Welke aankoop t.w.v. 50 euro voor baby?

28-09-2014 14:24 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwanger van de eerste en onverwachts een leuk bedrag à 50 euro kado gekregen om wat van te kopen voor de baby.



Alle basics zijn al in huis of besteld, dus wat is nu een leuke/handige/waardevolle aankoop om dit bedrag aan te besteden? Opmaken aan kleine aankopen vind ik eigenlijk zonde, zou hel. erg leuk vinden om bij de aankoop in kwestie nog eens terug te denken aan de gevers ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:SillySill schreef op 28 september 2014 @ 16:26:

Een echt mooi speeldoosje. Die van mijn kinderen zette ik iedere avond aan voor het slapen gaan en is nog steeds hét melodietje wat mij doet smelten.Helemaal eens. Mijn speeldoosje van vroeger ligt te wachten tot wij het zelf weer kunnen gebruiken.
Ik zou ook voor draagdoek of draagzak gaan. Anders lekkere slaapzakken in wat grotere maat. Leuk jasje/vest voor buiten in grotere maat (74 of groter). Fietsstoeltje. Leuk bordje/beker/bestek set. Inbakerdoek. Mooie must have prentenboeken (zoals Rupsje nooit genoeg, de grote dikke versie van De gele ballon, Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft, Beestenboek of Bijna alles).
De 'look & light' is hier een enorme hit. Spiegel voor boven aankleedkussen en nachtlampje in 1.
Mijn kinderen wilden allebei niet in een draagdoek of -zak, dus dat zou ik nooit iemand aanraden. Het speeldoosje vind ik wel een heel leuk idee! Of een activity speelkleed, voor over een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren
Of een mooi schilderij/ spiegel met mooie lijst voor op de kinderkamer.
Alle reacties Link kopieren
Het is al heel wat jaren terug maar wat heb ik een plezier gehad van het wipstoeltje en de draagzak. Met name dat wipstoeltje ging overal mee naar toe. Zo konden ze altijd bij mij in de buurt zijn ook als ik bezig was en als we op bezoek gingen deden ze er zelfs hun dutjes in. Daarnaast deed hij dienst als kinderstoeltje als er niets aanwezig was. Ik had er wel een die in meerdere standen kon. Van vrijwel plat tot in echte zitstand. En hij had ook een veiligheidstuigje. Ideaal en jaren plezier van gehad.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Of je laat van het geld een zwangerschapsfotoshoot of newbornfotoshoot doen
Alle reacties Link kopieren
Cloud B konijn of beer oid met hartslag licht en muziekje

of ik had een muziek mobiel met lamp en aapjes jungle ding die is nog steeds in gebruik zoon is 2,,5 aapjes konden eraf nu soort radio met lamp. die was overigens 70/80 euro maar geld meer dan waar geweest.
Alle reacties Link kopieren






Dan hoef je zon mobiel ook niet steeds op de winden batterijen gaan enorm lang mee
Alle reacties Link kopieren
Lamp, speelgoedkist en eerste echte schoenen (staan al leuk op een plankje op de kamer) vind ik de leukste suggesties.
Alle reacties Link kopieren
Een koeka kinderwagenzak. Hebben wij gebruikt in de maxi cosi, kinderwagen, kinderstoel én als lekker "bedje" als we op visite gingen. Hij is zo lekker zacht!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al een draagdoek?

Wat vond ik het natuurlijk om mijn baby na 9 mnd in me op me te dragen.

Vooraf twijfelde ik.

Tevens zijn draagdoeken, geweven, behoorlijk waardevast en als het niet bevalt kun je deze weer makkelijk verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven