help ik ben betrapt op winkeldiefstal!

27-09-2014 11:16 160 berichten
-----
anoniem_208055 wijzigde dit bericht op 27-09-2014 12:02
Reden: ----
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Was je het echt vergeten of bewust gestolen?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Eerst maar eens op zoek naar een nieuwe baan denk ik... WTF bezielt je om boodschappen van hooguit 10 euro te jatten?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:nwdesie schreef op 27 september 2014 @ 11:18:

Was je het echt vergeten of bewust gestolen?



'Ze geloofde er niks van en gelijk heeft ze'.



Nou, wat denk je?
Alle reacties Link kopieren
En denk je nou serieus dat mensen medelijden met je gaan hebben , en zeggen : '' och , wat erg meisje, je bent slachtoffer van deze hele situatie'' ? Wat denk je nou zelf ? Je bent verantwoordelijk voor je eigen gedrag dus ook voor de consequenties.




Tsja, nogal dom, vind je zelf ook niet?



Billen, blaren.....
Alle reacties Link kopieren
Dit zouden meer mensen kunnen overkomen, maar slim is het niet.



Het zal allemaal vast met een sisser aflopen, maar als ik jou was zou ik maandagochtend gelijk op kantoor naar een leidinggevende, directielid stappen en uitleggen wat er is gebeurd.



Als dit echt per ongeluk is gegaan en je collega's je kennen, zullen ze er wellicht wel om kunnen lachen.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf jouw baas even bellen en melden dat je gisteren vergeten bent om wat boodschappen af te reken.

Dat het afgehandeld is en dat ze waarschijnlijk contact op gaan nemen.



Contact met de politie neem ik aan van niet. Dat hadden ze dan wel meteen gedaan, terwijl je er nog was.



Ik denk dat het iedereen wel eens overkomt. Kratje bier, of iets wat je in een tas stop zonder na te denken.



Alleen dat laatste wat je zegt.. ik geloof meteen niet meer dat het per ongeluk was.

De rij was lang, je had haast en dus je liep weg.

Dus je deed het wel expres?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:deksels schreef op 27 september 2014 @ 11:20:

Dit zouden meer mensen kunnen overkomen, maar slim is het niet.

Kunnen overkomen? Nah, ik stop niet per ongeluk spullen in mijn tas hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 27 september 2014 @ 11:18:

Was je het echt vergeten of bewust gestolen?





Wilde ik ook vragen.



En hoe kan iemand hier er meer over vertellen? Wij weten toch niet wat die persoon gaat doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op zaterdag 27 september 2014 11:19 Eerst maar eens op zoek naar een nieuwe baan denk ik... WTF bezielt je om boodschappen van hooguit 10 euro te jatten?



Per ongeluk? Met je hoofd even ergens anders? Misschien zit ze niet lekker in haar vel en is ze snel afgeleid?



Wat een oordeel. Als ze het expres heeft gedaan, zou ze dit topic echt niet openen lijkt me.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ze er echt werk van wilden maken hadden ze meteen de politie er bij gehaald. Jij bent nu gewaarschuwd. Als het nog een keer gebeurt aub niet op dit forum gaan mauwen dat er aangifte is gedaan en dat je ontslagen bent.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Had het contant betaald. Hadden ze nooit geweten dat je daar werkt..

Aangezien ze je nog de kans gaf te betalen
Ik lees duidelijk dat TO het expres en zeer bewust heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Waarom reken je dan ook nog af met je personeelspas?? Logisch toch dat ze er dan misschien iets mee doen. Had gewoon normaal afgerekend dan zat je nu niet zo in de stress.



Was je het echt vergeten? Kan ik me namelijk niet zo goed voorstellen bij 3 artikelen. Dat vergeet je toch niet.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet per ongeluk, alsof je niet voelt dat er 2 flessen wijn in je tas zitten...



Tja behoorlijk dom van je, afwachten wat de consequentie zal zijn.

Was dit de eerste keer dat je wat gestolen hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op zaterdag 27 september 2014 11:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="deksels in "help ik ben betrapt op winkeldiefstal!"" class="messagelink">deksels schreef op 27 september 2014 @ 11:20</a>:</b>

Dit zouden meer mensen kunnen overkomen, maar slim is het niet.

</div></blockquote>Kunnen overkomen? Nah, ik stop niet per ongeluk spullen in mijn tas hoor. Ja kan. Mij is het ook wel eens overkomen zonder 'betrapt' te zijn en ben direct teruggegaan om alsnog te betalen.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Baal je dat je gejat hebt of baal je dat je betrapt bent?
Alle reacties Link kopieren
Meteen je leidinggevende inschakelen, als het kan nu nog en anders meteen als je hem of haar ziet.



Ik heb ook een keer zoiets gehad. Ik was het écht vergeten en gelukkig geloofde de winkelbediende mij want het ging om een heel klein bedrag en de rest had ik wel gewoon afgerekend en dat artikel dat ik vergeten was lag bovenop de buggy op een zak.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou maandag toch meteen met je leidinggevende gaan praten.



Hoe kon die medewerkster weten dat jij wijn in je tas had?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bewust stelen en dan ook nog van je eigen baas omdat je haast had en de rij te lang was? Zacht gezegd: heel onhandig.



Als je mijn werkneemster zou zijn, dan zou ik van je verwachten dat je zelf contact met me opneemt en vertelt wat er gebeurt is. De waarheid graag!

Daarna zou ik je in ieder geval meer in de gaten houden. Dus aan jou om het vertrouwen weer te herwinnen. Als je een tijdelijk contract hebt, dan is de kans aanwezig dat deze niet verlengd wordt.



Als je niet zelf naar mij toe zou komen, dan had je in ieder geval een groot probleem met mij als werkgever.
Alle reacties Link kopieren
Dames, lees de titel. Ze is betrapt bij winkeldiefstal. De titel luidt niet: per ongeluk vergeten af te rekenen.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
quote:deksels schreef op zaterdag 27 september 2014 11:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Star in "help ik ben betrapt op winkeldiefstal!"" class="messagelink">Star schreef op zaterdag 27 september 2014 11:21</a></b> <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="<a href="deksels in "help ik ben betrapt op winkeldiefstal!"" class="link">deksels in "help ik ben betrapt op winkeldiefstal!"</a>" class="messagelink">deksels schreef op 27 september 2014 @ 11:20</a>:</b>

Dit zouden meer mensen kunnen overkomen, maar slim is het niet.

</div></blockquote>Kunnen overkomen? Nah, ik stop niet per ongeluk spullen in mijn tas hoor. </div></blockquote>Ja kan. Mij is het ook wel eens overkomen zonder 'betrapt' te zijn en ben direct teruggegaan om alsnog te betalen. Alleen dat ging om artikel wat ik in mijn handen had terwijl ik andere artikelen aan het afrekenen was.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 27 september 2014 @ 11:23:

Waarom reken je dan ook nog af met je personeelspas?? Logisch toch dat ze er dan misschien iets mee doen. Had gewoon normaal afgerekend dan zat je nu niet zo in de stress.

Nou inderdaad! Beetje dom ook nog eens.
quote:deksels schreef op 27 september 2014 @ 11:23:

[...]





Ja kan. Mij is het ook wel eens overkomen zonder 'betrapt' te zijn en ben direct teruggegaan om alsnog te betalen.Je ziet toch wat ze schrijft? Tot twee keer toe kan je eruit opmaken dat ze het bewust heeft gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven