beeldscherm laptop stuk

25-09-2014 11:33 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vreselijk aan het balen. Het beeldscherm van mijn laptop is stuk. Als ik het scherm aanzet zie je een soort van barst. Op het scherm zelf is geen krasje te zien. Ik ben megazuinig op mijn laptop, vervoer hem in een degelijke laptoptas. Ik heb er nooit mee gesmeten of iets dergelijks. daar was dat ding echt te duur voor. Net de helpdesk gebeld, die zeggen dat het niet binnen de garantie valt, omdat er waarschijnlijk druk van buitenaf op is uitgeoefend. Ik baal dus als een stekker, heb de laptop sinds juni. Zucht.

Kan ik dit aan de verzekering opgeven of is dit echt een gevalletje dikke vette pech?
Alle reacties Link kopieren
@ chocolol

Alles wat je stelt spreek ik niet inhoudelijk tegen in mijn eerdere posts. Ik begrijp je reactie dan ook niet. Was je dronken vannacht?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
quote:ferdinandje schreef op 26 september 2014 @ 13:55:

@ chocolol

Alles wat je stelt spreek ik niet inhoudelijk tegen in mijn eerdere posts. Ik begrijp je reactie dan ook niet. Was je dronken vannacht?



Wat is dat nou weer voor belachelijke opmerking?!



Bij het eerste bericht geef ik een aanvulling op jouw post. (Dat doen we hier op het forum, meer informatie geven.) Bij je tweede bericht zeg jij dat de verkoper dit kosteloos moet oplossen of eventueel vervangen. En dat is niet altijd waar, dus dat zeg ik. (Dat doen we ook op het forum, als andere mensen foutieve informatie geven, dan corrigeren we dat.)



Begrijp je nou mijn reactie wel? Of ben je misschien dronken?
Alle reacties Link kopieren
Als je de laptop bij een grote keten hebt gekocht zoals Mediamarkt/ BCC etc.: probeer het eens bij een andere vestiging. Je hebt dan met andere mensen te maken die hier misschien anders tegenaan kijken.



Wat ook goed kan helpen, is negatieve publiciteit. Plaats je verhaal op het forum van Tros radar/ Twitter/ Tweakers/ Kieskeurig etc., of dreig daar in eerste instantie mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven