Niet in slaap kunnen vallen na de seks....

24-09-2014 09:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja.....dát dus! Heel erg vervelend want ik ben echt totaal geen ochtend sexer maar nu komt het er dus op neer dat ik iedere keer na de seks steevast 2 uur lang met open ogen naar het plafond lig te staren voordat ik eindelijk de slaap kan vatten. Ik krijg er gewoon een enorme energie boost van lijkt het wel!! Orgasme of geen orgasme, dat maakt geen verschil.



Zijn er vrouwen die dit ook herkennen? Als ik de verhalen lees valt het merendeel van de vrouwen toch echt als een blok in slaap na de seks. Ben ik gewoon weer een uitzondering? Of niet! Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Geen seks meer vlak voor je gaat slapen, maar op een ander moment op de dag?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
2 uur eerder sex?
Dat heb ik ook. Heel irritant, vooral omdat man meteen als een blok in slaap valt. Ik doe nu alleen nog aan ochtendseks, kan ik daarna gewoon meteen douchen en aan de dag beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat proberen we ook wel te doen maar in de praktijk blijkt dat een beetje lastig. Allebei toch een druk leven en op de een of andere manier ontstaat de zin pas ook echt als we s'avonds samen relaxed in bed liggen ofzo en dan is het al gauw weer 23.00u. In de weekenden gaat het beter maar door de week wil je ook weleens wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo graag willen dat ik s'ochtends zin had! Dat was wel de ideale oplossing geweest. Maar ook daarvoor geldt: In de weekenden geen probleem maar doordeweeks lukt het me niet. Als die wekker om 6.45u gaat ben ik nog zo zwaar in coma dat ik nog even niet aan dat soort activiteiten moet denken.



En ja...ook mijn vent valt meteen als een blok in slaap. Hij vindt het dan wel heel vervelend voor mij.
Ja herkenbaar. Ik krijg ook altijd energie van. Het zijn volgens mij juist de mannen die als een blok in slaap vallen.
Ik val juist in slaap. Niets zo lekker als na sex in elkaar verstrengelt in slaap vallen!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook. Vooral 's avonds zin, maar erna klaarwakker...

Vervelend, soms pas ik gewoon omdat ik weet dat ik de volgende ochtend vroeg op moet.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben dus in ieder geval niet de enige die er last van heeft zo te horen....toch fijn om te weten.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Doodmoe naar boven. En na de seks klaarwakker. Omdat ik ook altijd nog naar het toilet moet daarna kickt de slaap niet gelijk in.

Man is direct vertrokken



We gaan soms wat eerder naar boven. Of voordat we naar boven gaan. Of stappen samen eerst nog even in de douche.

Om 6.00 is er geen haar op m'n hoofd die naar seks staat.
Alle reacties Link kopieren
Als ik doodmoe ben, dan wil ik slapen, geen akrobatiek.

Seks voor het slapen gaan doe ik heus een enkele keer wel als het toevallig zo loopt, maar in zijn algemeenheid vind ik het een gruwel. Ik beseks mijn vriendin veel liever als ik me actief voel, wordt de seks ook veel beter van. De dag en de avond zijn voor activiteiten, maar bedtijd is echt voor slapen wat mij betreft
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik ook; lag man heerlijk te snurken en ik klaarwakker. Vond het op een gegeven moment zó vervelend dat ik geen seks meer wilde 's avonds.



Tegenwoordig val ik soms ook heerlijk in slaap na de seks. Het verschil? Dat ik er écht zin in heb, en ook echt bevredigd ben 'als we klaar zijn'. Ik lag eerder dus wakker omdat het mij nog niet alles gebracht had wat ik nodig had om volledig te kunnen ontspannen. En dat zit 'm niet in wel of niet een orgasme krijgen, ook met orgasme is het soms gewoon niet af.

Mijn tip? Doe niet ff gauw een vluggertje voor het slapen, maar neem de tijd om het uitgebreid te doen. Slaap ik in elk geval een stuk lekkerder van...
Genetisch zo bepaald he.. Maar ik herken het ook. Ga tegenwoordig maar wat lezen ofzo, dan val ik sneller in slaap.
Alle reacties Link kopieren
Herkennen wij allebei niet, we vinden het heerlijk om na een vrijpartij, allebei klaargekomen, in elkaars armen in slaap te vallen. En dat gaat meestal snel. Probleem is dan wel dat je een paar uur later met slapende armen wakker wordt omdraaien en verder maffen.
Alle reacties Link kopieren
Oké dus het is genetisch ook nog eens zo bepaald. Dat wist ik dan weer niet! Weer wat geleerd. Ik ga de volgende keer ook maar eens een boek lezen. Gefrustreert wakker liggen en wachten tot ik in slaap val werkt toch alleen maar averechts.



Tja...en wat de zin betreft....de ene keer heb ik wel wat meer zin dan de andere keer natuurlijk(ook afhankelijk van mijn cyclus) maar een vluggertje is het eigenlijk nooit en bevredigd ben ik ook altijd wel dus daar ligt het denk ik niet aan.



Ik ga nadien ook altijd de badkamer/toilet in(om blaasontsteking te voorkomen) dus misschien dat het daar ook wel mee te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, tegenwoordig seksen we vroeg op de avond zodat ik niet de halve nacht wakker lig
Think positive
Herkenbaar!



Ik pak vaak een boek en val dan vanzelf na 10 minuten alsnog in slaap
Alle reacties Link kopieren
Zelfde als wat al wordt gezegd, gewoon op een ander moment van bil gaan!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, ik ben erg blij dat er meer vrouwen zijn die dit herkennen. Beste oplossing lijkt me toch om veel eerder naar bed te gaan. Zal even wennen zijn maar is wel beter dan 23.00u naar bed en vervolgens de halve nacht wakker te moeten liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier hetzelfde. Vervelende is dat mijn ONS dan meestal wel snel in slaap valt. Ik probeer het op te lossen met een paar witte wijntjes. Dat werkt soms, maar helaas ook niet altijd.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Op zich wel positief dat de seks je energie geeft. Maar toch wat vervelend als je daardoor 'nutteloos' wakker ligt, met een slapende lover naast je...



Lekkere seks geeft me meestal zin in meer en vrijen we toch heerlijk 3 rondes... In die zin herken ik je wel. Seks moet me afmatten, fysiek bijna uitputten en spermareserves leeghalen, haar laten zweten, kreunen en komen... Dan pas val ik met een hemels gevoel in slaap.



Een orgasme stelt endorfines vrij, die je gelukkig en loom maken, in een roes brengen. Denk dat je in zekere mate kan vergelijken met alcohol: sommigen worden er actiever door, vrijer, anderen meer moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven