Medische molen rondom zwanger worden....

23-01-2014 14:32 792 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, naar aanleiding van een leeggelopen topic over PCOS, open ik dit topic.

Om al het lief en leed te delen rondom de medische molen van het zwanger worden.





Iedereen is welkom om mee te schrijven.



NaamLeeftijdLft partner# kindjeMM hoe/sindsbijzonderh.Naffie27331ejan'13okt'11 gestart kinderwens, cystesmater_matuta331ejan'14eind '11 gestart kinderwensGewoonDaantje26261ejan'14botafwijkingnootje3333esept'13PCOSbb1431321emei'13PCOS

sept'12 start kinderwensjoseee8429321edec'13jan'13 start kinderwensLoessie4426361ejan '14PCOSmisstinkerbell40partner2eokt '134x IUI, 1x IVF, zwanger puur natuurPetra2528291emaart '14PCOS



tabel kun je wijzigen met

naam: Medischemolen2014

wachtwoord: medischemolen2014.
anoniem_194195 wijzigde dit bericht op 23-06-2014 11:57
Reden: zwanger
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wauw Petra dubbel zoveel geluk! Wat heerlijk meid. Van harte gefeliciteerd.

En nu lekker genieten.



Het is een vruchtbare maand hier!!!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor alle meisjes die momenteel in de medische molen zitten. Ik hoop dat jullie wensen uit mogen komen.
Ik ben 't nog steeds :-)
Alle reacties Link kopieren
@petra: dubbel gefeliciteerd! Wat geweldig zeg!



@xstep: hoe voel je je?



@connie: welkom hier, spannende weken weer!



@loessie: wat naar dat je neus kapot is van binnen. Klinkt erg pijnlijk! Geen idee of dat verband heeft met je bmsv, hopelijk niet! Ik ben benieuwd naar je eerste echo! Vandaag toch?



Hier helaas niet meer aan testen toegekomen. Ik ben gisteren ongesteld geworden. In de loop van deze week mag ik dus weer met Clomid beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Bb wat een baaldag dan zeker gister. ..



Ik voel me wel goed maar ben toch bang dat er weer angstige weken volgen. Is er wel genoeg onderzoek gedaan naar de vorige mmiskramen. .. etc etc



Succes Loessie! Hopelijk is er al een mooie follikel zichtbaar!!
Alle reacties Link kopieren
@loessie succes met de echo

@connie welkom

@petra dubbel gefeliciteerd. Wat een opluchting dat je "schoon" bent en dan ook nog dit geweldige nieuws fijn voor je meis.

@bb14 wat balen weer! Had het weer zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn. Nu dus weer hoofd omhoog en op naar de volgende ronde. Dikke knuffel van mij.



@ hier groeit alles goed door. Ben nou 30 weken. Gaat op zich allemaal lekker. Krijg alleen steeds meer last van de darmhernia. Lig steeds meer op bed. Maar met ons.meisje gaat alles goed dus mag niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat de spotting nog niet is doorgezet, heb ik vanochtend een test gedaan: positief! Natuurlijk is het wel afwachten hoe het komt nu ik al bloed verloren ben, maar dit is binnen!



@xsteph: wat een spanning ook hè. Ik wou dat er een fast forward knop was naar een week of 12.



@nootje: wat naar dat je darmhernia steeds erger wordt. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Steph, Petra en Bb, wat een mooi nieuws voor jullie. Ik duim ontzettend hard dat er over 8 maanden 3 fantastische Babies het levenslicht zien!



Ik lees nog af en toe mee hoor! Verder ontzettend druk met werk, zijn in peuterpuberteit en zwanger zijn. Net de 20-wekenecho gehad en mijn 2e ventje groeit als kool.



Alle meiden: zet 'm op!!!
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaa bb wat gaaf!! Gefeliciteerd! Wat spannend! En dan nu 8 weken doorspoelen haha

Miss is de spotting nog wat van de innesteling? ! Is het donker bloed?



Miss tinkerbel al 20 weken. Wat is dat snel gegaan! Fijn dat alles goed was, gefeliciteerd! !!
Alle reacties Link kopieren
Wow, 20-weken alweer miss! Fijn dat alles goed is, gefeliciteerd!



@xsteph: het was idd heel donker, maar zo begint m'n menstruatie meestal ook. Tsja, ik kan niets anders doen dan afwachten. Pas met 6,5/7 weken is iets te zien op een echo, dus daar wachten we maar op. Heb jij al een afspraak gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik durf niet

Maar ik ga proberen te wachten met echo tot 9 weken! !

Wanneer is jou uitgerekende datum?

Ben zo blij voor je
Alle reacties Link kopieren
@bb14 wauw wat fijn. Gefeliciteerd het is je zo gegund.



@misstinkerbell wat fijn dat het goed gaat met je tweede ventje
Alle reacties Link kopieren
Haha, herkenbaar xsteph! Uitgerekende datum is 8 juni. We zitten echt vlak bij elkaar!



Thanks nootje!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik kan het nog steeds niet geloven! Gisteren toch maar een clearblue digital test gehaald (duur!) en die gaf aan Zwanger 2-3 weken (na bevruchting). En vandaag weer een goedkope test gedaan die nog in huis lag, dikke streep natuurlijk. Moet wel mijn best doen om het niet te verklappen



Het is inderdaad een vruchtbare tijd in dit topic! Ik hoop dat de dames hier die nog niet zwanger zijn, ook snel een positieve test in handen mogen hebben.
Wow... wat gebeurt hier allemaal??







Ik kan even niet op iedereen reageren met mijn telefoon maar dat ga ik snel doen achter de laptop. Wil jullie wel vast feliciteren.. super zeg!!



Even snel over de echo. Twee eitjes van tien.. nog niet veel over te zeggen dus maar wel baarmoederslijmvlies van 6,7. Vrijdag weer terug. Nu jullie toch allemaal zwanger zijn kunnen jullie mooi duimen voor mij



Tot snel en geniet!!
Alle reacties Link kopieren
@petra: wat heerlijk! Zo'n "zwanger" op een test zien lijkt me helemaal geweldig. Ik werk alleen met 'streepjes'. Misschien haal ik later nog wel een Clear Blue.



@loessie: mooi dat er 2 eitjes aan het groeien zijn. Die groeien vast uit tot mooie follikels. Bmsv is prima volgens mij. Heel veel succes en ik ga natuurlijk voor je duimen!
@Petra25 Nu even persoonlijk, gefeliciteerd!!! Wat een super goed nieuws zeg.



@bb Ooow wat spannend zeg. Ik vond het zo jammer voor je dat het niet gelukt was en nu dit. Zijn de testen nog steeds positief? Ik ga uit van goed nieuws dus ook jij, Gefeliciteerd!!

Bmsv heb ik nog nooit zo dik gezien dus dat is idd wel goed, vrijdag weten we meer :D Mijn neus is ook weer opgeknapt.



@misstinkerbell Wow, Wat gaat dat snel zeg. Wat super leuk, een jongen! Geniet er van.



@Nootje Wat lief dat je nog zo met ons mee leeft! Pff wat lijkt die darmhernia me pittig zeg. Sterkte er mee!



@steph Negen weken, wauw dat zou ik echt knap vinden!



Succes allemaal met wachten en vergeet je niet op te geven voor moeders voor moeders :D Als je dat zit zitten natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
@loessie: natuurlijk geef ik me op voor MvM! Ik wacht nog heel even, omdat ik het gewoon heel spannend vind, maar met 6 weken wil ik wel beginnen. In het topic van 1-15 juni uitgerekend zijn er veel die meedoen, dus dat is mooi.

Vanochtend heb ik weer een test gedaan en die was een stuk donkerder dan dinsdag, dus dat geeft hoop.

Jij mag morgen weer heen hè, hopelijk zijn ze dan flink doorgegroeid!
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook meedoen met moeders voor moeders! Heb me begin van de week opgegeven, maar nog niets van de informatrice gehoord. Morgen zelf maar eens bellen.



@loessie: dankjewel! Het is nog heel onwerkelijk. Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent, gun het je zo!
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het vandaag Loessie?



@petra: onwerkelijk hè, dat heb ik ook!



Hier is de eerste echo gepland: 17 oktober.



Hoe is het hier verder met iedereen?
@petra Lief.. dank je



@bb Spannend hoor! Helaas niet gegroeid dus de medicatie is nu opgehoogd. Dinsdag weer terug en dan maar heel erg hopen dat er iets aan het groeien is...
Alle reacties Link kopieren
Loessie ik duim voor je!



Bb14 ja super onwerkelijk.. Iedere ochtend denk ik dat het een droom was!
Alle reacties Link kopieren
Loessie, wat een tegenvaller even zeg, soms zit alles tegen.

Maar voor jou zal ook binnenkort veel geluk gegund zijn!

Ik weet het zeker meid!



Ik zal voor je duimen dat de verhoogde medicatie zijn werk gaat doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:petra25 schreef op 28 september 2014 @ 11:34:

Lieve zwangeren gefeliciteerd! Ik had een tijdje afstand genomen van het forum om er minder mee bezig te zijn. Ik heb nu 2x goed nieuws. Ik ben 2 weken geleden kankervrij verklaard en vanmorgen heb ik een test gedaan.... ZWANGER!!!!!



Ronde 5 clomid heeft zijn werk gedaan! Ik kan het niet geloven....



Ik heb ook even tijdje afstand genomen, maar soms kom ik nog een beetje meelezen. En wat zijn er al aardig wat zwangeren



Ik kom zelf even posten omdat ik degene wil bedanken die de multivitaminen had aangeraden voor mijn man. We zijn naar de uroloog geweest en hij moest Profertil gaan slikken. Dat slikt hij nu, maar in de tussentijd is hij dus ook een tijdje aan de multi's geweest en... ik ben zwanger geraakt. Helaas ging het al vroeg mis. De maand erop had ik weer een positieve zwangerschapstest, maar ging het weer mis. Vandaag ben ik bij de gyn geweest en alles bleek schoon, we mogen nu nog een tijdje zelf proberen (omdat hij me blijkbaar wel zwanger krijgt) en anders wordt het IUI.



Tot zover mijn egopost en voor alle zwangeren, hopelijk volgt de rest snel!
Alle reacties Link kopieren
@loessie: wat balen dat ze niet gegroeid zijn. Hopelijk met de hogere dosis zijn ze dinsdag wel gegroeid.



@mater: wat fijn dat het met de multivitaminen en medicatie zwanger worden wel lukt! Wel erg heftig dat je al twee keer een miskraam hebt gehad. Heel veel sterkte en hopelijk wordt je snel weer zwanger en is de derde keer scheepsrecht.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb me eigen aangemeld omdat ik met een paar vragen zit en jullie mij misschien kunnen helpen..... Ik en mijn vriend zijn al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden dit is niet gelukt zonder dat we naar een gynaecoloog moesten in het ziekenhuis ik heb idd ook pcossyndroom heb dus provera(om mijn menstruatie op gang te brengen) en clomid(om een eisprong te kweken) mee gekregen helaas werd ik daarna gewoon ongesteld ben nu voor de 2de keer begonnen met clomid slikken en had afgelopen donderdag(2oktober) ongesteld moeten worden, maar ben het nog niet.... Ik heb donderdag gelijk een test gedaan maar deze was negatief😞gister weer een test gedaan en deze was ook negatief😞 vandaag geen test gedaan omdat ik bang ben dat die weer negatief aangeeft😞 ik heb wel klachten wat zowel bij zwangerschapsymptomen kan maar ook bij menstruatie bij o.a pijnlijke borsten raar gevoel in mijn onderbuik en last van mijn onderrug(sinds gister ook met vlagen misselijk) hebben jullie misschien advies voor mij? Ik ben er namelijk erg gespannen over en hoop natuurlijk dat het gewoon raak is maar die 2 negatieve testen ben ik er niet meer zo zeker van, dit komt omdat ik eigenlijk altijd onregelmatig ongesteld ben😞#help

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven