Partner vernederen

27-02-2014 17:33 65 berichten
Ik had het laatst met mijn partner over bovenstaande. Het zit niet echt in mij om te doen maar hij gaf aan dat wel leuk te vinden, dat ik hem dus met woorden en daden verneder. Lijkt mij best een keer leuk maar ik zou niet weten hoe.



Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaring hiermee.
Alle reacties Link kopieren
quote:upperclass schreef op 27 februari 2014 @ 17:33:

Ik had het laatst met mijn partner over bovenstaande. Het zit niet echt in mij om te doen maar hij gaf aan dat wel leuk te vinden, dat ik hem dus met woorden en daden verneder. Lijkt mij best een keer leuk maar ik zou niet weten hoe.



Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaring hiermee.Hier zijn goede medicijnen voor.
quote:postman schreef op 01 maart 2014 @ 23:32:

[...]





Hier zijn goede medicijnen voor.Vertel!
quote:youcantsitwithus schreef op 01 maart 2014 @ 21:03:

De meeste mannen die met mij in contact kwamen wilden toch wel écht vernedert worden.



Dus uitlachen omdat ze een klein piemeltje hebben (ook al valt dat mee), ze dwingen vrouwen ondergoed te dragen, het huis schoonmaken, ze uitschelden voor loser, vertellen dat ze waardeloos zijn en dat ze alleen goed zijn om klusjes op te knappen of geld te overhandigen Ze zichzelf laten nemen met een dildo en ga zo maar door. Dit waren bijna altijd mannen met een vrouw of vriendin omdat zij de onderdanige gevoelens van de man niet snapte en hij op zijn plaats gezet wilde worden.



De touwtjes in handen nemen in de slaapkamer is gewoon dominantie. Geen vernedering.

Dank. Hier kan ik wel iets mee.

Overigens heeft mijn partner geen andere vrouw (nouja, die ziet hij dan heel weinig;-:))
Alle reacties Link kopieren
Hai Upperclass



Vastbinden en vernederende praatjes werken inderdaad erg goed.



Maar wat dacht je van in zijn gezicht slaan en spugen. Werkt erg vernederend en wie weet is je partner er ook wel groot voorstander van.
Alle reacties Link kopieren
Koop een paar rubberen laarzen die goed om je been aansluit,en waar je dus een week of maand dezelfde panty's of sokken in draagt.Als je dus vind dat ze heel erg stinken na verloop van tijd,dan hem vastbinden,en dan de sokken of panty's in zijn gezicht duwen.
Alle reacties Link kopieren
Haha Knots, je doet je naam eer aan. Hoe verzin je het! Mannen die vernederd willen worden.. Not my cup of tea, ik zou er op afknappen. Maar dat doet er niet toe: BDSM zaken al eens bekeken TO?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Hem net voordat hij klaarkomt zeggen dat van alle minnaars die je achter zijn rug hebt gehad, hij toch wel de aller slechtste minnaar is?
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het voor een man vernederend om vrouwenondergoed te dragen? Een vrouw in mannenshorts staat toch ook niet voor gek?



En is een dildo in de kont van een man anders dan in de kont van een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets zei mijn zus ook toen ik haar dit liet zien. Ze kwam met de vrouw-bijlage van de Telegraaf daarin stond Vanessa met giga hoge plateausandalen. En hij dan naakt op de grond met zijn kop tussen je voeten geklemd, zou dat iets voor hem zijn? Maar dan nog met hem neuken, no way!quote:matroesjka_ schreef op 27 februari 2014 @ 18:40:

Oh nee daar weet ik niks van. Als ik zin heb om mijn partner te vernederen heb ik geen zin in seks.
Ik las "vertederen". Maar na zulke momenten grijp ik weer naar mijn leesbril. Alles wordt wat minder hè, vernederend....
Alle reacties Link kopieren
quote:wegvandemassa schreef op 17 augustus 2014 @ 03:22:

Waarom is het voor een man vernederend om vrouwenondergoed te dragen? Een vrouw in mannenshorts staat toch ook niet voor gek?

Serieus?

Je snapt toch ook wel dat de archetypische rolverdeling tussen mannen en vrouwen is:

man = stoer/sterk, vrouw = kwetsbaar. En dus staat een vrouw met een mannenshort eerder stoer, en een man met vrouwenondergoed juist het tegenovergestelde van stoer.



quote:En is een dildo in de kont van een man anders dan in de kont van een vrouw?Diverse variaties en seksuele geaardheden daargelaten, is de 'norm' (dwz het meest voorkomend of de 'standaard') natuurlijk dat de man degene is die iemand neukt, en de vrouw degene die geneukt wordt. Dus ja, dat is anders. Niet beter of slechter of goed of fout of onethisch, maar wel anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik ervaar die dingen anders en zie werkelijk waar het verschil niet.



Die ideeën komen ook een beetje 'jaren 50' op mij over.
Alle reacties Link kopieren
Op deze manier je partner vernederen

video
Alle reacties Link kopieren
quote:upperclass schreef op 27 februari 2014 @ 17:45:

Hahaha, ik zie de grap er wel van in.



Ik dacht meer aan hem vastbinden met roze handboeien zodat hij niets meer kan. Ik ben er echt helemaal niet in thuis.Dat werkt alleen vernederend als je dit doet vlak voordat je een weekend weggaat met vriendinnen (en hem laat liggen...even voor de duidelijkheid)
Alle reacties Link kopieren
Vraag tijdens de seks wat het telefoonnummer van zijn beste vried is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven