Stiekeme relatie met man 44 jaar

29-09-2014 20:36 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,



Ik heb er een hele tijd over na gedacht om dit te plaatsen op een forum. Ik heb de beslissing gemaakt om dit wel te doen, omdat ik echt geen raad weet en in een rot situatie zit.



Ik ben zelf 20 jaar en ik heb een relatie met een man van 44 jaar oud. Volgend jaar maart zijn we alweer 2 jaar samen. Een hele tijd is dit stiekem gegaan, want mijn ouders mochten van niks weten. Uiteindelijk heb ik ze dit verteld en ze vonden het erg dat ik dit stiekem deed. Ze waren het er niet mee eens, omdat deze man in mijn woonplaats de naam heeft van een alcoholist en vrouwen verslinder. Hij drinkt regelmatig veel en heeft een goede dronk, altijd happy en een echte levensgenieter. Hij heeft echt héél veel relaties gehad (stuk of 12) die nooit langer dan 2 jaar hebben geduurd. Ik weet dat er heel veel redenen zijn dat ik hiermee zou moeten stoppen. Maar ik kan volgens mij niet meer zonder hem. Dat vind ik echt vreselijk. 2 jaar lang denk ik heel de dag door aan deze man. Ik weet dat een toekomst samen bijna onmogelijk is, maar ik houd zoveel van hem en hij van mij. Toch blijf ik altijd twijfelen of hij ook vreemd zou gaan. Omdat hij vrouwen vroeger niet trouw kon blijven en dat heeft hij ook toegegeven.



Mijn ouders denken dat de relatie over is, anders wilde mijn vader mijn studie niet betalen. Vervolgens ben ik weer in het zelfde patroon gekomen en omdat ik niet zonder hem kan, lieg ik weer tegen ze.



Ik hoop dat jullie tips voor me hebben, of dat iemand misschien in dezelfde situatie heeft gezeten. Want aan deze ellende lijkt geen einde te komen. Ik ben ook nog eens flink aangekomen en snoep heel veel door de stress, wat ook niet goed is voor de lijn.
Stop met liegen en neem de verantwoording voor je eigen keuzes, als je echt zo'n flinke meid bent dan kom je gewoon er voor uit tegenover je ouders.



Eerlijk gezegd denk ik dat je gewoon met hem moet stoppen. Je vergooit je toekomst met een 44 jarige alcoholist van wie je niet eens weet of ie je wel trouw is. Er zijn echt heel veel leukere mannen. Maar dat kan ik wel zeggen maar dan klink ik net als je ouders. Dus kom er gewoon zelf achter. Maar stop met liegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2014 @ 20:38:

Begin maar eens met een baantje te zoeken om je zelf te kunnen onderhouden en je studie te kunnen betalen.

Eens.



Slotje op het topic wat mij betreft. Heel veel zinniger gaan de adviezen niet worden denk ik.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Oeps dubbel..
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 29 september 2014 @ 20:58:

Ik denk dat hij gewoon nog nooit de goede vrouw is tegengekomen, maar nu hij jou heeft, is alles anders. Door jouw liefde gaat hij van de drank af en taalt hij niet meer naar andere vrouwen. En als ze zien wat voor goede man het is, trekken je ouders vanzelf bij. Je vader heeft dan spijt en om het goed te maken, biedt hij aan jullie bruiloft te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kun je wel zonder hem, je leefde voor hem toch ook? Niet willen is het en dat is prima. Ik schat de kans groot in dat de relatie niet beklijft, of hij gaat vreemd, of jij ontgroeit hem en de relatie. Dus komt wel goed. Mocht je actief iets willen doen, richt je dan op jezelf en je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi, 1 uur geleden

En ga dan jezelf eens heel goed inprenten dat er geen man op deze aardkloot rondloopt waar je niet zonder kunt.



Het is allemaal lekker romantisch en dramatisch hoor, zo'n semi-geheime relatie met een spannende, oudere man. Maar we leven niet in een soapserie, dus ga gewoon iets maken van jezelf en je leven, zonder zo te zwelgen in de illusie dat je niet zonder hem kunt. Want dat is onzin.+ 1
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Stop met deze 'relatie'. Natuurlijk kan je zonder hem.

Stop met liegen.

Stop met snoepen.

Stop met roken.



Ga aan de slag met je studie.

Dat is namelijk investeren in je toekomst.



Het volgende topic op dit forum is van een man van 20 jaar, die zich afvraagt waarom zijn vrouwelijke studiegenoten op foute kerels vallen.
Alle reacties Link kopieren
Door de gedachte dat ik niet zonder hem kon en dat hij toch mijn alles was, ben ik rond jouw leeftijd ook veel te lang in een foute relatie gebleven. Ik heb ervan geleerd. Weet niet eens of ik het anders zou doen, mocht ik het over kunnen doen. Ik kwam er wel verrassend snel achter, dat het leven zonder hem veel leuker was. Maarja, daarvoor moet je wel eerst een einde aan je relatie maken.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Droog op, ga op kamers en duik het studentenleven in. Je kan jezelf eventueel voorhouden dat jullie elkaar immers in het weekend nog zien dan, maar geef het een paar maanden en je hebt geen idee meer wat je ooit in die 44 jarige alcoholische adonis gezien hebt.
Er is verder nog niemand die het lullig vindt dat ouders de geldkraan dichtdraaien als dochterlief zich niet aan hun voorwaarden houdt? Hebben mijn ouders destijds ook gedaan, met de beste bedoelingen waarschijnlijk, maar het heeft er toe geleid dat ik niet wist hoe snel ik het huis uit kon komen. (Het een leidde tot het ander overigens, als ik het huis uit zou gaan zouden ze niets meer betalen, plus dat ik een door hen goedgekeurde studie moest doen).

Als TO denkt dat ze gelukkig gaat blijven met deze man moet ze daar gewoon voor gaan. Ik vermoed dat het echt geen vijf jaar meer gaat duren (mannen van 50 zijn echt oud, en zeker als ze drinken), dus blijf ook zeker aan je eigen leven bouwen. Zorg dat je niet afhankelijk van die man wordt. En ik hoop dat je ouders bijdraaien en hun kind gewoon haar eigen fouten laten maken.
Vooral niet zo heel effectief denk ik. Mijn ouders probeerden vroeger ook tussen mijn relatie te komen, met als gevolg dat ik maanden niet bij ze ben geweest. Ik laat me niet dwingen. Volgens mij werkt zo;n maatregel vooral averechts. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat haar ouders deze relatie niet zo zien zitten net zoals ik me nu ook voor kan stellen dat mijn ouders mijn relatie van destijds niet zo zagen zitten. Maar daar moet je meestal toch zelf achter komen voor je het gelooft.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 29 september 2014 @ 20:40:

Het probleem is dus dat ik geen geld heb voor mijn studie. Ben er inmiddels al aan begonnen. En kan dit niet combineren met een bijbaan. Jij vindt dus dat ik onafhankelijk moet zijn van mijn ouders als ik voor hem kies?

[...]





Heb jij je huiswerk niet gedaan ofzo?

Dan weet je dat je best kan studeren, 100.000 voor jou.

Mijn dochter van 24 studeert fulltime, met stufie en een paar uur werken, dus kan best.

Je moet sowieso afhankelijk worden.

Maar je maakt jezelf afhankelijk van een alcoholist.



Hoe zie jij je toekomst met deze man?

Trouwen? Kinderen?

Och arme..
Alle reacties Link kopieren
Zorg in ieder geval dat jij jouw studie haalt.

Dan heeft je vader nog een beetje plezier van zijn geld, en jij ook.



Dat je tegen je ouders liegt, vergeven ze wel als jij jouw diploma hebt.



Dat liefdesverdriet (want hij zal een keer vreemd gaan) , daar kom je wel overheen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:jilzz schreef op 29 september 2014 @ 23:05:

[...]





Heb jij je huiswerk niet gedaan ofzo?

Dan weet je dat je best kan studeren, 100.000 voor jou.

Mijn dochter van 24 studeert fulltime, met stufie en een paar uur werken, dus kan best.

Je moet sowieso afhankelijk worden.

Maar je maakt jezelf afhankelijk van een alcoholist.



Hoe zie jij je toekomst met deze man?

Trouwen? Kinderen?

Och arme..

Niet elke student heeft tijd voor een bijbaan.

Sommige studies schijnen meer tijd te kosten dan andere (hoor ik van mensen die 2 propedeuses hebben).



En sommige mensen hebben nou eenmaal meer tijd nodig om iets te leren.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je zo leuk aan hem? (Serieuze vraag) waarom is hij de ideale man voor jou wat jou doet besluiten te liegen tegen je eigen ouders die het beste met je voor hebben! Wat heeft hij wat een jongen van jouw leeftijdscategorie niet heeft?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Hij is 44, alcoholist, 'vrouwenverslinder', gaat vreemd én moet geheim blijven voor je ouders.



Leuke relatie. Succes ermee (voor zolang het duurt, want zijn uiterste 'houdbaarheidsdatum' qua relatie was 2 jaar toch?)
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 29 september 2014 @ 21:37:

Heel veel mannen krijgen rond deze leeftijd een hartaanval.Ja hoor elle, echt heel veel. Ze vallen bij bosjes dood neer...
Toch moet je het gewoon ervaren. Als ik terugkijk op de afgelopen twintig jaar zijn de mannen die mijn ouders gelijk leuk vonden het meest betrouwbaar gebleken. Die anderen waren geen vreemdgangers, want die vliegen er bij mij uit, maar wel zeer egocentrische dominante mannen die niet altijd goed voor me waren. Tja, en de ideale schoonzonen waren de softies waar ik op uitgekeken raakte en waar ik helemaal iebel van werd.

Ik zit nu even zonder, maar als ik ooit weer een man wil, ga ik hem laten keuren door mijn ouders. Dan maar wat minder spanning
als jij weet dat je huidige neukert een party animal is, weet je ook dat hij nooit een blijvertje zal zijn.

zeker niet als hij komt met zo'n geschiedenis als dat van hem.



wat ik vreselijk vind om te lezen is dat je bijt in de hand die je te eten geeft. en daar bedoel ik je ouders mee die betalen voor je toekomst.



dat is een absolute not done voor mij. Ik snap je ouders heel goed... zij liggen misschien krom hiervoor terwijl jij ligt te feesten met een gast waar je uberhaupt geen toekomst mee kan hebben.

is het niet door zijn levensstijl, dan is het wel door het leeftijdsverschil.



je bent nog jong dus ik snap jou ook wel. maar eerlijk gezegd... je komt nu op een leeftijd dat je de gevolgen van je acties moet kunnen overzien.



kies je voor een toekomst met je feestbeest? dan kies je voor vervreemding en mogelijke ruzie met je ouders, een lamlendig leven met een kerel die ergens anders aan het feesten is... en misschien wel een paar koters om voor te zorgen... weg zijn je dromen en je kunt alleen nog nadenken over waar het fout is gegaan.



of kies je voor een toekomst waarin je gestudeerd hebt, je eigen geld verdient, het respect van je ouders hebt behouden en met een kerel van je eigen klasse je leven deelt?



ik bedoel maar..... neem je de rode of de blauwe pil Alice?



het is aan jou maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat je de goede keuze maakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nou bewijzen, TO? Dat je het langer kan volhouden dan je twaalf voorgangsters? Zij hebben hem dan nog in zijn 'beste' jaren gehad. Vanaf nu zal de aftakeling veel rapper gaan. Veel plezier ermee.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ook gezellig zo'n 44-jarige alcoholist mee, als je gaat stappen met je vriendengroepje?

Wat vinden je vriendinnen van je 'sorry excuse for a relatie'?

Je bent 20, je bent nog een kind!

Geef jezelf een enorme schop onder je hol en ga wat maken van je leven!

Maak een plan van aanpak.

En dat plan begint met het beëindigen van dit sneu-neuken met die voor jou veel te oude lapzwans.

Je hebt 18 jaar zonder hem geleefd, dus dat geneuzel dat je niet zonder hem kunt, slaat als een tang op een varken. Denk daar maar eens over na.
Zo dan 44 jaar,alcoholist en vrouwenverslinder.

Nou nou die moet wel of heel veel geld hebben of een gouden pik met een diamantje op zijn eikel.
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat dit hem gaat worden als ik het zo es allemaal lees. Eigenlijk weet je het zelf ook wel, dus eigenlijk heb ik niets toe te voegen aan de voorgaande reacties. Je komt er wel overheen, begin aan je eigen toekomst te bouwen, zonder deze droeftoeter.
Eens met allen, Quinty verwoordt het mooi, je bent nog een kind.

Ook al denk je dat je heel volwassen bent omdat je het doet met een wrak van 44, je liegt er op los en je verbergt dingen. Prima toch, aan het begin van je volwassen leven?



Zulke topics komen steeds vaker voorbij. Spoedcursus "hoe gaat ons land in de toekomst naar de kl*te?" Ze denken dat ze alles weten en alles goed doen.



TO, maak nog wat van je leven, het roer kan nu nog om! Verbreek je contacten met dat wrak, biecht je leugens op aan je ouders, ga uit huis. Stop met stiekem roken, zoek een bijbaan en stort je op je studie. Misschien wordt je dan nog wel een leuke meid . . . . . . . . . . . . . . .
quote:korenwolf schreef op 29 september 2014 @ 20:58:

Ik denk dat hij gewoon nog nooit de goede vrouw is tegengekomen, maar nu hij jou heeft, is alles anders. Door jouw liefde gaat hij van de drank af en taalt hij niet meer naar andere vrouwen. En als ze zien wat voor goede man het is, trekken je ouders vanzelf bij. Je vader heeft dan spijt en om het goed te maken, biedt hij aan jullie bruiloft te betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven