Moeilijk lkaarkomen bij penetratie

27-09-2014 21:07 15 berichten
Ik ben een man van 52 en heb een probleem met klaarkomen bij penetratie.

Ik heb een geweldig seksleven maar erger mij er aan dat ik zeer moeilijk klaarkom bij het neuken. Al jaren dat het moeilijker gaat, maar heb dat nooit als een belemming ervaren.

Ik ben een pleaser en vind het heerlijk om een vrouw langdurig te verwennen. Pas als zij meerdere keren klaargekomen is wil ik zelf ook klaarkomen maar dan lukt het mij niet meer tijdens de penetratie.

Voel wel dat ik er vaak tegenaan zit maar dan de laatste stoten lukt net niet.

Ik word dan oraal verwend en met de hand en heb zo mijn voorkeuren waar mijn partner rekening mee houdt. Ik kom absoluut niets te kort.

Zowel voor mijn partner en voor mij zelf is het toch wel een klein probleem.

Weet wel dat er meer mannen zijn die er last van hebben of gehad.

Voor de lol schrijf ik dit niet dus graag serieuze reacties.
Je bent het nu zo gewend dus blijf je hangen in dit patroon. Misschien moet je niet meer je orgasme uitstellen maar gewoon gaan met de banaan en miss later nog een keer ipv één lange sessie.
Alle reacties Link kopieren
Laat het eens een keer helemaal om jou draaien, ipv je partner te pleasen, wellicht lukt het dan wel?
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je er te veel mee bezig en ligt er te veel druk op je. Probeer het eens los te laten en er niet mee bezig te zijn. Geniet gewoon van het lekkere gevoel en laat het idee dat je per se op die manier moet klaarkomen los.



Misschien gaat het dan vanzelf allemaal weer.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet proberen om er vol voor te gaan, ook al duurt het dan (vele malen) korter? Een vluggertje oid. Vinden vrouwen ook heus lekker en geil.
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind je meer druk op je penis wat lekkerder zo op het laatst .

Kun je niet je vingers in een o vorm houden voor de vagina zodat je een soort mix creeert van met de hand doen en in de vagina zijn ?(ik hoop dat ik duidelijk ben ).

Door je eigen hand heen neuken tot in de vagina en terug halen en opnieuw doen ?Snappie ???

Desnoods met wat glijmiddel...lekker om eens uit te proberen in ieder geval..

(offe...wil je gewoon een beetje pijn gedaan worden even flink in je tepel geknepen worden bijvoorbeeld ??).
@roodkapjeendewolf en @bestpittig daar zit wel wat in als ik goed geil ben en ik begin met neuken dan gaat het iets beter.

Voor een groot deel zit het tussen mijn oren wat het steeds moeilijker maakt, maar krijg het er maar eens uit dat ik makkelijk gezegd dan gedaan.

@goededag, ik snap zeker wat je bedoeld en dat heb ik ook al geprobeerd. Wij doen ook standjes waarbij de vagina meer druk geeft en dan gaat het ook net iets beter maar helaas kom ik dan ook net die paar stoten te kort.
Pfff, pas als zij meerdere keren is klaargekomen wil jij pas klaarkomen? Altijd.



Waarom niet wat meer afwisseling toch proberen er in te krijgen?



Kan je na klaarkomen je partner niet meer verwennen dan?



Waarom niet eens kort het heetst van de strijd opvoeren in het begin als zij dat ook wil?



En waarom wordt dat nu wel een probleem (voor haar / voor jou)?
@paekzwart, ja ik verwen haar ook als ik ben klaargekomen

Ik geniet er zelf van als zij geniet. Het is zeker een optie om er wat meer afwisseling in te brengen. Dat gaan wij zeker proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde als wat jij schrijft de laatste tijd. Erectie geen probleem, ben ook geil, maar klaarkomen bij het neuken wil niet zo lukken. In mijn geval vanwege stress, neem ik aan, deze herfst is het nogal hectisch. Volgens mij helpt het om er niet teveel druk op te leggen. Ga doen wat op dat moment lekker voelt, doe niet telkens hetzelfde en als het niet lukt, laat het pijpen/aftrekken dan ook even zitten. Ga later weer eens vrijen en dan lukt het vanzelf wel een keertje.

Dat is tenminste wat ik probeer.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Stress is herkenbaar en dat zal zeker meespelen maar ook als ik geen stress heb wil het moeilijk lukken. Ben zo geil als boter als ik het zo mag noemen en als ik met mijn vriendin vrij sluit ik mij overal voor af. Ben alleen met de vrijpartij bezig.

Niet gepijpt worden of het oude vertroude handwerk achter wegen laten lijkt mij ook niet de oplossing, ik vind klaarkomen toch wel lekker. Natuurlijk geen 4 keer per dag maar dat lukt zo wie zo niet meer op mijn leeftijd :-) vind het absoluut geen must om in de vrijpartij ook klaar te komen maar om nu geheel onthouder te worden doet volgens mij ook niet goed.

Merk wel dat het de mate van geil zijn invloed heeft, hoe geiler hoe makkelijker het gaat. De spontaniteit om te vrijen heeft ook invloed heb ik gemerkt. Ik voel ook gewoon dat ik er net tegenaan zit maar dan net die laatste stoten lukt mij niet.

Ik ga maar eens wat meer aan mijn conditie doen en wat meer variatie in het vrijen brengen, eerst neuken en dan mijn partner verwennen. Meer aandacht besteden aan het voorspel en knuffelen vooraf voor het daadwerkelijke pleasen van mijn partner begint. Het is een spel van ons beide waar wij weer even aandacht aan moeten besteden.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij op gegeven moment vrij normaal, de druk van een vagina zal altijd minder zijn, ik maak een vrijpartij eigenlijk altijd oraal af.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zij te nat voor je. Of misschien ben je gewend om stevig te masturberen. Die strakke druk zal je dan missen bij haar. Wel vervelend voor jou.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Heb het wel vaker gelezen dat mannen een bepaalde druk missen die een vagina niet kan bieden. Weet niet goed wat je eraan kan doen. Wat ik weer wel heb gelezen is dat je als man iig moet zorgen dat je niet te verwend wordt qua druk. Dus als stevig masturberen wel de truc doet, raakt je penis te gewend aan die strakheid van je handen.



Verder kan ik maar 1 ding adviseren en dat is dat je een beetje egoistischer wordt in bed. Meer voor je eigen plezier gaan. Mijn vriend had in het begin van onze relatie ook moeite om klaar te komen. Omdat hij enerzijds in zijn hoofd had zitten dat het onrespectvol was en anderzijds dat je een vrouw eerst moest verwennen en het accent bij de vrouw moest liggen. Maar hij vergat zichzelf daarbij. En zo werkt vrijen niet. Klaarkomen is een bepaalde egoistische daad (tenzij je heel Zen aan het vrijen bent) die je jezelf moet toestaan. Je sluit je ogen en bent even helemaal alleen met je eigen genot.
Bedankt voor alle tips hier daar kan ik zeker wel wat mee.

Het zal wel een combinatie van verschillende factoren zijn.

Ik zal meer aan mij zelf moeten denken.

Ja ze is erg nat maar dat wind mij jiust op. De druk in de vagina is dan wel minder. Wij hebben ondertussen wel een standje gevonden waarbij ze haar benen dichter bijelkaar houd en dat scheelt wel,

Het is niet alleen vervelend voor mij maar ook voor haar.

Het is iets waar wij samen een oplossing voor moeten vinden.

Sex is een spel van ons samen en hopelijk komt het weer goed.

Het staat onze relatie niet in de weg dat zeker niet maar het zal wel lekker zijn als het klaarkomen tijdens de penetratie ook weer lukt.

De tips van jullie helpen hier zeker bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven