Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Alle reacties Link kopieren
Dag van de dip voor ons dus Laury...
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de Late reactie, gister hele dag weggeweest.. maar helaas ook ik ben volop ongesteld geworden toch!! Was even flink balen.. weer Door naar de volgende ronde dus.... Neem weer plaats over 2kleine weekjes op Wachtbankje ...maar blijf lekker meelezen hoor



@laury ik snap het ook .. Is niet leuk nee.. Hoop dat de komende maanden voor jullie snel om zijn.



@emmy gefeliciteerd!!!



@landleven ik blijf duimen voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het nogsteeds niet geloven maar de Clearbleu gaf duidelijk aan ZWANGER 1-2 weken.

Ik vind het super onwerkelijk maar twee testen die positief zijn en dat met middagurine...denk dat ik het toch maar moet geloven
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Emmy!! Jij ook, kleinemeid!

Balen voor iedereen die weer van het wachtbankje is gevallen. Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden. Ik blijf duimen!

Spannend nog even klompje83!



Hier nog weinig nieuws, maar mijn NOD is pas 11 okt. Heb nog nooit iets gevoeld alle rondes hiervoor, dus laat de symptomen maar komen.

Hoe is het met jou BAM, voel je je nog steeds anders?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Emmy! Leuk hoor! Heb niet teruggelezen maar hoe lang waren jullie bezig??



Hier alweer 1 vd 2 weken voorbij! Dat ging snel, hopelijk de komende week ook zo snel maar dat zal wel niet Wel een hoop leuke dingen op de planning dus weinig tijd om te "piekeren"!



Ik voel me goed, maar geen "kwaaltjes" meer gehad. Wel worden mn borsten voller, maar dat is altijd voor mijn menstruatie, geen idee of het normaal gesproken al een week vantevoren is? Ook nog geen bloedverlies dus dat is positief! Ik had testen besteld bij Groupon, 2 voor 12 euro incl verzendkosten. Die zijn binnen... Ik heb me vast voorgenomen om deze keer niet voor nod te testen.. hopelijk lukt dat haha!



Hoeveelste ronde is het voor jou Merle?



He bah, lieffies! Klote voor je!



Laury:
Alle reacties Link kopieren
@ emmy gefeliciteerd hoor je verdient het na zoveel tijd dat jullie bezig zijn ik ben enorm blij voor je ! Geniet er maar snel van
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik zit ook op t wachtbankje.. 6-9 tot 12-9 bloeding van MK gehad. 2 weken er na onveilige seks gehad.

Nu een week later lichte signalen op eventuele zwangerschap. Moet alleen nog een week wachten om te testen!

Ben er al bijna van overtuigd, of ik wil te graag..



voor degene die t nodig hebben!
Alle reacties Link kopieren
@ emmy: gefeliciteerd!!!



Voor allen die ongi zij n geworden; houd de moed erin, op naar volgende ronde!



@landleven: ik hoop dat je niet ongesteld wordt! Wie weet komen de krampjes ergens anders vandaan..



Heb net iets raars meegemaakt.. ik ben uitgegaan van een normale 28 dgn cyclus. 10 september ongesteld dus 23/24 september zou ovulatie moeten zijn geweest. Hield mijn afscheiding in de gaten en die was precies zoals die in de vruchtbare periode moest zijn. In de ochtend van 24 september was mijn baarmoedermond zacht en stond open (hield dit bij). Om te testen heb ik gelijk een ovulatietest gedaan en die was positief. De dag erna nog eens getest en toen negatief. Enkele dagen daarna baarmoedermond weer hard en minder afscheiding. Nu maar wachten dacht ik. Maar nu i k steeds hele ladingen afscheiding heb deed ik voor de lol weer een ovu test en die is weer positief?! Baarmoedermond is hard en dicht...
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid maar klussen haha.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames ik heb een tijdje niks laten horen

Heb het druk gehad met van alles me cyste is weggegaan vanzelf

En ben nu 3 dagen overtijd ik gister een test gedaan

En ja hoor we mogeb zeggen we zijn zwanger!!

We zijn zo blij !

Het word onze 1e kindje

Verder heb ik niet echt verschijnselen alleen af en toe misselijk

Met vlagen en soms hoofdpijn en me borsten doen mega pijn

Kwa slijmverlies nergens last van

Ik lees nog af en toe met jullie mee en laat weten hoe het gaat

Heel veel succes dames en houd de moed erin
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de felicitaties!

@Mautjuhh; gefeliciteerd! Onwerkelijk hè?!? Na een nachtje slapen/halve nacht wakker liggen voelt het "echter", nu lekker van genieten. Hier ook wel onwijs pijnlijke borsten, op m'n buik slapen is er niet bij!



@Wiennie; lief van je!! Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is!



Bij ons was het trouwens in de 10e ronde raak, vanwege een korte cyclus waren het 9 (lange) maanden.
Alle reacties Link kopieren
Pompiedom.. Ik dacht dat ik van het bankje gedonderd was, maar omdat de spotting niet overging in een menstruatie heb ik toch maar een test gedaan vanochtend: positief! Het is nog even afwachten, want ik ben natuurlijk wel al wat bloed verloren. Spannend!



@emmy: gefeliciteerd!

@mautje: ook gefeliciteerd!

@stamper: zonder je meteen heel veel hoop te willen geven: ovulatietesten worden ook positief bij een zwangerschap...

@wachters: heel veel sterkte met het doorkomen van de wachtweken.

@van-het-bankje-gevallen: het is ieder keer weer klote.
Alle reacties Link kopieren
Hai dames,



Wow wat een vruchtbare periode zo te lezen!

Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn!



Ikzelf ben vorige week van t bankje gedonderd, was ronde 9 dus nu hopen dat ronde 10 raak gaat zijn!



Ik heb alleen de pech of juist geluk dat ik mijn eisprong voel sinds de laatste 2 rondes, zelfs als in t ziekenhuis geweest vanwege de helse pijn iemand hier ook ervaring mee? Echt gezellig klussen is er dan niet bij maar je weet ook dat je wel moet klussen anders is het weer daggg eitje...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Mautjeh, Emmy en BB14
Alle reacties Link kopieren
@ stampertje: heb je al getest? Want volgens mij worden ovutesten soms ook positief bij zwangerschap!



@ myrna: welkom! Wachten wordt gelukkig iets draaglijker door dit topic, iedereen is even ongeduldig



@ mautjuh en bb: gefeliciteerd!! Leuk nieuws hoor, geniet ervan!!



@ hier: nog niet ongesteld, en vanmorgen weer hoge temp. Ik ben echt helemaal in de war, wanneer is nou een goed moment om te testen? Afgaande op normale cyclus is NOD allang geweest. Afgaande op eisprong is NOD vrijdag/zaterdag. Maar als gister nou bijv innestelingsteken was, kan ik pas volgende week ma testen? Nog een week wachten, gek word ik ervan!
Alle reacties Link kopieren
@landleven.... o ooh wat een spanning... duimen duimen duimen!!!



@ mautjuh en bb14 Ja aaah gefeliciteerd! !!



Idd een vruchtbare periode....



Voor alle andere succes met wachten.... eigenlijk vind ik het bankje steeds minder leuk haha..... maarja toch zal ik er ergens eind volgende week weer plaats opnemen..
Alle reacties Link kopieren
@liene ik voel ook altijd precies wanneer de eisprong is... en dat is ene maand veel erger dan de andere keer. Toch gebruik ik ovulatie testen om nog duidelijker voor mezelf te weten wanneer het goede moment is...
Alle reacties Link kopieren
@landleven bij mij zit tussen mijn eisprong en NOD de ene keer 14 dagen en de andere keer 16 of 17 dagen dus misschien kan je dan toch al testen?



@lieffies ik heb de ovtesten alweer klaar liggen idd! Nu maar eens de digitale van cb proberen die andere vond ik maar niks haha..
Alle reacties Link kopieren
Maar de zwangerschapstesten werken toch nog niet zo vroeg? Zit nu 10 dagen voor NOD.
Alle reacties Link kopieren
Ovulatie test is zojuist positief. Dus gisteravond en deze middag. Hoelang kan een lh-piek eigenlijk standhouden?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alle zwangeren! Dat het voor iedereen maar zo n vruchtbare maand mag zijn



Voor de anderen: hou de moed erin!



Mijn NOD is morgen, ben heel benieuwd of er iets gaat gebeuren. Ik voel helemaal niks, normaal heb ik voor mn menstruatie wel gevoelige borsten oid. Maar ik zou ook wel iets van symptomen verwachten als ik wel zwanger zou zijn... misschien heb ik gewoon een verneukte cyclus vooralsnog
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik kom gezellig bij jullie op het wachtbankje zitten. Ik ben al tijden lid en lees vaak mee, maar post niet zo vaak iets.



Wij zijn sinds juli bezig zwanger te worden, na het stoppen met de pil was het dus ook even afwachten of mijn cyclus op gang zou komen. Tot nu toe gaat dat goed, nu 33 dagen per cyclus.. best lang.

Vorige week mijn eisprong gehad en nu dus wachten.. mijn NOD (even opgezocht wat dat is hihi) is 8 okt dus.. afwachten!

Ik zit sinds gister helemaal onder de enorme pukkels, echt bizar! Ik heb er normaal ook wel wat last van, maar rond mijn menstruatie en niet zo erg als nu. Dus ik hoop dat dat een teken is dat ik zwanger ben.!! Spannend!! Ik ben zo benieuwd of ik iets zou voelen.. maar dan ga je je dingen in je hoofd halen hè, stom..

Nou ja, iedereen succes met het wachten!
Alle reacties Link kopieren
quote:stampertje90 schreef op 30 september 2014 @ 12:12:

Ovulatie test is zojuist positief. Dus gisteravond en deze middag. Hoelang kan een lh-piek eigenlijk standhouden?Soms kan je eicel moeite hebben om te springen, door stress of omdat je een virusje hebt, bijvoorbeeld. Dus ik zou zeker doorgaan met seks hebben, je bent mogelijk nog steeds in je vruchtbare periode!
Alle reacties Link kopieren
Hier vannacht het eerste (oud) bloedverlies gehad ook gedroomd dat m'n zw.test negatief was dus beetje een dipje vandaag.. Gelukkig wat afleiding, bios dagje met m'n beste vriendinnetje, 4 films vandaag! Nod is maandag..



Sorry voor de ego post..
Alle reacties Link kopieren
Wel apart dan. 2 lh pieken met 6 dagen negatief ertussen.. zit trouwens 8 dagen voor nod..verkeerd geteld..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven