verjaardagscadeau 8 jaar

30-09-2014 12:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wordt binnenkort 8 jaar en ik ben op zoek naar een leuk cadeau.



In het speelgoedboek heeft ze onder andere een furby aangekruist.

Lijkt me wel leuk maar ik vraag me wel af of ze er niet snel op uitgekeken zal zijn en dan is 90 euro wel veel geld. Heeft er iemand zo'n ding in huis en hoe bevalt dat?



Zelf had ik het idee om een abonnement op een tijdschrift te geven, bijvoorbeeld donald duck junior. Ze leest graag en aangezien het om de twee weken bezorgd wordt heeft ze er dan ook lang plezier van.



Wat zouden jullie geven? Andere suggesties zijn ook welkom.
Alle reacties Link kopieren
Haha das waar Star. Andere tijden. Tegenwoordig hebben veel kids van 8 al een eigen mobiele telefoon of DS.



En zo'n step? Ik weet even niet meer hoe het heet, bedoel geen echte step maar zo'n ding die je met je voeten kan bewegen door naar voor en achter te gaan.



Skeelers vond ik op die leeftijd ook erg leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:maartje90 schreef op 30 september 2014 @ 14:41:

Haha das waar Star. Andere tijden. Tegenwoordig hebben veel kids van 8 al een eigen mobiele telefoon of DS.



En zo'n step? Ik weet even niet meer hoe het heet, bedoel geen echte step maar zo'n ding die je met je voeten kan bewegen door naar voor en achter te gaan.



Skeelers vond ik op die leeftijd ook erg leukSpace scooter. Duur!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:gewooneenzus schreef op 30 september 2014 @ 12:53:

Hier wilt mijn dochter van ruim 7 ook een digibird.



Andere ideeën;

- frozen (dvd)

- pastelkrijtjes/aquarel kleurpotloden

- tasje

- oorbellen

- spelletjes

- bioscoopbon

- dagje weg

- dekbedovertrekKrijg je bij een abonnement op de Penny
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft vorig jaar een Furby gekregen (ze werd toen 7). Hier is het wel een succes. Ze speelt er nog steeds veel mee. Als ik er gek van wordt gaat hij naar haar kamer of bovenop de kast oid. (als je hem een paar minuten geen aandacht geeft gaat hij slapen). Het is idd een flink bedrag maar hij kan wel heel veel en ook de interactie met ander furbys is leuk en de Furby app.

Mijn dochter is vorige week 8 jaar geworden. Ze heeft gaatjes laten schieten en een paar oorbelletjes voor straks, na de zweerknopjes periode, erbij gekregen.

Abonnement op de DD vind ik touwens ook een leuk idee. Daar hebben ze elke week iets aan...
Alle reacties Link kopieren
Waar mijn moeder mij vroeger het meest blij mee heeft gemaakt was met twee tamme ratjes. Geweldig vond ik het. Maar daar moet er maar net van houden ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op dinsdag 30 september 2014 14:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="maartje90 in "verjaardagscadeau 8 jaar"" class="messagelink">maartje90 schreef op 30 september 2014 @ 14:41</a>:</b>

Haha das waar Star. Andere tijden. Tegenwoordig hebben veel kids van 8 al een eigen mobiele telefoon of DS.



En zo'n step? Ik weet even niet meer hoe het heet, bedoel geen echte step maar zo'n ding die je met je voeten kan bewegen door naar voor en achter te gaan.



Skeelers vond ik op die leeftijd ook erg leuk</div></blockquote>Space scooter. Duur! Ah oke, ik heb daar geen verstand van. Zag pas twee kids erop en het zag er best leuk uit. En een waveboard dan? Dat heeft mijn broertje gehad toen ie die leeftijd had en was hier eeen succes. Ook niet super duur geloof ik. Maar heb geen idee of dat inmiddels 'uit' is, zie er niet vaak meer iemand op.
Ik zou voor een abo op de donald duck gaan. Leuk, leesbaar en ze heeft er iedere week iets aan (en het is geweldige leesbevordering, dat vindt de school dan weer fijn).



Waar ik met 8 jaar ook heel blij mee was: boeken en knutselspullen. En stoepkrijt, maar ik ben in de lente jarig...



Ik meen me te herinneren dat ik op die leeftijd ook een keer een speeltent heb gekregen. Ook leuk!
Hier is de Furby ook een succes. Ze heeft dat ding nu anderhalf jaar en is het enige speelgoed waarmee ze na zo'n lange tijd nog steeds mee speelt. (Behalve ook de barbie's). Vorig jaar heeft ze nerf rebelle kruisboog gekregen van de sint. Bijna nooit mee gespeeld maar ze vindt het toch haar mooiste kado ooit en is er dus nog steeds blij mee. Ook al doet ze er dus werkelijk waar niets mee. Toch blij dat ik dat peperdure ding toen heb gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven