Vriend neemt geen

30-09-2014 16:49 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
In maart ben ik 2 jaar samen met mijn vriend. Sinds een tijdje moet alles van mijn kant komen, leuke afspraken enzo. Hij is er aan gewend dat alles wel van mijn kant komt. Ik vind het moeilijk om niks voor te stellen omdat ik hem dan mis. Ik ben het zat dat ik achter zijn kont aan loop.



Hoe kan ik deze vent duidelijk maken dat dit ECHT de laatste kans is?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kansloos dit...
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Je kan wel blijven zeuren over deze vent, maar het is heel simpel: verbreek deze relatie. Je bent niet verplicht om een relatie te hebben met een man die jullie relatie niet serieus neemt.
Alle reacties Link kopieren
De liefde is niet wederzijds en dat kan je niet veranderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:funnymiss schreef op 30 september 2014 @ 17:10:

Meis, stop met die vent en stop met roken. Ga eens met je ouders praten als je je zo rot voelt, die zijn er namelijk voor je, maar jij ziet het niet. En ga iets leuks van je jonge leven maken.Dit dus. Je zit in de luxe positie dat je ouders je opleiding betalen en jij bent alleen maar bezig met een relatie die geen relatie is. Logisch dat je ouders dit niet willen. Stop met liegen en bedriegen, concentreer je op je schoolwerk en pak een hobby op!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Goh, tijdens mijn ochtendwandeling over het forum had je ook al een topic over deze grapjas. Ben je dat zelf vergeten?
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:58:

Hoe zien jullie dat ik hierover een andere topic heb aangemaakt?



Wij Weten Alles.

We zijn net facebook.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 30 september 2014 @ 17:23:

[...]





Wij Weten Alles.

We zijn net facebook.



Nee wij zijn nog veul erger! Wij hebben er nog een mening over ook!



veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:himalaya schreef op 30 september 2014 @ 17:23:

[...]





Wij Weten Alles.

We zijn net facebook.
Ik voorspel een OP meltdown en een tirade dat wij het allemaal niet snappen want ze kan toch niet zomaar haar gevoel uitzetten?!



Alle reacties Link kopieren
Is dat die ouwe vent? Natuurlijk bedenkt hij zelf niets, op die leeftijd zijn mannen een beetje dement, men noemt dat "midlife crisis". Bovendien moet hij rekening houden met zijn vrouw, jij bent alleen zijn neukertje.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 30 september 2014 @ 17:23:

[...]





Wij Weten Alles.

We zijn net facebook.Facebook en je moeder gecombineerd.
Zeg maar Spijker.
Sense:
Alle reacties Link kopieren
is dat die ouwe, vreemdgaande alcoholist die met zijn moeder in dat smerige huis woont? Waarom heb je die nog steeds niet gedumpt?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou hij trouwens initiatief nemen? Als jij verstandig bent en hem tot je ex maakt, is er vast wel weer een nieuwe domme vrouw die hem Het Einde vindt en denkt dat ze niet zonder hem kan leven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
*schenkt een wijntje in en zet Amy Winehouse's Back to Black op*
Dat andere topic was van gisteren? Of is TO dat?
Alle reacties Link kopieren
Die man krijgt een hartaanval!...zeker weten.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:GateKeeper schreef op 30 september 2014 @ 16:52:

Is je 44 jarige alcoholistische vrouwenverslinder toch niet zo leuk als dat je deed voorkomen?Echt hè, zo verrassend!
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:58:

Hoe zien jullie dat ik hierover een andere topic heb aangemaakt?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Oh, ik had moeten loepen. Zonde van die minuut die ik in een antwoord heb gestoken, komt toch niet door.
Nee inderdaad. Deze (aanstaande) studente heeft een dikke plank voor haar kop.
quote:elle5460 schreef op 30 september 2014 @ 17:39:

Die man krijgt een hartaanval!...zeker weten.Nee joh, Noren kunnen heel goed tegen alcohol.
Nou ja zeg.. vinden jullie het normaal om dat meisje hier belachelijk te gaan zitten maken... omdat ze keuzes maakte die jullie niet zouden maken? Doe ff normaal zeg..



Omdat ze het niet meteen uitmaakt met die vent omdat iemand dat heeft geroepen mag ze helemaal niks meer vragen?



Lisah:

Als een man geen initiatief neemt.. zou ik hier zo mee omgaan.. zelf stoppen met initiatief nemen.. Je trekt nu namelijk in je eentje de kar.. en geeft hem zo geen reden om wat meer zijn best te gaan doen.. Als je daarmee stopt.. zie je meteen hoe diep zijn gevoelens voor je gaan.. gaat hij geen initiatief nemen.. dan weet je genoeg..
quote:elfquest24 schreef op 30 september 2014 @ 18:04:

Nou ja zeg.. vinden jullie het normaal om dat meisje hier belachelijk te gaan zitten maken... omdat ze keuzes maakte die jullie niet zouden maken? Doe ff normaal zeg..



Omdat ze het niet meteen uitmaakt met die vent omdat iemand dat heeft geroepen mag ze helemaal niks meer vragen?



Lisah:

Als een man geen initiatief neemt.. zou ik hier zo mee omgaan.. zelf stoppen met initiatief nemen.. Je trekt nu namelijk in je eentje de kar.. en geeft hem zo geen reden om wat meer zijn best te gaan doen.. Als je daarmee stopt.. zie je meteen hoe diep zijn gevoelens voor je gaan.. gaat hij geen initiatief nemen.. dan weet je genoeg..Heb je haar andere posts ook gelezen?
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:58:

Hoe zien jullie dat ik hierover een andere topic heb aangemaakt?



Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven