Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariatesselschade schreef op 29 september 2014 @ 21:52:

Enn dat lijkt me duidelijk toch: Maria Tesselschade, opgestaan uit de dood om hier het forum te voorzien van de nodige poezie!

Maria! Daar ben je!



Dicht voor mij! Zodat ik mij kan laven aan jouw zoetgevooisde stem gevuld met woorden. Die mij van hoop voorzien in deze huidige donkere en barre forumtijden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zeg BGB, wil jij voortaan wel eens even gewoon mailen met beleidsvragen. Je kunt wel denken dat jij privileges hebt als vieze voorzitter van het clubje maar dat is toch echt niet zo
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 29 september 2014 @ 22:22:

Zeg BGB, wil jij voortaan wel eens even gewoon mailen met beleidsvragen. Je kunt wel denken dat jij privileges hebt als vieze voorzitter van het clubje maar dat is toch echt niet zo



Tssss, het reetspek voor de BEO's is inderdaad niet meer wat het ooit geweest is.



Alles is altijd een beleidsvraag ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou wie is weg? Larva, Scamp? Zeg het maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mariatesselschade schreef op 29 september 2014 @ 21:38:

Arghhh wat een takketrolltopic was dat verkrachtingsverhaal zeg. Bah bah bah.



Hoop dat de TO heeft geleerd hoe enorm kwetsend en grievend het kan zijn als je dit soort dingen verzint. Vast niet maar kan hier zoooo slecht tegen.



fijn trouwens dat dit topic mijn forumvakantie en nickchange heeft overleeft.😃 Gedragen jullie je een beetje dames 😝Zet je oude nick anders even in je onderschrift. Scheelt weer gespeculeer en geraad en gewis.
Alle reacties Link kopieren
Het is vandaag geen katten-, maar kaStendag



Uit de kast gekomen! Spijt?



Help! Waar kan ik dit soort kastjes kopen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
"Relatie en schoonmoeder."

Word er sprakeloos van
quote:Ismene schreef op dinsdag 30 september 2014 17:17 "Relatie en schoonmoeder."

Word er sprakeloos van sprakeloos jij? Ik ga gauw kijken
Alle reacties Link kopieren
Het is sowieso "Scheidingen- en kutjanussendag" op Relatie.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Idd Ismene,had er zelf btw ook nog nooit van gehoord.
Bella, alles beter dan het narcisten-gedoe van afgelopen dagen. Lijkt wel een trend.
Ben al blij dat ze beseft dat een kind geen goed plan is.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de stiekem-rokende-jongedame-met-de-44-jarige-alcoholistische-vrouwenverslindende-vriend-die-geen-iniatief-neemt is ook wel een leuk geval...in haar 3 topics...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Godskolere........

Ik ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

Ik ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

Ik ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

k ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

Ik ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

Ik ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

k ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

Ik ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

Ik ga niet reageren op het 'relatie en schoonmoeder topic'

Wat een egoïstische, domme doos. En te dichtbij ook.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
+ 3983273293237
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Echt.... Je weet hoe of wat bij mij in de familie en ook daar word zo achterlijk gereageerd op het gedrag van 'de zieke'. Woest kan ik erom worden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Hatsetats, of topic...of kan dat hier niet hoe is je gesprek gegaan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 30 september 2014 @ 19:02:

Hatsetats, of topic...of kan dat hier niet hoe is je gesprek gegaan vandaag?Lief dat je t vraagt Voel me alsof ik gefileerd ben.... Afwachten nu.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ze is pas 20. Het is vreselijk! Maar het is wel wat anders als het echt totaal onverwacht komt dan dat je achteraf ontdekt dat hun al die tijd wisten dat er 50/50 kans was en jij weet van niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 30 september 2014 @ 19:03:

[...]



Lief dat je t vraagt Voel me alsof ik gefileerd ben.... Afwachten nu.Spannend! En duimen maar
Alle reacties Link kopieren
De 58e jarige man die niet verder wil/durft.

Hij heet Harald Sven Rasmussen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Grrr wat aso van die TO op het met overgewicht naar de sportschool. Is gewoon een verkapt oproepje en vervolgens nog vragen of we een selfie willen maken want anders telt haar onderzoek niet! Hoe brutaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja.



Trollen en verkapte onderzoeken springen de pan uit.

Niet leuk meer.



Dit is niet meer het forum wat we kenden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 30 september 2014 @ 19:43:

De 58e jarige man die niet verder wil/durft.

Hij heet Harald Sven Rasmussen.Die valt in de categorie: vroeger tilde ik er een raam mee op, tegenwoordig kan ik er een raam mee zemen.
Ye ken.
Trollen, verkapte onderzoeken en enorm veel gezuig valt mij de laatste tijd op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven