Zet dit maar bij zwanger

30-09-2014 14:59 151 berichten
Over bekende personen, die net bevallen zijn wordt vaak geschreven: "ze heeft haar figuur alweer terug'.



Dan denk ik bij mezelf: dat heb je toch zelf in de hand.



Als je tijdens de zwangerschap jezelf volpropt en denkt voor twee te moeten eten, dan zal je na de bevalling nog flink wat kilo's kwijt moeten. Je moet gewoon gezond eten en jezelf beheersen. Heb je honger, neem fruit, en drink erna water. Dan zal je figuur ook beter in vorm blijven.



Geldt ook voor niet zwangeren en scheelt achteraf een duur dieet.
Genen hebben er inderdaad helemaal niets mee te maken...

Waarvan akte dan maar he.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een openbaring! En ik altijd maar denken dat... Tsjonge!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip.
goh nooit geweten, bedankt!



wist jij trouwens dan dat water nat is?
Alle reacties Link kopieren
Zelf al eens zwanger geweest, TO?
Alle reacties Link kopieren
Advies komt 9 maanden te laat, jammer!!
Ja en gelukkig kunnen celebs een cosmetische operatie betalen om die uitgerekte huid weer wat strakker te krijgen.



Tuurlijk heb je veel zelf in de hand maar lang niet alles.

Ik ben verder niet jaloers op bv zo'n Doutzen die na 4 weken alweer een modeshow loopt. Haar lijf is haar inkomen dus ze moet wel snel weer in vorm zijn. Ik ben blij dat ik niet koste wat kost slank en strak moet blijven.
quote:Artemis schreef op 30 september 2014 @ 15:05:

Zelf al eens zwanger geweest, TO?Doe niet zo gek. TO is als de dood dat ze aankomt. Zelfs chocolade kiepert ze weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 30 september 2014 @ 15:07:

[...]





Doe niet zo gek. TO is als de dood dat ze aankomt. Zelfs chocolade kiepert ze weg. Ik zag het ook. Zonde zeg...
Alle reacties Link kopieren
Dat is net zo kortzichtig als zeggen dat mensen die aanleg hebben om dik te worden gewoon maar niet zoveel moeten vreten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
"Zet dit maar bij zwanger"

Denk jij nou werkelijk dat je volledig zelf in de hand hebt hoe erg je huid en je spieren uitrekken en of dat wel of niet goed komt na de zwangerschap ?

Dom wicht.
quote:Miss.Innuendo schreef op dinsdag 30 september 2014 15:08 Dat is net zo kortzichtig als zeggen dat mensen die aanleg hebben om dik te worden gewoon maar niet zoveel moeten vreten.+1
quote:ikeaverslaafde schreef op 30 september 2014 @ 15:07:

[...]





Doe niet zo gek. TO is als de dood dat ze aankomt. Zelfs chocolade kiepert ze weg. Die chocolaatjes van de postcodeloterij waren best lekker heur. En, wonder boven wonder, ik heb al mijn tanden nog. Zonde TO.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je zeggen: ik had na 2 weken mijn figuur alweer terug en heb daar nul komma niks noppes nada voor hoeven doen. Heb me niet eens ingehouden tijdens de zwangerschap en echt 15 kilo aangekomen. De verloskundigen waren ook onder de indruk van mijn strakke buik 2 dagen na de zwangerschap. Heb ik ook vrij weinig voor hoeven doen. Ik heb de hele zwangerschap geklust en op de bank gehangen, geen spatje gesport of weet ik het wat.



Ik denk dus dat het gewoon de genen zijn die dit bepalen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn buik zit onder de striemen en de huid is slap. Heeft niks met eten te malen hoor
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg vrouwen die na hun zwangerschap onder invloed van veranderde hormonen zwaarder blijven. Alsof je daar invloed op hebt.



TO weet echt niet waar ze het over heeft.

Ik verdenk haar ervan dat dit puur is aangemaakt omdat ze wist dat het een hoop los zou gaan maken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Haha, denk je dat serieus?
Nou ja, als ik loep zie ik dat TO eind vijftig/begin 60 is en zelfs (minstens) een kleinkind heeft. Waar dit vandaan komt is me dus een raadsel. Beetje onvolwassen en naïef.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 30 september 2014 @ 15:05:

goh nooit geweten, bedankt!



wist jij trouwens dan dat water nat is?Hhahahahahahahahaah FANTASTISCH
Alle reacties Link kopieren
En die striae kun je ook gewoon voorkomen?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Wel een beetje jammer dat TO deze openbaring pas zo laat in haar leven heeft..anders had ze er misschien iets aan gehad ipv nu rond te lopen met aan paranoide grenzende eetstoornis.
quote:ikeaverslaafde schreef op 30 september 2014 @ 15:07:

[...]





Doe niet zo gek. TO is als de dood dat ze aankomt. Zelfs chocolade kiepert ze weg. Heb drie kinderen en omdat een vriendin tegen mij zei:: "als je kinderen krijgt word je dik". Ik dacht "dat zal mij niet overkomen ". Ik heb tijdens mijn zwangerschappen goed en gezond gegeten en NAT water gedronken naast melk en thee. Na de bevalling bleek dat mijn taille 2 centimeter was toegenomen. Na een maand kon ik mijn kleding van voor de zwangerschap alweer aan .En het ligt echt niet aan mijn genen. Je moet discipline hebben dat is het toverwoord.



Chocola eet ik lekker ook ook Weggooien hoe kom je er op. Train het er wel weer af want gelukkig hou ik ook nog van sporten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven