Nieuwe telefoon nodig.

28-09-2014 16:27 12 berichten
J
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar een dumbphone. Die kan denk ik wel wat jij nodig hebt en is een stuk goedkoper dan een smartphone.
Nooit van gehoord...



(ja, ik word oud ).
Ik heb een Samsung galaxy van het goedkopere segment, een Fame en ben meer dan tevreden.
Ik heb een huawei y300. Totale kosten +/- ¤75,-



Qua gebruik heb je zojuist mijn situatie beschreven dus wellicht is het ook wel iets voor jou?!
Top.



Cateautje, ik heb een camera van samsung en die is super, dus dat geeft goede hoop.



Juf, ik heb er nog nooit van gehoord maar ik ga er straks eens even op googelen.

(nu schijnt de zon nog lekker dus ik ga nog een half uurtje naar buiten).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de huawei g 700. Daar kan eventueel een tweede simkaart in.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een huawei g510.

Ik raad huawei af.

Was er in het begin heel blij mee maar na 1 jaar is het drama met het ding. Valt om de haverklap uit, gewoon uit het niks. Accu gaat heel kort mee. Met bellen valt het geluid vaak opeens weg en kunnen mensen mij niet meer horen.



Vriend heeft er nu maar andere software opgezet omdat er geen updates zijn.

Helaas liggen de grootste problemen echt aan de telefoon: de accu en het geluid.



Ding was ¤184. Voor dat bedrag zijn er tegenwoordig een hoop betere te koop.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
motorola XT1021 (Moto E) kost +/- 110 euro

het is wel een smartfoon een prima ding... de camera ervan is niet echt geweldig... maar ja ik heb een goede camera.

Vooral mijn man is jaloers op de batterij van mijn telefoon. IK speel wordfeud en candy crush en toch doe ik langer dan 1,5 dagen met de batterij.
Oh, het mag best een smartphone zijn hoor. Maar die ik nu heb, daarvan is de accu gaar, soms gaat de telefoon niet aan, af en toe stuurt Dochter een sms die dan twee dagen later aankomt, dat soort dingen. Geen drama maar ook niet echt handig. En ik moet hem normaal gesproken dagelijks opladen maar soms is ie na 3 uurtjes alweer leeg, zonder dat ik hem gebruik.



Dus tja, tijd voor wat anders. Maar ik hoef dus echt niet het nieuwste van het nieuwste en het hipste van het hipste. Hij hoeft het alleen maar te doen, en dan liefst langer dan een jaar.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens naar een motorola dan, ik ben er erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Motorola moto g wordt geroemd om z'n prijs/kwaliteit verhouding.

En anders eens een nokia lumia overwegen? Daar lees ik ook erg veel tevreden gebruikers van. Wel wennen aan windows 8.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven