wat een vreemde straf

24-09-2014 19:28 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben niet snel geneigd om me met schoolzaken te bemoeien maar dit vind ik wel erg raar.



Mijn zoon is dertien en zit in de tweede klas van het middelbaar onderwijs. Met een aantal jongens stonden ze op de gang en ineens roept 1 zo'n opgeschoten puberjongen heel hard "anale seks" waarop een andere jongen zegt:"en hard!"

Slaat natuurlijk helemaal nergens op maar goed pubers doen wel vaker vreemde dingen.

Toevallig liep er een stagiaire langs die het hoorde. Nu moeten die twee jongens voor straf vier kantjes schrijven over anale seks. Mijn zoon stond er ook bij, zijn ook vrienden van hem en die vertelde het net aan mij. Ik geloof het eigenlijk niet maar 1 van die jongens appte mij dat het echt waar is.

Nou ben ik nu gek of is dit een zeer vreemde straf?

En ondanks dat het mijn kind niet betreft, zal ik hierover naar zijn mentor mailen?
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 24 september 2014 @ 22:38:

Het is ook een rare straf en volgens mij ook een rare school.

De hele klas moest drie keer een woordenlijst overschrijven?



.Da's goed voor het groepsgevoel: 1 voor allen en allen voor 1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 24 september 2014 @ 22:39:

Vroegah (en dan heb ik het over 15 jaar geleden) werden je ouders boos op jou als je straf had gekregen. Nu worden ze boos op leerkrachten want hoe durf je hun prins(es)je straf te geven Ja dat bedoel ik. En de ''kut-kinderen'' zijn nooit hun kinderen , maar altijd die van iemand anders. Heel apart....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou alleen mailen als het

Mijn kind betreft, niet voor een vriendje.
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 24 september 2014 @ 22:38:

Het is ook een rare straf en volgens mij ook een rare school.

De hele klas moest drie keer een woordenlijst overschrijven?



Het kan toch nooit zo zijn dat letterlijk iedereen in de klas zat te klieren.

Rare en slechte leraren.Sorry hoor maar op wat voor school heb je dan gezeten ? Alsof dat nooit gebeurd dat een hele klas zit te klieren.... En dan nog, stel het is de helft, als ze daardoor collectief moeten nablijven , dan leren ze elkaar een beetje om te dimmen. Dat is juist heel slim van die leraren.
Alle reacties Link kopieren
-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topic Enn? Of wou je ze aan die balken ophangen
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Dus Pfffff google zelf dan mee joh.

Zoveel huizen met houten wanden en een gietvloer bestaan niet maar je kan op de plaatjes wel zien hoe mooi hout en een gietvloer samen gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:kopjekoffie70 schreef op 24 september 2014 @ 22:50:

Verkeerde topic Enn? Of wou je ze aan die balken ophangen Ik vind het wel een anaal plaatje.
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 24 september 2014 @ 22:51:

[...]



Ik vind het wel een anaal plaatje.God zeg is het weer Enn tijd?



Dus
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topic Enn? :-)



Ik dacht meer aan dit plaatje (maar ik kan niet plakken):

http://wp.digischool.nl/l ... es/2011/12/Untitled-1.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ow!!!!!

Sorry eldorado en kopje koffie!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat was echt niet netjes van me en ja ik zit vokomen in het verkeerde topc.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 24 september 2014 @ 22:54:

Ow!!!!!

Sorry eldorado en kopje koffie! Jaja, zo makkelijk kom je er niet mee weg he. Nu wil ik graag een opstel van vier (4!) kantjes over, ehm, hout en gietvloeren!
Alle reacties Link kopieren




Doe mij maar anaal.



Nee je hoeft niet te pb-en
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eens met Eldorado.



Mijn jongste zit nog in de poep en scheet fase. Geen gesprek mee te voeren zonder dat er een keer zo'n woord doorheen komt.



En ben soms niet veel beter dus het niveau van de gesprekken is niet altijd gegarandeerd hoog hier. Maar hij leert ondertussen heus wanneer dingen niet gepast zijn.



En anders roep ik gewoon een keer 'anale seks' als ik hem kom ophalen van voetbaltraining of schoolkamp of tijdens een feestje als hij 13 is
Iets met een bruine gang? Die foto's?



Freudiaans hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat we het joch meer helpen Door vast een opzetje te maken want eerlijk is eerlijk, 4 kantjes anaal is ook best veel. Ik zou met 2 kantjes wel klaar zijn.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
En? Wel of niet gemaild?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee toch maar niet. Al blijf ik nieuwsgierig. Stagiaire heeft niet gebeld naar ouders en vandaag heeft ze weer gevraagd of hij het al af had. Nee dus en nu hoeft hij nog maar 1 kantje te schrijven. Nadat ze het vorige keer had gevraagd hoefde hij nog maar twee kantjes. Dus er zit achteruitgang in.
Alle reacties Link kopieren
quote:maze schreef op 25 september 2014 @ 19:04:

Stagiaire heeft niet gebeld naar ouders en vandaag heeft ze weer gevraagd of hij het al af had. Nee dus en nu hoeft hij nog maar 1 kantje te schrijven. Nadat ze het vorige keer had gevraagd hoefde hij nog maar twee kantjes. Dus er zit achteruitgang in.Da's dan weer suf van haar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven