zwanger worden vanaf oktober van 2 of 3e kindje

24-09-2014 13:30 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat er al een topic was over zwanger worden in Oktober,deze zat al vol, maar vooral met vrouwen die voor het eerst zwanger willen worden,daarom maak ik nu maar eens een groep aan voor vrouwen die al mama zijn maar per oktober willen gaan voor nog een kindje
Alle reacties Link kopieren
Dali:
Spannend Dali, hou vol!

Ik werk 24 uur en mijn man 32. 1 dag BSO, de rest kunnen we zelf opvangen. das het voordeel nu ze allebei naast school gaan. Ze blijven wel elke dag over.

Bij een derde zal ook maar 1 dag opvang nodig zijn vanwege ouderschapsverlof.

Verder hou ik het kort. lastig typen op m'n telefoon

Als ik weer eens achter de computer zit zal ik de tabel aanpassen.

Is het dan nog een idee dat ik een nieuw topic open zodat de tabel altijd bovenaan blijft staan?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, is er nog plaats voor mij? We hebben een zoontje van 1. Vorige week was hij jarig. vorige keer zwanger geworden met Clomid. Ik heb PCOS. Dus niet of nauwelijks een eisprong. Lange onregelmatige cyclus. In augustus onverwachts zwanger geraakt, maar helaas vroege miskraam. Besloten om er gelijk weer voor te gaan. Maar heb nu twee keer een klein beetje oud bloed verloren, dus geen idee waar ik in mijn cyclus zit.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik ben 34. Man is 35 en ik werk 3 en man 5 dagen. Zoon gaat drie dagen naar gastouder.
Toch nog even achter de computer gekropen

Heb maar meteen een nieuw topic geopend:

"HERSTART zwanger vanaf oktober 2e of 3e kindje SORRY VOL"

Zullen we daar verder schrijven? Dan hebben we de tabel altijd mooi in beeld :-)

O ja, ik heb er VOL achter gezet omdat we nu wel met genoeg meiden zijn denk ik. Anders kunnen we iedereen straks niet meer uit elkaar houden. Mee eens?

Tot bij het nieuwe topic :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, schrijven we hier nog? Vlgs mij gaat er iets niet goed bij andere topic. Ik doe volledige administratie en kan mijn uren zelf indelen ik werk ongeveer 3 dagen id week. Wat jammer Dali, die onzekerheid elke maand is vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden hier ff een ego post:

Afwisselend bloedverlies en dan weer niet. Temp nog hoog maar geen gevoelige bosten meer dus vanmorgen getest en een nog lichtere test als de vorige keer... Wachten is dus op weer een miskraam pfff
Alle reacties Link kopieren
Ach, Dali. Heel erg veel sterkte.... Wat een teleurstelling. Heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.
Alle reacties Link kopieren
Brite ik had zaterdag ook al een lichte positieve test maar die was donkerder als die van vandaag...
Alle reacties Link kopieren
Dali, schildklierproblemen zijn bij mij zeer waarschijnlijk de oorzaak gweest van mijn 'mk' en. Ik wil je niets opdringen of aanpraten maar het is mss goed uit te sluiten dat er iets met je schilklier aan de hand is? Dat kan zonder dat je iets merkt. Is een simpele keer bloedprikken. Ik sta nu onder behandleing ne merk er niets van anders dan af en toe controleren.

Wilde het je in ieder geval meegeven, bij mij is het niet op tijd onderkend.

Maar ik snap dat je hoofd hier vast he-le-maal niet naat staat nu. Sterkte voor nu...

ps: we schijven verder op het 2e topic met tabel: zelfde naam maar dan met HERSTART ervoor
Alle reacties Link kopieren
Oh oke thanks.

Ik had deze bij mn favorieten staan dus kwam automatisch bij deze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven