg en haal er geen priveinfo uit andere topics bij die totaal niet relevant is, alleen om to even af te zeiken.

**weerstaat de verleiding om d-g ook even te gaan loepen**





Antwoord op de vraag: museum, expositie, bioscoop, eten, fotograferen of soms gewoon een rondje rijden in het ov als ik moe ben van het lopen.
.
Ik ga regelmatig in m'n uppie er op uit. Ik ga dan vaak naar een stad. Niet om te winkelen maar meer als toerist. Ik haal bij de vvv info over de stad en loop de stadswandeling. Of ik loop zonder info zomaar wat rond, liefst aan de rand van het centrum, dus buiten het winkelgebied. Daar vind je vaak de mooiste dingen zoals een stadsmuur.



Of neem een camera mee (camera op je mobiel kan ook) en ga op zoek naar bijzondere plekken of mensen. Dan heb je een doel.



En als je dan toe bent aan een kopje koffie, ben je zo bij de terrassen, en even de winkels in duiken kan dan ook prima. Allemaal binnen handbereik.



Naar een museum kan ook, of naar het filmhuis, daar draaien vaak 's middags ook films.
Alle reacties Link kopieren
Een mooi museum, een film, of een dagje sauna. Allemaal heerlijk in je eentje! Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Ik ga regelmatig naar een grote stad. En bekijk dan wat mooie dingen. Architectuur, museum e.d.



Maar een uitje is niet compleet zonder ook even in het centrum lekker rond te kijken en een beetje te shoppen. Kleding, audio en/of computer zaken. De bekende mannen dingen dus. En na afloop soms een hapje eten. Vooral als de stad ver van mijn eigen woonplaats ligt. Meestal bezoek ik een pizzeria.



Als de stad niet te ver vanaf mijn woonplaats ligt dan rij ik naar huis en maak ik daar zelf mijn eten klaar.
Alle reacties Link kopieren
Als je er zin in hebt, gewoon doen. Zelf ga ik wel eens winkelen, naar een museum, een festival, markt of gewoon ergens wat slenteren. Uit eten gaan voel ik mij zelf altijd minder plezierig bij, dus aan het eind van de dag ga ik vaak weer naar huis. Wel drink ik overdag ergens iets of ga ik zitten voor de lunch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven