Vriendinnen/Contact Enschede

27-09-2014 17:10 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Een beetje gek zo op deze manier, maar wie weet! De laatste tijd mis ik contacten om leuke dingen mee te doen, gezellig te kletsen, of een goed gesprek te voeren. Mijn vriendinnen zijn allemaal ergens anders gaan studeren, en bouwen daar hun eigen nieuwe leven op. Logisch, maar wel erg jammer natuurlijk.

Gelukkig heb ik mijn lieve vriend en mijn hond, maar dat is toch niet hetzelfde als vriendinnen.

Lijkt het je leuk om gezellig samen thee te leuten, naar de stad te gaan, met de hond te wandelen, een filmpje te pakken, creatief bezig te zijn, of noem maar iets anders! Ik ben niet echt een uitgaanstype.

Stuur maar een berichtje, dan kunnen we eens chatten of appen om elkaar beter te leren kennen. Ik ben trouwens 19, maar voel me wel vaak ouder dan leeftijdsgenoten, dat hoor ik ook vaak van anderen.

Groetjes, Willemien
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Heyy..



Ik ben ook altijd in voor iets leuks..

Misschien leuk om eens contact te hebben??

Ik ben trouwens 25 en woon in Enschede ook niet echt het uitgaanstype dus dat komt al overeen:)

Je kunt altijd mailen naar lisannesmit@live.nl



Groetjes lisanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik woon hier net in Enschede en zoek ook leuke mensen om contact mee te hebben en leuke dingen mee te doen. Mijn naam is Samantha en ik ben 22 jaar. Ik hou van koken en bakken. Ik probeer 3x per week te sporten. Ga altijd graag naar de film, terrasje pakken, of gewoon lekker thuis zitten kletsen met een pot thee. Ik ben voor heel veel dingen in!



Laat het mij weten als je geintresseert bent. s.ammgodwin@live.nl



Groetjes!
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



Ik ben altijd in voor nieuwe contacten!

Ik ben Yvonne, 25 jaar oud en woon in Hengelo. Ik zou graag nieuwe mensen willen leren hebben uit de omgeving Hengelo.



Ik vind het leuk om naar de bios te gaan, uit eten, koken en bakken (nu ik op mezelf woon begin ik het steeds leuker te vinden), ergens wat drinken. of gezellig op de bank kletsen! Tv kijken! Thee drinken.. Haha!



Mijn mail is Yviii.1989@gmail.com.

Groetjes!!!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven