Leuke vriendinnen gezocht Rotterdam

26-09-2014 23:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai ik ben Sandra en ik ben 37 en ik woon hartje centrum Rotterdam. Ik ben op zoek naar leuke meiden om gezellige dingen mee te doen. Mijn vriendinnen hebben door relaties niet zo veel tijd meer. En aangezien ik nog geen zin heb om achter de geraniums te gaan zitten ben ik op zoek naar leuke meiden om leuke dingen mee te doen. Leeftijd speelt geen rol.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sandra,



Je oproep is herkenbaar. Het lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen, ben 32 jr en woon in Vlaardingen. Mijn mailadres is: cosmopolitan_1981@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sandra,



Same story here

Ik ben 35 en woon ook in Rotterdam, op 10 min. fietsen van het centrum. Zullen we een keer afspreken voor een drankje en kijken of het klikt?



Ik stuur je wel een privé-bericht met mijn e-mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sandra,



Ik ben 32jaar en woon in Rotterdam. Ik ben ook op zoek naar andere dames om leuke dingen te ondernemen. Misschien binnenkort afspreken met een groep dames om een drankje te doen?



Ik zal een priveberichtje sturen met email adres.



Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten, mijn mail adres is appelmoesje81@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
lijkt mij ook leuk om jullie te leren kennen, ben zelf 23 en woon in schiedam en zit met hetzelfde probleem, jullie mogen me mailen !



samantha-rijsdijk@live.nl



Groetjes !

Samantha
Alle reacties Link kopieren
Kan ik me ook aansluiten? Ben 32 jaar en woon in Vlaardingen. Door scheiding en omdat ik zelf niet hier vandaan kom heb ik weinig contacten hier en zou het leuk vinden gezellige dingen te ondernemen met andere meiden!



Mailen jullie me?



dollemars@gmail.com



Groetjes Marscha
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben ook op zoek naar vriendinnen om eens een kroegje mee te pakken, bioscoopje of shoppen,uit eten en verder hou ik ook wel van uitgaan en dansen. Lijkt me leuk om aan te sluiten.



email is zangeresje4@gmail.com



ik zal ook een prive bericht sturen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven